Zit er niet bij maar je kunt eigenlijk elke bluetooth headset gebruiken die er is. Maar de officiële Sony headset is wel erg goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Sala-adin het volgende:
Zit er een Headset bij de ps3 of moet je dat weer apart kaufen?
Hier moest ik echt heel hard om lachenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef RedemptioN het volgende:
het gold plated air resistant met luchtdruk gemeten straaljager kabel is ofzo...
is goed johquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Official Sony HQ Headset Reporting 4 Duty , SIR !
Gratis en het werkt goed. Bedankt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Veruit het beste wat ik gevonden heb voor de mac: http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Mij probeerde ze toentertijd een of andere gepimpte stekkerdoos voor 100 euro aan te smeren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij de BCC probeerden ze me zelfs een 100 Hz kabel aan te smeren, terwijl de TV in kwestie op mijn PS3 met mijn HDMI-kabel stond aangesloten, met het argument "anders merk je niets van de 100Hz"Serieus gast, denk na
Welcomeeeequote:
SUSHIquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijne komt uit het Utsukushii Japan![]()
2 knaak vijftig
Ik heb die trailer zo belachelijk veel bekeken, en dan vooral voor dit nummerquote:
Machtig mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb die trailer zo belachelijk veel bekeken, en dan vooral voor dit nummer
Bijnaquote:
Klopt het nou dat je de bluray film zelf niet kan kijken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nog helemaal niks bekeken van de FF trailer & demo![]()
Ga als maagd de demo in
[..]
Bijna![]()
Draadloosquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net een internet kabel in gestopt wanneer de ps3 vraagt dat ik moet doen maar scherm verandert niet
kloptquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:53 schreef robbolo het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je de bluray film zelf niet kan kijken?
Word t dan niet gewoon tijd om een jappanse ps3 op de kop te tikken? Of gaat je dat net te ver?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |