Die heb ik inmiddels ook gevonden, denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nog een back op mijn lijstje die verschillende Ligue 1 titels op zijn naam heeft staan en meer dan 10 caps voor Frankrijk heeft gehad
Geniale speler alleen jammer dat hij regelmatig geblesseerd wasquote:Op woensdag 15 april 2009 21:17 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels ook gevonden, denk ik
Net had ie nog meer dan 40 capsquote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nog een back op mijn lijstje die verschillende Ligue 1 titels op zijn naam heeft staan en meer dan 10 caps voor Frankrijk heeft gehad
Mooie speler, ging tussen hem en Ziege. Vind hem momenteel niet zo opvallend bij zijn huidige club.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we galgje doen.quote:
Het is dat ik voor die positie (als het is wie ik denk dat je bedoelt) al iemand heb...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Dos37 het volgende:
ik heb ook geen idee, ik heb nog wel een andere franse speler die nog niet gekozen is, welke toch wel een grote was in zijn tijd
Beetje krom dat je mijn post in het vorige topic weghaalt, maar hier zelf mee loopt te hinten naar een bepaalde speler.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mooie speler, ging tussen hem en Ziege. Vind hem momenteel niet zo opvallend bij zijn huidige club.
En wat als die toevallig ook nog voor je neus wordt weggekaapt?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is dat ik voor die positie (als het is wie ik denk dat je bedoelt) al iemand heb...
Ik heb 'm ook op m'n lijst staan, maar hij past niet echt in m'n systeem.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is dat ik voor die positie (als het is wie ik denk dat je bedoelt) al iemand heb...
Ik heb 'm al gekozen, dus dat zal niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En wat als die toevallig ook nog voor je neus wordt weggekaapt?
Oh, sorry. Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gekozen, dus dat zal niet meer gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |