Het is benauwd buiten, laat het maar regenenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef DaMook het volgende:
De lucht begint te flitsen, nog geen regen.
Van hartequote:Op woensdag 15 april 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God, wat een avond in de hel van het Noorden !! Bijna 3500 toeschouwers die stonden te springen op het - en wie niet springt is voor Den Bosch - en wat vooraf tot haast onmogelijk werd beschouwd is dan toch echt werkelijkheid geworden. Eiffeltowers Den Bosch op een nederlaag van 26 punten getrakteerd. We hadden met 23 punten verschil minimaal moeten winnen om nog kans te maken op P2 en dat is nu dus mogelijk. Nog een keer winnen en dan... PLAY OFF time.
Ben even op een ander forum bij aan het lezen. En had eigenlijk al in bed willen liggen (sliep een uur geleden op de bank al bijna, maar ben nu weer wakkerquote:
Heb jij uberhaubt een normaal ritme ?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben even op een ander forum bij aan het lezen. En had eigenlijk al in bed willen liggen (sliep een uur geleden op de bank al bijna, maar ben nu weer wakker.
Thanks! serieus even nagenieten. Dan sta je toch echt weer met de nodige portie kippenvel op de tribune. Terwijl het echt warm wasquote:
Ik heb elke week wel een vast ritme jaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij uberhaubt een normaal ritme ?
Jup! zeker als Alain Clark gaat optredenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je staat al vooraan met je vlaggetje
Wordt a.s. vrijdag weer moeilijk te overtreffen, kan weer zo tegenvallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de Megahit... Het is me er wel eentje zeg. Zo'n Megahit die weer hoog in mijn persoonlijke top 5 komt te staan. One louder!
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! zeker als Alain Clark gaat optreden.
Ik hoop de nieuwe van de Black Eyed Peas. Dat is echt een goede single!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt a.s. vrijdag weer moeilijk te overtreffen, kan weer zo tegenvallen.
Zou het ook graag anders gezien, dit verslapt het programma zo enorm.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Na, de stelling nog steeds. Is alleen het eerste uur niet genoeg? 't heeft in mijn ogen totaal geen meerwaarde aan het verder leuke programma.
Twitter Corton ff... Hij pikt 't wel op, heb ik gisteren gemerktquote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Na, de stelling nog steeds. Is alleen het eerste uur niet genoeg? 't heeft in mijn ogen totaal geen meerwaarde aan het verder leuke programma.
Zo mee eensquote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou het ook graag anders gezien, dit verslapt het programma zo enorm.
Dan mag iemand anders 'm even gaan Twitterenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twitter Corton ff... Hij pikt 't wel op, heb ik gisteren gemerkt.
Goed dat je erover begint ik moet nog stemmenquote:
Maar weer er snel bij ! http://awards.3fm.nl/page/aw08_stemmenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint ik moet nog stemmen, of kan dat nog niet
?
Maar de "week van de 3fm-awards" (quote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
23 april.
De plaat van Tiga, geweldig !
I don't like my hair NIET
Jup, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook. Het zal ook wel nieuws zijn over de awardshow zelf, maar inderdaad ook over artiesten die er optreden. Gelukkig hoor je de artiesten die je noemt niet heeeeeel vaak op 3FMquote:Op woensdag 15 april 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar de "week van de 3fm-awards" (_!!!!!!) begint de 17e al
![]()
Dat wordt dus een week lang Racoon, Alain Clark, Krezip etc etc.Nog meer dan normaal voorspel ik je
Krezipquote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar weer er snel bij ! http://awards.3fm.nl/page/aw08_stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |