Mja, niet dus. Hij stak een soort van schuin overquote:Op woensdag 15 april 2009 20:50 schreef fransbreda het volgende:
Tis gewoon dat je die asovent verwacht he.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef DickBerlijn het volgende:
Ik snap je paint niet helemaal, maar wel terecht dat je hiervoor een topic heb geopent.
Asociale mensen bestaan er toch op de wereld, niet meer normaal.
Volgens mij mag je op de fiets aan beide kanten, en TS ging rechtdoor op dezelfde wegquote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad.
1. het ziet eruit alsof je aan de verkeerde kant van de weg fietst
2. het ziet eruit alsof die auto gewoon van recht voor je kwam
Oftewel, ik snap het probleem niet helemaal.
Dat van die beide kanten weet ik niet zeker alhoewel ik het zelfs ook heel af en toe doequote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Volgens mij mag je op de fiets aan beide kanten, en TS ging rechtdoor op dezelfde weg
Je mag lang niet altijd aan beide kanten fietsen...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Volgens mij mag je op de fiets aan beide kanten, en TS ging rechtdoor op dezelfde weg
Maar in Nederland wordt er liever aandacht besteed aan mensen die in een lege trein een tas naast zich neerzettenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef DickBerlijn het volgende:
Ik snap je paint niet helemaal, maar wel terecht dat je hiervoor een topic heb geopent.
Asociale mensen bestaan er toch op de wereld, niet meer normaal.
Of mensen die het puntje van hun schoen op de bank voor hun hebben liggen en vervolgens een boete van 60,- krijgen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar in Nederland wordt er liever aandacht besteed aan mensen die in een lege trein een tas naast zich neerzetten
Je eerste paint?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef Lonaa het volgende:
- Slechte paint. (Ik weet het, tis mn eerste paint)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |