quote:Mja, maar ik eet altijd al vrij normaal. Misschien de laatste tijd iets minder af en toe, maar dat is niet echt van invloed geweets op mijn gewicht.
Op woensdag 28 januari 2004 12:58 schreef Clyde96 het volgende:[..]
vroeger at ik weinig maar wel veel vettigheid, en met periodes af en toe wat weight gain shakes, en ik dacht ik daardoor zou bijkomen
zat er dus volledig naast
nu eet ik 'normaal' en ik probeer de hoeveelheden langzaam te verhogen
Ik ben van nature gewoon vrij licht denkik, gewicht maakt me ook eigenlijk niet zo uit, maar iets steviger qua bouw mag van mij wel. Het is niet meer zo dat je alle ribben kunt tellen, maar toch nog wel een paar.
1. meer dan 10 miljoen gebruikers.
2. 2 miljard omzet.
3. in 58 landen actief.
zie www.herbalife.com en zoek op testimonals en je ziet voorbeelden van mensen die aangekomen zijn.
als het niet kunt vinden kun je mij direkt emailen; werkfromhome@hotmail.com
nog een fijne dag toegewenst.
En als ik zal afvallen, wat kan ik dan het beste eten om op gewicht te blijven. En dan bedoel ik normaal vast voedsel en niet van die achterlijk shakes...
[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 29-01-2004 13:20]
quote:Ik heb zelf ook een tijdje gelopen, maar mijn eetlust nam er niet echt van toe. Ik ging wel wat meer eten (2 boterhammen extra) om op gewicht te blijven, maar niet omdat ik er zin in had!
Op donderdag 29 januari 2004 13:19 schreef Twiggy het volgende:
Even een vraagje. Ik ben begonnen met hardlopen, ik loop 3x per week maar ben m'n conditie nog aan het opbouwen dus ik loop nu nog niet zo erg lang achter elkaar. Ik heb al het figuur van een marathon-loopster (1.72 m lang en 50 Kg) en vraag me af of ik kan verwachten dat ik ga afvallen van het lopen of zal m'n eetlust automatisch toenemen waardoor ik hetzelfde gewicht zal houden?En als ik zal afvallen, wat kan ik dan het beste eten om op gewicht te blijven. En dan bedoel ik normaal vast voedsel en niet van die achterlijk shakes...
Je moet zorgen dat je veel proteine en vooral koolhydraten binnenkrijgt. De aloude pasta en visgerechten dus. Kipfilet op je brood is ook goed om aan te komen.
Als je echt serieus wilt aankomen, dan zal je meer moeten eten, je zal aan KRACHTtraining moeten gaan doen en hoewel je shakes achterlijk vindt, ze helpen wel degelijk!
quote:Noem eens op wat jij eet op een dag, jij bent namelijk wel heel erg dun.
Op zondag 8 februari 2004 13:33 schreef CronoTrigger het volgende:
ik ben 13, en 154m, 35kg ik weet het moet nog veel groeien, maar ik zou graag nu wat dikker willen worden =S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |