Ik heb elke week wel een vast ritme jaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij uberhaubt een normaal ritme ?
Jup! zeker als Alain Clark gaat optredenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je staat al vooraan met je vlaggetje
Wordt a.s. vrijdag weer moeilijk te overtreffen, kan weer zo tegenvallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de Megahit... Het is me er wel eentje zeg. Zo'n Megahit die weer hoog in mijn persoonlijke top 5 komt te staan. One louder!
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! zeker als Alain Clark gaat optreden.
Ik hoop de nieuwe van de Black Eyed Peas. Dat is echt een goede single!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt a.s. vrijdag weer moeilijk te overtreffen, kan weer zo tegenvallen.
Zou het ook graag anders gezien, dit verslapt het programma zo enorm.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Na, de stelling nog steeds. Is alleen het eerste uur niet genoeg? 't heeft in mijn ogen totaal geen meerwaarde aan het verder leuke programma.
Twitter Corton ff... Hij pikt 't wel op, heb ik gisteren gemerktquote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Na, de stelling nog steeds. Is alleen het eerste uur niet genoeg? 't heeft in mijn ogen totaal geen meerwaarde aan het verder leuke programma.
Zo mee eensquote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou het ook graag anders gezien, dit verslapt het programma zo enorm.
Dan mag iemand anders 'm even gaan Twitterenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twitter Corton ff... Hij pikt 't wel op, heb ik gisteren gemerkt.
Goed dat je erover begint ik moet nog stemmenquote:
Maar weer er snel bij ! http://awards.3fm.nl/page/aw08_stemmenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint ik moet nog stemmen, of kan dat nog niet
?
Maar de "week van de 3fm-awards" (quote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
23 april.
De plaat van Tiga, geweldig !
I don't like my hair NIET
Jup, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook. Het zal ook wel nieuws zijn over de awardshow zelf, maar inderdaad ook over artiesten die er optreden. Gelukkig hoor je de artiesten die je noemt niet heeeeeel vaak op 3FMquote:Op woensdag 15 april 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar de "week van de 3fm-awards" (_!!!!!!) begint de 17e al
![]()
Dat wordt dus een week lang Racoon, Alain Clark, Krezip etc etc.Nog meer dan normaal voorspel ik je
Krezipquote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar weer er snel bij ! http://awards.3fm.nl/page/aw08_stemmen
Heb veel het zelfde , op 3 puntjes wijken we af.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Krezip
Bertolf
Ilse DeLange
Ilse DeLange
Anouk
De Jeugd van Tegenwoordig
Ilse DeLange - So incredible
Ilse DeLange - Incredible
Krezip
Nikki
= beste band
= beste zanger
= beste zangeres
= beste artiest pop
= beste artiest rock
= beste artiest alternative
= beste single
= beste album
= beste live act
= beste nieuwkomer
Fok! verneukt het rijtje dat ik ctr-c en ctr-v uit de mail maar jullie zullen hem zo ook wel snappen.
Krezip - boris (zal wel Clark worden) - Ilse - Ilse - GEM - Novastar - Kraak en Smaak - Ilse - Krezip - Nikkiquote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
Fok! verneukt het rijtje dat ik ctr-c en ctr-v uit de mail maar jullie zullen hem zo ook wel snappen.
En dan weken na de Award-Show (quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook. Het zal ook wel nieuws zijn over de awardshow zelf, maar inderdaad ook over artiesten die er optreden. Gelukkig hoor je de artiesten die je noemt niet heeeeeel vaak op 3FM.
Nog meer? Dat kan toch niet?!?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar de "week van de 3fm-awards" (_!!!!!!) begint de 17e al
![]()
Dat wordt dus een week lang Racoon, Alain Clark, Krezip etc etc.Nog meer dan normaal voorspel ik je
Mínstens net zoveel als die stortvloed aan reclame voor de awards... Alsof ze de kaarten nog niet kwijt raken als ze geld toegevenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan weken na de Award-Show () , nog moeten horen hoe fantastisch het wel niet was
Misschien gaan ze de show wel een keer herhalenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan weken na de Award-Show () , nog moeten horen hoe fantastisch het wel niet was
nee, te risicovolquote:
Welke ?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb veel het zelfde , op 3 puntjes wijken we af.
Boris vind ik niet echt denderend vandaar bertolf, gem zegt me zo niets en de jeugd vind ik wel vermakelijk af en toe, novastar idem, kraak en smaak vind ik minder dan ilsequote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krezip - boris (zal wel Clark worden) - Ilse - Ilse - GEM - Novastar - Kraak en Smaak - Ilse - Krezip - Nikki
Boris ook meer omdat ik zijn nieuwe plaat wel aardig vindt en omdat hij toch wel wat langer bezig is en ook lef toont om niet verder te gaan met een groot label wat Sony/BMG is, maar zijn eigen weg kiest. Bertolf heeft een leuke single gemaakt, maar zijn 2e single vind ik echt een stuk minder.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke ?.
[..]
Boris vind ik niet echt denderend vandaar bertolf, gem zegt me zo niets en de jeugd vind ik wel vermakelijk af en toe, novastar idem, kraak en smaak vind ik minder dan ilse.
Ilse is idd erg goed bezig geweest het afgelopen jaarquote:Ik heb zelfs een keer ilse verkozen boven krezip, en dat heb ik gedaan omdat krezip toch stopt
(en 1x ilse boven jac, eigenlijk zelfde reden, naast het feit dat ilse dit jaar een erg goede indruk op me heeft gemaakt, qua muziek, qua SR en meer) .
Voicst zat ik over te twijfelenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
beste band Krezip
beste zanger Bertolf
beste zangeres Ilse DeLange
beste artiest pop Ilse DeLange
beste artiest rock Anouk
beste artiest alternative Voicst
beste single Ilse DeLange - So incredible
beste album Ilse DeLange - Incredible
beste live act Within Temptation
beste nieuwkomer Bertolf
trusten Mook !quote:Op donderdag 16 april 2009 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voicst zat ik over te twijfelen.
Ik ga slapen. Had ik al 2 uur geleden moeten doen
.
![]()
![]()
![]()
.
Mijn hemel waar heb je in vredesnaam vastgestaan? Dat is een stuk wat je normaal gesproken toch in 1,5 uur wel moet kunnen rijden, dacht ik. Drink ze!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haaaa Hans!
Ik ga eerst koffie zoeken. Om 07.10 uit Hengelooo weg en net in Meppel.
Queen was het toch?? Damn, kan niet wachten ! Geluid gaat dan wel even serious harderquote:Op donderdag 16 april 2009 09:02 schreef themauster het volgende:
Ik schakel om 10 uur ook weer in op 3fm wordt tegen 10 over 10 gebeld door de arbeidsvitaminen producer zei ze
indd hier gaat die ook one louder!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Queen was het toch?? Damn, kan niet wachten ! Geluid gaat dan wel even serious harder.
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:12 schreef themauster het volgende:
[..]
indd hier gaat die ook one louder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |