Dat kan nietquote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef cheese. het volgende:
Idd.
weet iemand hoe je een post kan verwijderen?
Flink veel geld op Danny's rekening storten om hem om te kopen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef cheese. het volgende:
Idd.
weet iemand hoe je een post kan verwijderen?
Je moet er maar gelukkig van worden ;-)quote:Op woensdag 15 april 2009 19:22 schreef purplerose het volgende:
Yeah!!!me setje lipsmackers zijn binnen!!
wie het kleine niet eert is het grote niet weertquote:Op woensdag 15 april 2009 19:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je moet er maar gelukkig van worden ;-)
Jou kan ik op 5 mei dus in Haarlem vinden?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet wel de 5 beste acts op Indian Summer Festival:
1. De Staat
2. De Staat
3. De Staat
4. De Staat
5. De Staat
Okay, vooruit. Ook de vijf slechtste:
1. Kane
2. Kane
3. Kane
4. Kane
5. Kane
Eh, jij?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Heeeeeeee Macarena, AHAI!
En, wie doet het dansje erbij?
Dus het spulletje is klein en de prijs is groot?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert is het grote niet weert![]()
al zou je nog schrikken van de prijs
Je moet niet verbaasd opkijken.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jou kan ik op 5 mei dus in Haarlem vinden?
Venema? Nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 april 2009 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh...
Al had ik dat eigenlijk wel van ene M. Veenstra verwacht.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Venema? Nooit van gehoord.
Ik ga er vandoor. Tot morgen!
Ik heb wel een woensdaggevoel. Komt denk ik vooral omdat ik vandaag in de studio van AmsterdamFM was en dat ben ik alleen op woensdag.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:14 schreef Broekie het volgende:
Goeiesavonds!
Ben ik de enige die het gevoel van welke dag van de week het is vandaag nog verder kwijt was dan gisteren?
Ik twijfelde gewoon tussen dinsdag en donderdag, woensdag kwam niet eens bij me op...
Ik zat vandaag ook al op donderdagquote:Op woensdag 15 april 2009 20:14 schreef Broekie het volgende:
Goeiesavonds!
Ben ik de enige die het gevoel van welke dag van de week het is vandaag nog verder kwijt was dan gisteren?
Ik twijfelde gewoon tussen dinsdag en donderdag, woensdag kwam niet eens bij me op...
Staan er wel meer niet in, lijkt alleen maar van laatste paar jaar te zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Rare lijst voor de canon. No Such Thing staat er ook al niet op.
Nee hoor, van Inside Wants Out staan ook platen tussen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staan er wel meer niet in, lijkt alleen maar van laatste paar jaar te zijn.
Het is benauwd buiten, laat het maar regenenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef DaMook het volgende:
De lucht begint te flitsen, nog geen regen.
Van hartequote:Op woensdag 15 april 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God, wat een avond in de hel van het Noorden !! Bijna 3500 toeschouwers die stonden te springen op het - en wie niet springt is voor Den Bosch - en wat vooraf tot haast onmogelijk werd beschouwd is dan toch echt werkelijkheid geworden. Eiffeltowers Den Bosch op een nederlaag van 26 punten getrakteerd. We hadden met 23 punten verschil minimaal moeten winnen om nog kans te maken op P2 en dat is nu dus mogelijk. Nog een keer winnen en dan... PLAY OFF time.
Ben even op een ander forum bij aan het lezen. En had eigenlijk al in bed willen liggen (sliep een uur geleden op de bank al bijna, maar ben nu weer wakkerquote:
Heb jij uberhaubt een normaal ritme ?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben even op een ander forum bij aan het lezen. En had eigenlijk al in bed willen liggen (sliep een uur geleden op de bank al bijna, maar ben nu weer wakker.
Thanks! serieus even nagenieten. Dan sta je toch echt weer met de nodige portie kippenvel op de tribune. Terwijl het echt warm wasquote:
Ik heb elke week wel een vast ritme jaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij uberhaubt een normaal ritme ?
Jup! zeker als Alain Clark gaat optredenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je staat al vooraan met je vlaggetje
Wordt a.s. vrijdag weer moeilijk te overtreffen, kan weer zo tegenvallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de Megahit... Het is me er wel eentje zeg. Zo'n Megahit die weer hoog in mijn persoonlijke top 5 komt te staan. One louder!
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! zeker als Alain Clark gaat optreden.
Ik hoop de nieuwe van de Black Eyed Peas. Dat is echt een goede single!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt a.s. vrijdag weer moeilijk te overtreffen, kan weer zo tegenvallen.
Zou het ook graag anders gezien, dit verslapt het programma zo enorm.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Na, de stelling nog steeds. Is alleen het eerste uur niet genoeg? 't heeft in mijn ogen totaal geen meerwaarde aan het verder leuke programma.
Twitter Corton ff... Hij pikt 't wel op, heb ik gisteren gemerktquote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Na, de stelling nog steeds. Is alleen het eerste uur niet genoeg? 't heeft in mijn ogen totaal geen meerwaarde aan het verder leuke programma.
Zo mee eensquote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou het ook graag anders gezien, dit verslapt het programma zo enorm.
Dan mag iemand anders 'm even gaan Twitterenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twitter Corton ff... Hij pikt 't wel op, heb ik gisteren gemerkt.
Goed dat je erover begint ik moet nog stemmenquote:
Maar weer er snel bij ! http://awards.3fm.nl/page/aw08_stemmenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint ik moet nog stemmen, of kan dat nog niet
?
Maar de "week van de 3fm-awards" (quote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
23 april.
De plaat van Tiga, geweldig !
I don't like my hair NIET
Jup, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook. Het zal ook wel nieuws zijn over de awardshow zelf, maar inderdaad ook over artiesten die er optreden. Gelukkig hoor je de artiesten die je noemt niet heeeeeel vaak op 3FMquote:Op woensdag 15 april 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar de "week van de 3fm-awards" (_!!!!!!) begint de 17e al
![]()
Dat wordt dus een week lang Racoon, Alain Clark, Krezip etc etc.Nog meer dan normaal voorspel ik je
Krezipquote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar weer er snel bij ! http://awards.3fm.nl/page/aw08_stemmen
Heb veel het zelfde , op 3 puntjes wijken we af.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Krezip
Bertolf
Ilse DeLange
Ilse DeLange
Anouk
De Jeugd van Tegenwoordig
Ilse DeLange - So incredible
Ilse DeLange - Incredible
Krezip
Nikki
= beste band
= beste zanger
= beste zangeres
= beste artiest pop
= beste artiest rock
= beste artiest alternative
= beste single
= beste album
= beste live act
= beste nieuwkomer
Fok! verneukt het rijtje dat ik ctr-c en ctr-v uit de mail maar jullie zullen hem zo ook wel snappen.
Krezip - boris (zal wel Clark worden) - Ilse - Ilse - GEM - Novastar - Kraak en Smaak - Ilse - Krezip - Nikkiquote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef DaMook het volgende:
Fok! verneukt het rijtje dat ik ctr-c en ctr-v uit de mail maar jullie zullen hem zo ook wel snappen.
En dan weken na de Award-Show (quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat verwacht ik eerlijk gezegd ook. Het zal ook wel nieuws zijn over de awardshow zelf, maar inderdaad ook over artiesten die er optreden. Gelukkig hoor je de artiesten die je noemt niet heeeeeel vaak op 3FM.
Nog meer? Dat kan toch niet?!?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar de "week van de 3fm-awards" (_!!!!!!) begint de 17e al
![]()
Dat wordt dus een week lang Racoon, Alain Clark, Krezip etc etc.Nog meer dan normaal voorspel ik je
Mínstens net zoveel als die stortvloed aan reclame voor de awards... Alsof ze de kaarten nog niet kwijt raken als ze geld toegevenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan weken na de Award-Show () , nog moeten horen hoe fantastisch het wel niet was
Misschien gaan ze de show wel een keer herhalenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan weken na de Award-Show () , nog moeten horen hoe fantastisch het wel niet was
nee, te risicovolquote:
Welke ?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb veel het zelfde , op 3 puntjes wijken we af.
Boris vind ik niet echt denderend vandaar bertolf, gem zegt me zo niets en de jeugd vind ik wel vermakelijk af en toe, novastar idem, kraak en smaak vind ik minder dan ilsequote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krezip - boris (zal wel Clark worden) - Ilse - Ilse - GEM - Novastar - Kraak en Smaak - Ilse - Krezip - Nikki
Boris ook meer omdat ik zijn nieuwe plaat wel aardig vindt en omdat hij toch wel wat langer bezig is en ook lef toont om niet verder te gaan met een groot label wat Sony/BMG is, maar zijn eigen weg kiest. Bertolf heeft een leuke single gemaakt, maar zijn 2e single vind ik echt een stuk minder.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke ?.
[..]
Boris vind ik niet echt denderend vandaar bertolf, gem zegt me zo niets en de jeugd vind ik wel vermakelijk af en toe, novastar idem, kraak en smaak vind ik minder dan ilse.
Ilse is idd erg goed bezig geweest het afgelopen jaarquote:Ik heb zelfs een keer ilse verkozen boven krezip, en dat heb ik gedaan omdat krezip toch stopt
(en 1x ilse boven jac, eigenlijk zelfde reden, naast het feit dat ilse dit jaar een erg goede indruk op me heeft gemaakt, qua muziek, qua SR en meer) .
Voicst zat ik over te twijfelenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
beste band Krezip
beste zanger Bertolf
beste zangeres Ilse DeLange
beste artiest pop Ilse DeLange
beste artiest rock Anouk
beste artiest alternative Voicst
beste single Ilse DeLange - So incredible
beste album Ilse DeLange - Incredible
beste live act Within Temptation
beste nieuwkomer Bertolf
trusten Mook !quote:Op donderdag 16 april 2009 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voicst zat ik over te twijfelen.
Ik ga slapen. Had ik al 2 uur geleden moeten doen
.
![]()
![]()
![]()
.
Mijn hemel waar heb je in vredesnaam vastgestaan? Dat is een stuk wat je normaal gesproken toch in 1,5 uur wel moet kunnen rijden, dacht ik. Drink ze!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haaaa Hans!
Ik ga eerst koffie zoeken. Om 07.10 uit Hengelooo weg en net in Meppel.
Queen was het toch?? Damn, kan niet wachten ! Geluid gaat dan wel even serious harderquote:Op donderdag 16 april 2009 09:02 schreef themauster het volgende:
Ik schakel om 10 uur ook weer in op 3fm wordt tegen 10 over 10 gebeld door de arbeidsvitaminen producer zei ze
indd hier gaat die ook one louder!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Queen was het toch?? Damn, kan niet wachten ! Geluid gaat dan wel even serious harder.
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:12 schreef themauster het volgende:
[..]
indd hier gaat die ook one louder!
Provincie groningen ik ben thuis namelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dus in elk geval uit 2 woningen in de stad Groningen waar het geluid na 10'en even extra hard gaat!
![]()
Ah, okay! het aftellen is begonnenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef themauster het volgende:
Provincie groningen ik ben thuis namelijk
Haha, prachtigquote:Op donderdag 16 april 2009 09:34 schreef themauster het volgende:
Ik moet alleen nog even bedenken hoe mijn collega,s er niet achter komen dat ik de kickstart heb![]()
ik had namelijk een afspraak en die is niet doorgegaan ik zal wel zeggen dat ik een scholier ben die een dag vrij is
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:34 schreef themauster het volgende:
Ik moet alleen nog even bedenken hoe mijn collega,s er niet achter komen dat ik de kickstart heb![]()
ik had namelijk een afspraak en die is niet doorgegaan ik zal wel zeggen dat ik een scholier ben die een dag vrij is
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:34 schreef themauster het volgende:
Gezellig man!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
hoe is het hier met iedereen? tijd geleden dat ik tijd had om te fokken zeg !
hehe, toen ik laatst de kickstart deed zijn mijn collega's in de kamer ernaast gaan zitten met de radio aanquote:Op donderdag 16 april 2009 09:34 schreef themauster het volgende:
Geilquote:Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef Sersjee het volgende:
Ik schijn precies als deze knakker te klinken als ik verkouden ben.
april 1994, mooie tijdquote:
How de fuck weet jij dat 2 minuten vooraf?quote:
Staat in dit topicquote:Op donderdag 16 april 2009 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
How de fuck weet jij dat 2 minuten vooraf?
en dan moet mijn request nog komenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze AV uitzending is nu al geslaagd
Whaha, geweldigquote:Op donderdag 16 april 2009 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan moet mijn request nog komen
Goed man!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
Anders haal je even een 9.7 voor je allerlaatste tentamen![]()
![]()
Netjesquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
![]()
Chapeau, chapeau!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
![]()
zeer netjesquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Haha, ja dat was mij ook opgevallen. Best geinigquote:Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
je vind redelijk vaak de 3fm topics terug in google
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het PSB-alarm !
Die is hierquote:Op donderdag 16 april 2009 10:40 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm, net buiten geweest maar waar is de zon?
Heel voorzichtig breekt de zon weer door, maar t.o.v. gisteren is het toch wel wat minder..quote:Op donderdag 16 april 2009 10:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is hier![]()
Heerlijk weer buiten
Camera is zeker even ergens anders voor nodigquote:Op donderdag 16 april 2009 11:07 schreef gerbenp het volgende:
Henri haalt de camera weg? Dus ook geen cam effectjes meer, was zo leuk dat, dat moeten ze gewoon aan laten
Lang niet gehoord, maar wat een geweldige plaatquote:
Eeh Maw iemand anders hier op fok heeft ook jouw avatarquote:Op donderdag 16 april 2009 11:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Pokerface, kan er niet een keer andere single komen
Prima invallers, die Veenstra'squote:
Jup, prima te doenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Prima invallers, die Veenstra's
zojuist gezien dat een dreumes van anderhalf jaar er prima op kan dansenquote:
Jah! Nee, vanaf 9 uur vervelende klanten op bezoek gehadquote:Op donderdag 16 april 2009 12:01 schreef -Hans- het volgende:
Is die Cos nou nog steeds koffie aan het drinken??!
Lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:24 schreef themauster het volgende:
Heerlijk genieten van Veenstra,s Vreetvermaak met een gebakken broodje met brie
Gisteren vrij (nou ja, vrij, een crematie) en verder vooral drukquote:Op donderdag 16 april 2009 12:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Cos ouwe gabberLang niet gezien hier
ik ga eens even wat hamburgers in de pan gooien, en het zo lekker buiten opetenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:24 schreef themauster het volgende:
Heerlijk genieten van Veenstra,s Vreetvermaak met een gebakken broodje met brie
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef Sersjee het volgende:
Er komt trouwens een hele fijne request aan...
Ja, de achtervolging op Againzender is weer ingezet
Was jij datquote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef Sersjee het volgende:
Er komt trouwens een hele fijne request aan...
Ja, de achtervolging op Againzender is weer ingezet
Hoi.quote:
Hm, ben het ook met haar eens en voel een enorme verkoudheid opkomen. Toeval?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben het trouwens eens met Claudia wat die cover betreft, volgens mij word ik ziek.
moet je wel weer een nieuwe openenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |