quote:Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ik dacht, hee aflevering 1 van seizoen 3 is te downloaden, dus TS doet dat even. (Birtain's got talent, red.)
quote:geslacht: Man
Preciesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef DickBerlijn het volgende:
[..]
Net of dat mannen dat niet kunnen kijken?
Eigenlijk niet? Welke man gaat er nu vrijwillig afleveringen van een talentenshow downloaden.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef DickBerlijn het volgende:
[..]
Dat is voor homo'squote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef DickBerlijn het volgende:
[..]
Haha iedereen doet huilie huiliequote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef Mendeljev het volgende:
Alleen deze gast wast de moeite waard van die hele reeks.
Deze is helemaal geniaal:quote:Op woensdag 15 april 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha iedereen doet huilie huilie![]()
Maar hij is inderdaad wel ziekelijk goed
Ja inderdaad maar ik ben bang dat ik die kop niet nog een keer kan aanzienquote:
Stel jezelf niet zo aan man. Die vrouw ziet er uit als een 60-jarige, terwijl ze 47 is. Dat betekent toch niet dat jij op straat je ogen dicht doet als er bejaarde vrouwen langs lopen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar ik ben bang dat ik die kop niet nog een keer kan aanzien![]()
Nog even een 'kleine' metamorfose en onderkin verwijdering en dan durf ik weer te kijken
Precies, en ze kan ook nog niet eens zo slecht zingenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stel jezelf niet zo aan man. Die vrouw ziet er uit als een 60-jarige, terwijl ze 47 is. Dat betekent toch niet dat jij op straat je ogen dicht doet als er bejaarde vrouwen langs lopen.
Kutventje.
Ooit gehoord van een grapquote:Op woensdag 15 april 2009 21:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stel jezelf niet zo aan man. Die vrouw ziet er uit als een 60-jarige, terwijl ze 47 is. Dat betekent toch niet dat jij op straat je ogen dicht doet als er bejaarde vrouwen langs lopen.
Kutventje.
nopequote:Op woensdag 15 april 2009 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HOAX, want ik ben toch echt hetero hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |