Naar mijn lijstje kijkend mis ik wel wel meer goede spelers hoor, alleen maar goed natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef trxq het volgende:
Prosac ik bedoelde het eigenlijk in zijn algemeenheid dat ik nog 1 goede spits mis! En ook nog een goede middevelder trouwens! Kijken of die nog gekozen worden
Hij was slecht hequote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Breach het volgende:
Wat was jou grap in die laatste post slecht zeg..
Edit: En dan heb ik het tegen Sjimz.
Polak onwaardig.quote:
Wat een nare vent, die MethodMich...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef Prosac het volgende:
8e ronde, 8e keuze, 231e totaal: "Diego" Ribas da Cunha [MethodMich]
Daar zit je dan met je Song.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat een nare vent, die MethodMich...
Daar ben ik niet ontevreden mee, geinponem.quote:
Johquote:Op woensdag 15 april 2009 20:54 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daar ben ik niet ontevreden mee, geinponem.
Die heb ik inmiddels ook gevonden, denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nog een back op mijn lijstje die verschillende Ligue 1 titels op zijn naam heeft staan en meer dan 10 caps voor Frankrijk heeft gehad
Geniale speler alleen jammer dat hij regelmatig geblesseerd wasquote:Op woensdag 15 april 2009 21:17 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels ook gevonden, denk ik
Net had ie nog meer dan 40 capsquote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nog een back op mijn lijstje die verschillende Ligue 1 titels op zijn naam heeft staan en meer dan 10 caps voor Frankrijk heeft gehad
Mooie speler, ging tussen hem en Ziege. Vind hem momenteel niet zo opvallend bij zijn huidige club.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we galgje doen.quote:
Het is dat ik voor die positie (als het is wie ik denk dat je bedoelt) al iemand heb...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Dos37 het volgende:
ik heb ook geen idee, ik heb nog wel een andere franse speler die nog niet gekozen is, welke toch wel een grote was in zijn tijd
Beetje krom dat je mijn post in het vorige topic weghaalt, maar hier zelf mee loopt te hinten naar een bepaalde speler.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mooie speler, ging tussen hem en Ziege. Vind hem momenteel niet zo opvallend bij zijn huidige club.
En wat als die toevallig ook nog voor je neus wordt weggekaapt?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is dat ik voor die positie (als het is wie ik denk dat je bedoelt) al iemand heb...
Ik heb 'm ook op m'n lijst staan, maar hij past niet echt in m'n systeem.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is dat ik voor die positie (als het is wie ik denk dat je bedoelt) al iemand heb...
Ik heb 'm al gekozen, dus dat zal niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En wat als die toevallig ook nog voor je neus wordt weggekaapt?
Oh, sorry. Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gekozen, dus dat zal niet meer gebeuren.
8e ronde, 1e keuze, 224e totaal: David Jimenéz Silva [-Vaduz-]quote:Gabriel Alejandro Milito (born September 7, 1980, Bernal, Buenos Aires) is an Argentine professional football defender, currently playing for Spanish La Liga club FC Barcelona. He is the younger brother of Genoa striker Diego Milito.
Previously, Milito played for Argentine first division Independiente from 1997 to 2003. During that time, he had to face his older brother Diego Milito, who played for Independiente's arch-rivals Racing Club, and who as of the end of the 2006-07 season was his teammate at Real Zaragoza.
In 2003, he was due to be transferred to Real Madrid, but the Spanish team rejected the player after some medical results that, so the club said, showed a not-fully-recovered knee injury. To many, it was a political move against Madrid's football director Jorge Valdano, who wanted the player in the team. Milito decided to stay in Spain, and signed for Real Zaragoza.
On July 10, 2007 Real Zaragoza reached a transfer agreement with FC Barcelona for ¤20.5million (£13.9m) and on July 19 Milito passed his medical at Barcelona and signed a four-year deal with the club worth ¤4million (£2.7m) a year.
Mja, het ging mij meer om zijn prestaties daarvoorquote:Op donderdag 16 april 2009 00:27 schreef _Mike_ het volgende:
Ian Wright, goede keuze. Alleen stelde hij in 2000 natuurlijk niet meer zo veel voor
9nkufo wil ik welquote:
Dat kan aan mij wel hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef Mr-Sander het volgende:
Aan wie kan ik mijn lijstje met spelers doorgeven voor de komende week?
Speelt nu slechts in de Portugese competitie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij die jongen had ik altijd meer verwacht, jammer van de blessuregevoeligheid.
Er zit nog één back in waarvan ik dacht: hoe kan dat nuquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je.Wordt nog even puzzelen hoe ik de laatste plekken op ga vullen, omdat ik weer heel lang moet wachten zal er wel weer een heleboel afvallen. Maar ik ben tevreden tot dusver, de as staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |