Dat dus.quote:
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja kut maar met dit heel project echt super hoe het onderwijs hier is
Wat snap je niet? Ik moet dus Visio en Project hebben voor een school project. Terwijl we deze niet eens aangeleverd krijgenquote:
Je kan nou ook niet bepaald veel verwachten van een MBO-instellingquote:Op woensdag 15 april 2009 16:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja kut maar met dit heel project echt super hoe het onderwijs hier is
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ik moet dus Visio en Project hebben voor een school project. Terwijl we deze niet eens aangeleverd krijgen
Nee, ik heb nooit gedownload via Torrents alleen met nieuwsgroepen. Ik heb het volledige office pakket NL gevondenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:39 schreef miodzio het volgende:
Wtf? Je mag blij zijn dat je een studenten-office versie krijgt op MBO-niveau 3.Daarnaast kun je (zeker als je een ICT opleiding doet) toch zeker wel met torrents omgaan.
Faalhaasquote:Op woensdag 15 april 2009 16:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit gedownload via Torrents alleen met nieuwsgroepen. Ik heb het volledige office pakket NL gevondenBen het nu aan het installeren.
Netwerk kabels maken, wat je moet doen op een helpdesk, wat een computer is binnen in. Er wordt verteld over de Southbridge en North Bridge. De ISO normen worden je ook bij geleerd. Binair tellen. IP-adressen hoe deze in elkaar zitten. Dus genoeg stofquote:Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faalhaas![]()
Nogmaals, wat leer je überhaupt bij een 2-jarige ICT niveau 3 - mbo - opleiding?
Dan moet ik je toch eerlijk vertellen dat het binaire stelsel mij al in 2 vwo is aangeleerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Netwerk kabels maken, wat je moet doen op een helpdesk, wat een computer is binnen in. Er wordt verteld over de Southbridge en North Bridge. De ISO normen worden je ook bij geleerd. Binair tellen. IP-adressen hoe deze in elkaar zitten. Dus genoeg stof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |