Meki?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef postmortum het volgende:
Waarom zijn dat altijd van die moraalridders ? Ik vind hooliganisme leuk om te zien en toen ik zojuist een stukje daarover liet zien aan zo'n figuur dat politie-agent wil worden vraagt die waarom ik geweld verheerlijk![]()
![]()
Ik ken ook een gast die bij de ME wilde. Hij is er mee gekapt omdat hij heel veel rondjes moest rennen in het bos!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:29 schreef Biels het volgende:
Een paar bekenden van mij zitten nu in het opleidingstraject, en die heb ik daar nog nooit over huilen. Dientengevolge kent TS alleen maar prutsers.
opleidingstrajectquote:Op woensdag 15 april 2009 16:29 schreef Biels het volgende:
Een paar bekenden van mij zitten nu in het opleidingstraject, en die heb ik daar nog nooit over huilen. Dientengevolge kent TS alleen maar prutsers.
Hihi, je bespot agenten, wat grappigquote:Op woensdag 15 april 2009 16:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
opleidingstraject![]()
Moet je opleiding volgen om politie te worden ? Wat leer je daar bomnnetjes uitschrijven voor foutparkeerder
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:33 schreef Bob-B het volgende:
Heet het nog politie tegenwoordig? Ik dacht dat het "Fotostudio Justitie" heette tegenwoordig.
steward of stadswacht ben je vergetenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef mirved het volgende:
Sommige kicken op macht. Maar kunnen het niet verkrijgen door een gebrek aan intelligentie en andere eigenschappen. Je enige keuzes zijn dan: politieagent of uitsmuiter.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Linkje van die hooligans?
Ts heeft gelijk, beter maken ze die mensen af voor et te laat is
Ik had een compilatie van russische skinheads die immigranten aanvielen, maar dan geen softe compilatie maar een keiharde. Ik ben de link helaas kwijtquote:
Mooi filmpjequote:
Het zijn volgens mij niet zozeer de mensen die politieagent willen worden, maar degenen die door de selectieprocedure heengekomen zijn. Een vriendin van me doet de sollicitatieprocedures en die krijgt toch regelmatig kandidaten die er bijvoorbeeld bijna op los beginnen te meppen bij een rollenspel.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef postmortum het volgende:
Waarom zijn dat altijd van die moraalridders ? Ik vind hooliganisme leuk om te zien en toen ik zojuist een stukje daarover liet zien aan zo'n figuur dat politie-agent wil worden vraagt die waarom ik geweld verheerlijk![]()
![]()
heeft je vriendin een snor ?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij niet zozeer de mensen die politieagent willen worden, maar degenen die door de selectieprocedure heengekomen zijn. Een vriendin van me doet de sollicitatieprocedures en die krijgt toch regelmatig kandidaten die er bijvoorbeeld bijna op los beginnen te meppen bij een rollenspel.
geen ideequote:Op woensdag 15 april 2009 16:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Waarom rennen ze alleen op et laatst allemaal weg?
Daar heb ik haar nog nooit op kunnen betrappen, waarschijnlijk plakt ze er gewoon eentje op elke ochtend voordat ze naar haar werk gaat.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
heeft je vriendin een snor ?
dat is verplicht bij de politie een snor hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |