quote:Nou ik niet, ik blijf dun, wat ik ook eet.
Op zondag 17 augustus 2003 19:23 schreef SEMTEX het volgende:
Eet vooral 's avonds vlak voor 't slapen gaan veel vettigheid. Donuts, chocola, brood, gefrituurde zooi e.d.
En eet veel tussendoortjes. Daar kom je in rap tempo van aan
Maar als je 30-40 wordt, wordt je vanzelf wel dikker, dus ik maak me er geen zorgen om.
quote:Da's gewoon slecht voor je lichaam
Eet vooral 's avonds vlak voor 't slapen gaan veel vettigheid. Donuts, chocola, brood, gefrituurde zooi e.d.
quote:Kwestie van opbouwen. Je gaat niet van 0 naar dit op 1 dag.
Op woensdag 6 augustus 2003 16:37 schreef vanwel het volgende:Even het eetscheme van Mr. J. bekijken...
Shit man! Jij eet echt reteveel! Dat is voor magere mannetjes totaal niet haalbaar! Ik begin met ontbijten rond 10 uur... vanaf dat moment eet ik 6 tot 8 boterhammen op een dag, dan zit ik echt wel vol. Dan nog normale avondmaaltijd en 2 shakes. Dan kan er echt NIKS meer bij. Damn, kon ik dat maar eten zeg....
Bovendien, waar haal je de tijd vandaan? Ik train 3 keer in de week, maar meestal wordt het maar 2. Al dat eten heb ik ook al geen tijd voor, want ik moet werken en studeren. Kan dus overdag onmogelijk allemaal hapjes gaan klaarmaken enzo. Neemt de hele dag in beslag!
Rustig aan beginnen en als je lichaam er aan gewent is de hoeveelheid steeds meer opvoeren tot je minimaal zo rond de 3500kcal per dag zit aan 'schoon eten.
Tijd maak je. Ben sysadmin overdag en heb 's avonds lekker de tijd om te trainen.
M'n eten maak ik in principe op zondag en vries de porties in. Op m'nm werk ff langs een magnetron en klaar.
quote:
En dan? Ga je vet aanzetten? Daar schiet de TS wat mee op ja.
En ja ook ik wil graag wat meer volume erbij (en niet alleen spiermassa)..
quote:Dat zou best eens kunnen... hmmz heb jij niet meegedaan met (of je laten over halen door) zo'n verkoop-en-trek-nog-meer-verkopers-actie... waarvan je soms die wordt-rijk-posters in bushokjes van ziet hangen?
Op zondag 24 augustus 2003 12:55 schreef Mia het volgende:
Het klinkt raar, maar gewichtstoename is echt nog moeilijker dan afvallen. Door allerlei oorzaken kunnen mensen te mager zijn. Ze proberen vaak van alles te eten om toch maar aan te komen, helaas zijn dit echter vaak ongezonde zaken als snoep, extra veel vette jus tijdens het avondeten, etc. Van de kleurstoffen en het hoge suiker- en vetgehalten in veel soorten snoep en snacks kun je echter ziek worden. Vrijwel alle programma's die in de winkel verkocht worden of door de huisarts voorgeschreven worden, zijn gericht op gewichtsverlies. Producten voor figuurcorrectie met als resultaat aankomen zijn moeilijk te vinden, want ze bestaan nauwelijks omdat het commercieel niet een aantrekkelijk product is.
Ik ken een product wat je waarschijnlijk wel kan helpen. Het heet Diamond Diet van Nova Nutria. Het is een 100% natuurlijk product. Er zitten o.a. veel belangrijke eiwitten in en een volledig vitamine- en mineralenspectrum. Je lichaam komt erdoor in balans en daardoor kun je zonder extra moeite ongeveer een pond per week aankomen. Als je het serieus aanpakt en het consequent gebruikt en je zou toch geen resultaat zien binnen een maand, krijg je je geld terug. Het product kent een 30-dagen-niet-goed-geld-terug garantie. Je kunt me mailen voor informatie: mia.molenaar@planet.nl
Maar daar gaat het nu niet om, het allerbelangrijkste is dat ze hele goeie producten hebben. 100% biologisch actief en geen kunstmatige toevoegingen. We geven er ook nog eens een hele goeie service bij (begeleiding, coaching en dus die garantie) waardoor je echt waar voor je geld krijgt. Ik heb begrepen dat de mensen op deze topic willen aankomen. Met dit product kàn dat dus, als je wilt, zonder dat je je hoeft te over-eten of ongezond veel vet of suiker hoeft te eten. Het product is daarbij ook nog eens heel goed voor je gezondheid. De meeste mensen gaan zich er fitter bij voelen.
Ik zou dus zeggen: niet geschoten is altijd mis. Je zou het kunnen proberen, toch..? Je kunt me mailen voor informatie.
quote:1. Shit! jij woog 63 met 1.90 lang????
Op zondag 24 augustus 2003 13:57 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik ben 1.90 en weeg momenteel 76.2, en half jaar terrug woog ik nog 63. Weet iemand hoveel kilos ik te gaan heb voor dat ik een normaal gewicht heb?
quote:Een combinatie van veel eten en sporten
Op zondag 24 augustus 2003 15:26 schreef vanwel het volgende:Hoe de fuck heb je dat gedaan???
Ik at gemiddeld zo een 12-14 hartige boterhammen per dag, 4 stuks fruit, en daarbij dronk ik 3 keer per dag chocolademelk gemixt met gewichtstoename poeder. Verder snackte ik nooit, en dronk bijna alleen maar water.
Kwa sport deed ik 2-3 keep per week 1.5 tot 2 uur sportschool, en s'ochtends en s'avonds push ups, squats en sit ups thuis.
quote:Volgens BMI (body mass index) zit je op goed gewicht. 18-25 is goed, jij zit op 20,83. BMI bereken je door lichaamsgewicht in kilo te delen door lichaamslengte in kwadraat (m2).
Op zondag 24 augustus 2003 13:30 schreef ElCriz het volgende:
Ik ben 1m82 en weeg tussen de 68 en de 70 kilo in, maar ik vind mezelf ook veel te dun! Eten en eten, het maakt niks uit! Als ik veel eet weeg ik direct daarna gewoon het gewicht extra van die maaltijdEn ja ook ik wil graag wat meer volume erbij (en niet alleen spiermassa)..
quote:Volgens BMI (body mass index) zit je op goed gewicht. 18-25 is goed, jij zit op 21,11. BMI bereken je door lichaamsgewicht in kilo te delen door lichaamslengte in kwadraat (m2).
Op zondag 24 augustus 2003 13:57 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik ben 1.90 en weeg momenteel 76.2, en half jaar terrug woog ik nog 63. Weet iemand hoveel kilos ik te gaan heb voor dat ik een normaal gewicht heb?
quote:Dan zit je op 19,84. Tussen de 18 en 25 is goed volgens sommigen. Maar anderen zeggen dat de benedengrens 20 is. Dus boven de 20 is echt mooi. Dan zou je er nog een kleine kilo bij moeten doen. Streefgewicht 77 kilo.
Op zondag 24 augustus 2003 17:20 schreef Trance4Ever het volgende:
ehh foutje, ik ben 1.96
*op baantje van Mia wijzende*
Maar dat dit product wellicht kan helpen zal vast kloppen, maar ik heb het niet zo op 'middeltjes', hoe natuurlijk ieder ingrediënt ook zal zijn! Maar wie weet is het dè manier om (in dit geval) er wat kilo's verantwoord bij te kweken...
quote:Helpt geen ene (dikke) r**t vrees ik, bij sommigen (like me)
quote:Je kan het ook omgekeerd berekenen. Gemiddelde BMI is 22, lengte is 1.96 dus gewicht om die BMI te krijgen is ongeveer 84,5 kilo. je ideale gewicht.
Op zondag 24 augustus 2003 17:41 schreef Mia het volgende:[..]
Dan zit je op 19,84. Tussen de 18 en 25 is goed volgens sommigen. Maar anderen zeggen dat de benedengrens 20 is. Dus boven de 20 is echt mooi. Dan zou je er nog een kleine kilo bij moeten doen. Streefgewicht 77 kilo.
[hr]
BMI zegt op een gg moment weinig. Als je een zwaar getrainde bodybuilder van 1.80/110kg/5% bf bent ben je echt niet te dik.
quote:Iemand van 1.96m en 75 kg lijkt me niet echt een zwaar getrainde bodybuilder
Op zondag 24 augustus 2003 22:23 schreef Mr.J het volgende:
@Mia:
[hr]BMI zegt op een gg moment weinig. Als je een zwaar getrainde bodybuilder van 1.80/110kg/5% bf bent ben je echt niet te dik.
quote:True, tuurlijk.
Op zondag 24 augustus 2003 22:43 schreef DeSigaar het volgende:[..]
Iemand van 1.96m en 75 kg lijkt me niet echt een zwaar getrainde bodybuilder
Maar de BMI moet een hulpstuk zijn, geen leidraad.
quote:Wat is dat voor poeder waar je het over had?
Op zondag 24 augustus 2003 15:34 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Ik at gemiddeld zo een 12-14 hartige boterhammen per dag, 4 stuks fruit, en daarbij dronk ik 3 keer per dag chocolademelk gemixt met gewichtstoename poeder. Verder snackte ik nooit, en dronk bijna alleen maar water.
quote:Maar jij bent, net als je zus, een natural born spriet... Maakt verder niet uit, en je trekt nu ook aardig bij, maar het is geen MUST om 1m80 te zijn en 90 KG te wegen...
Op vrijdag 12 april 2002 22:28 schreef reem het volgende:
Lengte : 1.85 M
Gewicht : 62-68 KGmogen er van mij wel bij tot en met 75 ofzo..
maarja, hoe eet je 13 kilo er bij als jongen..
ik vreet de hele dag..
een normale schooldag:
Ontbijt > 4 boterhammen met kaas of jam + beker melk (of 2)
1e Pauze School > 2 boterhammen + Pakje appelsap + wafel oid
2e Pauze School > 2 boterhammen + pakje appelsap
3e Pauze School > Pakje appelsap + wafel oid
Bij thuiskomst > 2 glazen cola + 2 roze koeken oid..
tussendoor > 2 appels (iig iets van fruit)
Dinner > 2 Volle borden met rijst/aardappels + veel groente en vlees + 2 glazen wate/multivit
tussendoor > paar glazen taksi/cola/multivit oid + wat boterhammetjes en tussendoortjes (mars oid).meer kan je toch gewoon niet eten?
Als je graag wilt aankomen heb ik een mogelijke raad
Eet 's ochtends als ontbijt HAVERMOUT PAP . Ik weet dat dit voor velen van ons voedsel is dat we graag mijden. Maar goed.. Combineer dit ontbijt met een opdruk- en buikspier oefeningen bijv. Na je ontbijt 20x opdrukken en 50x buikspieren. Je word zwaarder, doordat je gespierder word en het scheelt ook nog eens geld voor de sportschool..
Een alternatief voor havermout pap is gewoon Brinta eten.. Het gaat minder snel dan havermout pap maar het helpt wel!!
[Dit bericht is gewijzigd door rencstyle op 05-09-2003 16:12]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |