quote:Op donderdag 16 april 2009 00:51 schreef ZoneKill het volgende:
Roda JC... ik vind er geen ruk aan.
101010101010quote:God of War and God of War II on Blu-ray disc
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef Blackninjadude het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Gestemd op sleutelhangerquote:Op donderdag 16 april 2009 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers.
(klikbaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.us.playstation.com/survey/178?&psu=CB74FE27AB254D3F4D3E8DB4DA8C54A5&EMC-Research&ATTR=PSU_GOW3SrvyCE_P001_PS3_A7A_001_Survey_H
Stemmen allen!![]()
[..]
101010101010![]()
Idem hier,.... en voor MGS4quote:Op donderdag 16 april 2009 01:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zonde, heb je een titel minder om naar uit te kijken![]()
Het is voor mij de reden dat ik een PS3 heb gekocht.
Gestemd,.... belangrijkste voor mij is God of War I en II op BR,.... megadeal al zeg ik het zelf!quote:Op donderdag 16 april 2009 01:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers.
(klikbaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.us.playstation.com/survey/178?&psu=CB74FE27AB254D3F4D3E8DB4DA8C54A5&EMC-Research&ATTR=PSU_GOW3SrvyCE_P001_PS3_A7A_001_Survey_H
Stemmen allen!![]()
[..]
101010101010![]()
Valt me tegen dat je deze niet gekocht hebt:quote:Op woensdag 15 april 2009 23:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ach het ligt eraan in welk perspectief je het bekijkt
En het is de limited edition he , ben gek op limited edition items![]()
Demo disc is idd regio vrij![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik nu verwacht dat deze binnen afzienbare tijd bij jou thuis staat, hè?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je deze niet gekocht hebt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep FF-nerd!
nee je bent een held!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef janrad het volgende:
Nooit gespeeld FF ben ik nu een barbaar
Ja. Ga weg.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:14 schreef janrad het volgende:
Nooit gespeeld FF ben ik nu een barbaar
http://www.eurogamer.net/(...)xiii-hands-on?page=2quote:Things are looking overwhelmingly positive. The characters are likeable - Lightening for her mysteriousness, the members of NORA for their banter and camaraderie - the setting is compelling, and the whole thing is as sumptuous visually as you'd expect of a next-generation Square-Enix title. The plot's the only thing that I couldn't get a definite feel for from the demo, beyond the basic set-up of an oppressive regime, a resistance fighting against it and a character with mysterious powers brought to aid them in a twist of fate. But forty minutes with Final Fantasy XIII have left me with nothing but anticipation for what else it has in store.
Roy ,geloof me nouquote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep FF-nerd!
Zonde,... had beter gekund.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nep FF-nerd!
quote:
Ik vind dat logo ook lelijk, herken het ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die FF-PS3 is echt gruwelijk lelijk. Lijkt wel of er een tokkie-tattoo op zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |