abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68041125
serieus wat mij betreft moeten mensen eerst een serie heel intensieve tests doen voor ze kinderen mogen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_68041168
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:20 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

ja ik heb vaak best moeite mee maar van mij zal ie geen slecht woord horen over zn vader of zelfs over haar.... maar ik ben het zo zat dat het andersom steeds weer gebeurd... en ik heb vorig jaar nog gedacht om die kleine bij zn vader weg te houden... maar dat kan ik niet maken tegenover die kleine... dit is niet zijn schuld...
Ja geloof ik. En nee, dat kun je inderdaad niet maken, (tenzij hij hem mishandelt, maar dat is een heel ander verhaal dan). Als hij wat ouder wordt ziet hij vanzelf wel hoe de verhoudingen tussen jullie liggen.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:25:18 #54
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_68041177
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:22 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Zo! Jij bent een super mama!
nou zo voelt het niet altijd hoor... ik sta alles maar op te lossen en goed te lullen voor zn vader... terwijl die er maar een zooite van maakt

ja sorry voor het klagen maar ik ben zooo woedend nu en hij flikt dat soort dingen altijd als ik op me werk zit omdat ie dan weet dat ik me bek nie open trek... dus zit ik me nu op te vreten tot ik zo naar huis mag en dan zal ik em wel eens ff flink de waarheid zeggen......
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_68041192
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:23 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

ja en andersom staat ie alles over mijn leven te vertellen bij zn vader.. want ik verbied hem dat niet.... en dat krijg ik dan ook steeds achteraf op me bord gegooid... echt sow f*cking irritant
wat voor dingen doe jij volgens hem dan fout?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_68041212
quote:

[..]

ja en andersom staat ie alles over mijn leven te vertellen bij zn vader.. want ik verbied hem dat niet.... en dat krijg ik dan ook steeds achteraf op me bord gegooid... echt sow f*cking irritant
Dan voelt hij zich daar dus relaxter, daar hoeft hij zich niet in te houden.
Hij zal niet weten dat je ex daar gebruik van maakt. Tenminste dat hoop ik.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:26:52 #57
244451 Carooltje79
pi_68041227
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef liefie_ het volgende:

[..]

wat voor dingen doe jij volgens hem dan fout?
als die kleine mag opblijven of een x een extra snoepje krijg of als we patat eten... hij heeft echt werkelijk commentaar over alles....
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_68041239
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:25 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

nou zo voelt het niet altijd hoor... ik sta alles maar op te lossen en goed te lullen voor zn vader... terwijl die er maar een zooite van maakt

ja sorry voor het klagen maar ik ben zooo woedend nu en hij flikt dat soort dingen altijd als ik op me werk zit omdat ie dan weet dat ik me bek nie open trek... dus zit ik me nu op te vreten tot ik zo naar huis mag en dan zal ik em wel eens ff flink de waarheid zeggen......
Daarom des te meer
  woensdag 15 april 2009 @ 15:27:23 #59
244451 Carooltje79
pi_68041252
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dan voelt hij zich daar dus relaxter, daar hoeft hij zich niet in te houden.
Hij zal niet weten dat je ex daar gebruik van maakt. Tenminste dat hoop ik.
nee dat denk ik ook niet hoor... ik zeg dat tenminste niet tegen hem
pi_68041296
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:25 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Dat zou ik dus al niet doen, ik ga mijn ex niet goedpraten. Zal luisteren naar mijn jongens als er iets is.
Maar ga het niet minder erg maken.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:28:44 #61
244451 Carooltje79
pi_68041297
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:25 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja geloof ik. En nee, dat kun je inderdaad niet maken, (tenzij hij hem mishandelt, maar dat is een heel ander verhaal dan). Als hij wat ouder wordt ziet hij vanzelf wel hoe de verhoudingen tussen jullie liggen.
jaa ik wacht echt op de dag dat ie oud genoeg is om te snappen want ben het zat om telkens de schuld van alles te krijgen terwijl zn vader het is die zn lul nie in zn broek kon houden en zonodig me nicht moest naaien...
pi_68041313
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

nee dat denk ik ook niet hoor... ik zeg dat tenminste niet tegen hem
Heb je hier trouwens al een keer met je huisarts, ofzo, over gepraat? Lijkt me namelijk super lastig om dit zonder steun vol te houden.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:29:54 #63
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_68041338
quote:

[..]

meis je moet gaan leren het je niet aan te trekken
ok het is gewoon niet leuk en erg irritant en en en
maar verder gewoon heeeeeeeel zielig van hem
en ook dat je ex nog bv zo met jou en jouw leven blijkt bezig te zijn, dat zegt meer over hem dan hem lief is

mijn ex haat me, we hebben een schriftje om over de kids te schrijven, wat ze meegemaakt hebben belangrijke mededelingen etc. dit staat meestal vol met steken onder water, letterlijke rotopmerkingen en volkome leugens die hij zogenaamd gehoord heeft.
In het begin schoot ik er enorm van in de stress en was boos en voelde de behoefte me te verdedigen etc.
nu kan ik er alleen maar dit bij denken. En dat voelt weer top!

je doet niets fout, laat je zoontje lekker vertellen als hij dat wil en laat je ex lekker denken wat hij wil en probeer je zoontje vooral het gevoel te geven dat hij altijd alles tegen jou (en hem) mag zeggen uiteindelijk wordt hij ouder en ziet vanzelf in dat zijn vader fout bezig is!
pi_68041357
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

jaa ik wacht echt op de dag dat ie oud genoeg is om te snappen want ben het zat om telkens de schuld van alles te krijgen terwijl zn vader het is die zn lul nie in zn broek kon houden en zonodig me nicht moest naaien...
is ze ook zwanger van hem dan ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_68041369
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Heb je hier trouwens al een keer met je huisarts, ofzo, over gepraat? Lijkt me namelijk super lastig om dit zonder steun vol te houden.
Ja, en op haar familie hoeft ze ook niet te rekenen, zo blijkt (no pun).
pi_68041395
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en ook dat je ex nog bv zo met jou en jouw leven blijkt bezig te zijn, dat zegt meer over hem dan hem lief is

mijn ex haat me, we hebben een schriftje om over de kids te schrijven, wat ze meegemaakt hebben belangrijke mededelingen etc. dit staat meestal vol met steken onder water, letterlijke rotopmerkingen en volkome leugens die hij zogenaamd gehoord heeft.
In het begin schoot ik er enorm van in de stress en was boos en voelde de behoefte me te verdedigen etc.

je doet niets fout, laat je zoontje lekker vertellen als hij dat wil en laat je ex lekker denken wat hij wil en probeer je zoontje vooral het gevoel te geven dat hij altijd alles tegen jou (en hem) mag zeggen uiteindelijk wordt hij ouder en ziet vanzelf in dat zijn vader fout bezig is!
Ja, en dit.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:32:07 #67
244451 Carooltje79
pi_68041415
quote:

[..]

jaa ik loop ook bij een therapeut ga daar om de week heen... gwn om ff me hart te luchten.

maar het is al 3 jaar zo hoor dus ik ben er al aan gewend.. ben nu gwn ff woedend dus moet het ff kwijt
  woensdag 15 april 2009 @ 15:32:33 #68
238120 Duimelot
pi_68041423
quote:

[..]

ik heb speciaal een cursus gevolgd om er mee te leren omgaan
was het zat me boos, verdrietig of gestresst te voelen om hem, dat was hij niet waard!
pi_68041470
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:32 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

jaa ik loop ook bij een therapeut ga daar om de week heen... gwn om ff me hart te luchten.

maar het is al 3 jaar zo hoor dus ik ben er al aan gewend.. ben nu gwn ff woedend dus moet het ff kwijt
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik heb speciaal een cursus gevolgd om er mee te leren omgaan
was het zat me boos, verdrietig of gestresst te voelen om hem, dat was hij niet waard!
  woensdag 15 april 2009 @ 15:33:57 #70
244451 Carooltje79
pi_68041472
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dank je wel... en ik weet het ook wel hoor, maar soms net als nu raakt ie me gwn op een hele zere plek... en dan moet ik dat ff kwijt... maar als je me over paar uurtjes spreekt ben ik het al weer kwijt hoor
  woensdag 15 april 2009 @ 15:34:25 #71
244451 Carooltje79
pi_68041481
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:30 schreef mrbox het volgende:

[..]

is ze ook zwanger van hem dan ?
ohw god laten we hopen van niet
  woensdag 15 april 2009 @ 15:34:55 #72
240240 Howl
Find me in the future
pi_68041494
Carooltje, ik zou er op een of andere manier toch werk van maken. Je ex maakt je zwart bij je kind en verwent hem. En jij gaat er niet tegenin. Dus het kind hoort niets anders dan dat jij slecht bent en de ex goed. Dat kan gewoon niet goed zijn voor het kind en jouw band met hem.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:36:12 #73
238120 Duimelot
pi_68041538
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

dank je wel... en ik weet het ook wel hoor, maar soms net als nu raakt ie me gwn op een hele zere plek... en dan moet ik dat ff kwijt... maar als je me over paar uurtjes spreekt ben ik het al weer kwijt hoor
oh zeker dat helpt even eruit gooien dat doe ik soms ook wel eens!
mijn ex WIST precies ook waar hij me mee kon raken, hij WEET alleen niet dat dat niet meer werkt gheghe
  woensdag 15 april 2009 @ 15:36:38 #74
244451 Carooltje79
pi_68041560
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef Howl het volgende:
Carooltje, ik zou er op een of andere manier toch werk van maken. Je ex maakt je zwart bij je kind en verwent hem. En jij gaat er niet tegenin. Dus het kind hoort niets anders dan dat jij slecht bent en de ex goed. Dat kan gewoon niet goed zijn voor het kind en jouw band met hem.
Nee klopt maar wat moet ik er tegen doen dan? ik ben niet als hem en ga het niet andersom ook doen.... en ik kan em niet bij zn vader weghouden das niet eerlijk tegenover me jochie.... dus ik sta met me handen op me rug in de hoek..... zeg me maar wat ik moet doen dan....
  woensdag 15 april 2009 @ 15:38:30 #75
244451 Carooltje79
pi_68041619
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:

[..]

oh zeker dat helpt even eruit gooien dat doe ik soms ook wel eens!
mijn ex WIST precies ook waar hij me mee kon raken, hij WEET alleen niet dat dat niet meer werkt gheghe
ja hij heeft ook nie zoveel meer om me te pakken.... maar waar ik dus nu zo kwaad over ben is dat matthijs (me zoontje) nu denkt dat ik erniet bij wilde zijn...... zou me niks verbaasen als ze dat ook nog zouden zeggen.... en dat ik morgen zn tranen kan wegvegen en opnieuw proberen goed te praten dat ik dat wel wilde....... en als ik alleen al daaraan denk.. dat doet pas echt pijn
pi_68041658
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:36 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Nee klopt maar wat moet ik er tegen doen dan? ik ben niet als hem en ga het niet andersom ook doen.... en ik kan em niet bij zn vader weghouden das niet eerlijk tegenover me jochie.... dus ik sta met me handen op me rug in de hoek..... zeg me maar wat ik moet doen dan....
Weinig tot niets dan anderen al gezegd hebben. Je zoontje laten weten dat hij alles voor je is en niet
bij jou bang hoeft te zijn dat hij iets verkeerds zegt. Dat je ook niets tegen zijn vader zal zeggen mocht er hem eens iets ontglippen.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:41:05 #77
244451 Carooltje79
pi_68041694
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:39 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Weinig tot niets dan anderen al gezegd hebben. Je zoontje laten weten dat hij alles voor je is en niet
bij jou bang hoeft te zijn dat hij iets verkeerds zegt. Dat je ook niets tegen zijn vader zal zeggen mocht er hem eens iets ontglippen.
ja pcies en als ie ouder is en hij het zelf snapt dan gaat ie zelf wel denken.....
  woensdag 15 april 2009 @ 15:41:25 #78
238120 Duimelot
pi_68041709
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef Howl het volgende:
nee hoor zo werkt dat niet
ze hoeft HEM niet helemaal goed te praten maar gewoon normaal over hem praten
het is een feit dat kwaadspreken over de andere ouder uiteindelijk averechts werkt.
kinderen voelen ook dingen aan, merken ook dat wat de ander zegt niet klopt dus dat als haar zoontje bij mama is VOELT dat het toch gewoon fijn is.
Kinderen houden van hun beide ouders en als een dan kwaad spreekt over de ander zal dat kind dit niet als positief opvatten.

wij hebben een boekje hier: van alles twee, heet dat dat gaat ook over 2 kindjes en dat hun ouders zijn gaan scheiden en wat er allemaal gebeurd.
Is misschien wat voor jou Carooltje, mijn dochtertje pakt dit boekje als ze zelf wil praten nu dan lezen we en dan zeg ik ook zo van he dat is hier ook of als bv in t verhaal een kindje wat voelt, vraag ik hoe voelt dat voor jou dan? en dan verteld ze ook wat haar dwars zit en kunnen we er heel relaxed makkelijk over praten en daarna voelt ze zich zooooooo opgelucht!
  woensdag 15 april 2009 @ 15:42:10 #79
240240 Howl
Find me in the future
pi_68041730
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik sta niet in jouw schoenen. Dus voor mij is het makkelijk praten. Maar in zo een situatie zou ik proberen om het kind bij de ex weg te houden.
pi_68041743
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

ja hij heeft ook nie zoveel meer om me te pakken.... maar waar ik dus nu zo kwaad over ben is dat matthijs (me zoontje) nu denkt dat ik erniet bij wilde zijn...... zou me niks verbaasen als ze dat ook nog zouden zeggen.... en dat ik morgen zn tranen kan wegvegen en opnieuw proberen goed te praten dat ik dat wel wilde....... en als ik alleen al daaraan denk.. dat doet pas echt pijn
Waarom haal je niet alvast iets leuks voor hem om het te vieren. Ben je ze al een stapje voor.
Je zoontje ziet dat je aan hem hebt gedacht. Dat je niet uitlegt waarom je er niet bij was ...
je kan hooguit zeggen dat je moest werken.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:43:25 #81
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_68041769
ehm, WTF @ TT
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:44:03 #82
244451 Carooltje79
pi_68041792
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nee hoor zo werkt dat niet
ze hoeft HEM niet helemaal goed te praten maar gewoon normaal over hem praten
het is een feit dat kwaadspreken over de andere ouder uiteindelijk averechts werkt.
kinderen voelen ook dingen aan, merken ook dat wat de ander zegt niet klopt dus dat als haar zoontje bij mama is VOELT dat het toch gewoon fijn is.
Kinderen houden van hun beide ouders en als een dan kwaad spreekt over de ander zal dat kind dit niet als positief opvatten.

wij hebben een boekje hier: van alles twee, heet dat dat gaat ook over 2 kindjes en dat hun ouders zijn gaan scheiden en wat er allemaal gebeurd.
Is misschien wat voor jou Carooltje, mijn dochtertje pakt dit boekje als ze zelf wil praten nu dan lezen we en dan zeg ik ook zo van he dat is hier ook of als bv in t verhaal een kindje wat voelt, vraag ik hoe voelt dat voor jou dan? en dan verteld ze ook wat haar dwars zit en kunnen we er heel relaxed makkelijk over praten en daarna voelt ze zich zooooooo opgelucht!
ohw miss zeker wat.. matthijs praat nie zo makkelijk.. houd alles voor zich
  woensdag 15 april 2009 @ 15:44:03 #83
238120 Duimelot
pi_68041794
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

dat lijkt me heel vervelend ja
maar je kan er dan wel nu meteen voor alle volgende keren al wel aan werken
en bv zeggen en laten voelen dat je het heel vervelend vond dat je er niet bij was, dat je dat soort dingen noooooooit wil missen. Dat je hoopt dat het nooit meer gebeurd maar je kan ook bv zeggen dat je dat niet kan garanderen omdat hij ook vaker bij papa is en soms gaat er wat mis in de communicatie waardoor jij het niet wist. Zoiets zeg maar.
En dan op andere momenten nog eens herhalen als die kans er voor is.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:45:34 #84
238120 Duimelot
pi_68041846
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

en wat bengeltje zei hem laten weten dat praten mag en dat als het van papa niet mag jij anders zou hem wat ontglippen niets zal verklappen
  woensdag 15 april 2009 @ 15:45:46 #85
244451 Carooltje79
pi_68041854
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:42 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Waarom haal je niet alvast iets leuks voor hem om het te vieren. Ben je ze al een stapje voor.
Je zoontje ziet dat je aan hem hebt gedacht. Dat je niet uitlegt waarom je er niet bij was ...
je kan hooguit zeggen dat je moest werken.
ja das wel een hele goeie maar ja ik ken me ex.. die haalt natuurlijk een mega cadeautje waarbij het mijne weer in het niets valt.... as usual
  woensdag 15 april 2009 @ 15:47:21 #86
244451 Carooltje79
pi_68041905
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dat lijkt me heel vervelend ja
maar je kan er dan wel nu meteen voor alle volgende keren al wel aan werken
en bv zeggen en laten voelen dat je het heel vervelend vond dat je er niet bij was, dat je dat soort dingen noooooooit wil missen. Dat je hoopt dat het nooit meer gebeurd maar je kan ook bv zeggen dat je dat niet kan garanderen omdat hij ook vaker bij papa is en soms gaat er wat mis in de communicatie waardoor jij het niet wist. Zoiets zeg maar.
En dan op andere momenten nog eens herhalen als die kans er voor is.
ja idd zoals altijd... maja ik baal er gwn van... me ex wilde niet meer verder.... die zou gelukkiger zijn met een ander.... nou prima heb het er moeilijk zat mee gehad.. laat hem ons nu gwn met rust laten en eens aan matthijs gaan denken ipv altijd maar aan hoe ie mij kan pakken...
  woensdag 15 april 2009 @ 15:47:31 #87
238120 Duimelot
pi_68041911
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:45 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

ja das wel een hele goeie maar ja ik ken me ex.. die haalt natuurlijk een mega cadeautje waarbij het mijne weer in het niets valt.... as usual
oh dat hoeft helemaal niet waar te zijn hoor
mn ex geeft ook graag geld uit (daar dan ik zie er niets van )
maar kinderen hoeven niet altijd dure dingen ze zijn meestal enorm blij met de meest goedkope prulletjes
En je kan natuurlijk met m gaan zwemmen!!
  woensdag 15 april 2009 @ 15:49:20 #88
244451 Carooltje79
pi_68041963
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:47 schreef Duimelot het volgende:

[..]

maar kinderen hoeven niet altijd dure dingen ze zijn meestal enorm blij met de meest goedkope prulletjes
ja idd ik zie er ook bar weinig van idd hahaha

ja ik ga vrijdag lekker naar de kermis met em... er is een piratenthema dus dat gaat helemaal goed komen
pi_68041966
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:45 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Het gaat zich dan bij kinderen niet om een mega cadeautje, dan neem jij meerdere kleinere en
fink veel knuffels. Op die leeftijd kijken ze echt nog naar hoeveelheid.
Dat je ex achteraf weer wat doet kan je toch niet tegenhouden, en daar sta jij ook boven natuurlijk.
Jij kan dat links laten liggen, het moet geen wedstrijd worden.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:49:24 #90
238120 Duimelot
pi_68041970
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:47 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

ja idd zoals altijd... maja ik baal er gwn van... me ex wilde niet meer verder.... die zou gelukkiger zijn met een ander.... nou prima heb het er moeilijk zat mee gehad.. laat hem ons nu gwn met rust laten en eens aan matthijs gaan denken ipv altijd maar aan hoe ie mij kan pakken...
mijn verhaal hoor mijn plaats werd vrijdagavond ingenomen in mn huisje door een 'vriendin' nadat ik vrijdagmiddag verhuisd was!
En toch wil hij liefst mijn leven nog beheren.
pi_68041981
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:47 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Precies je kan van de dag zelf ook een feest/kado maken Zijn favoriete eten, zwemmen, het huis feestelijk aankleden, taart ofzo halen, etc. Het hoeft niet duur te zijn
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:50:30 #92
244451 Carooltje79
pi_68042000
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Het gaat zich dan bij kinderen niet om een mega cadeautje, dan neem jij meerdere kleinere en
fink veel knuffels. Op die leeftijd kijken ze echt nog naar hoeveelheid.
Dat je ex achteraf weer wat doet kan je toch niet tegenhouden, en daar sta jij ook boven natuurlijk.
Jij kan dat links laten liggen, het moet geen wedstrijd worden.
ja dat kan ik ook wel hoor.. het is zeker geen wedstrijd.. ik weet dat ik het goed doe zo en ook al kan ik minder geld uitgeven dan me ex... we doen 100x meer leukere dingen en dat telt uiteindelijk het meeste
  woensdag 15 april 2009 @ 15:50:31 #93
248821 Rauw.
op je bord.
pi_68042001
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:47 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen datj e zoon een hele mooie naam heeft

Lijkt me een moeilijke situatie

Al heb ik het meegemaakt als 17jarige jongen, dat kinderachtige moddergooien tussen 2 volwassenen (bij mij ook van mn vaders kant alleen).
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 15 april 2009 @ 15:51:28 #94
244451 Carooltje79
pi_68042028
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Duimelot het volgende:

[..]

mijn verhaal hoor mijn plaats werd vrijdagavond ingenomen in mn huisje door een 'vriendin' nadat ik vrijdagmiddag verhuisd was!
En toch wil hij liefst mijn leven nog beheren.
ja ik ken het idd.... bij mij pcies hetzelfde... hij wilde ff een time-out om na te denken nog geen 2 dagen later woonde ze samen...
  woensdag 15 april 2009 @ 15:51:53 #95
248821 Rauw.
op je bord.
pi_68042046
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Ach, whats in a name, dat leerder ik ook pas toen ik 18 was omdat ik eigenlijk bang was voor m'n vader
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 15 april 2009 @ 15:51:59 #96
244451 Carooltje79
pi_68042048
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Precies je kan van de dag zelf ook een feest/kado maken Zijn favoriete eten, zwemmen, het huis feestelijk aankleden, taart ofzo halen, etc. Het hoeft niet duur te zijn
nee pcies..... we gaan zoveel lol maken
pi_68042061
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:50 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

ja dat kan ik ook wel hoor.. het is zeker geen wedstrijd.. ik weet dat ik het goed doe zo en ook al kan ik minder geld uitgeven dan me ex... we doen 100x meer leukere dingen en dat telt uiteindelijk het meeste
Juist. Dat telt het meeste en dat zal bij Mathijs ook duidelijk worden als hij ouder is.
pi_68042099
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

nee pcies..... we gaan zoveel lol maken
Daarom, maak er geen wedstrijd van in je hoofd
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:54:05 #99
244451 Carooltje79
pi_68042121
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:50 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik moet zeggen datj e zoon een hele mooie naam heeft

Lijkt me een moeilijke situatie

Al heb ik het meegemaakt als 17jarige jongen, dat kinderachtige moddergooien tussen 2 volwassenen (bij mij ook van mn vaders kant alleen).
hahah wil je zn achternaam ook weten ga je zekers ook leuk vinden denk ik haha

ik ben ook heus geen heilige hoor... mij ontschieten ook wel eens dingen dat ik bij me eigen denk van oeps had ik nie moeten zeggen....

maar als me ex matthijs een x teleur stelt ben ik het die het "goed" praat voor hem, omdat ik dat kleine snoetje nie met tranen wil zien... het gaat mij om me jochie... en hem nog steeds om mij ofzo
pi_68042138
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Daarom, maak er geen wedstrijd van in je hoofd
Ben wel blij dat ik een redelijk makkelijke ex heb.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:55:31 #101
244451 Carooltje79
pi_68042178
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

ja daar mag je zeker blij mee zijn.... dat hoor je bijna nooit
  woensdag 15 april 2009 @ 15:55:43 #102
101353 mrbox
Miep miep
pi_68042185
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn maar op momenten zoals dit ben je daar vast wel extra blij om
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')