Toch altijd fijn om te horen dat ik niet de enige ben (al lijkt dat er wel op soms)
succes!
quote:lichaamsgewicht in kg / lengte (meters) in het kwadraat.
Op dinsdag 09 april 2002 22:55 schreef Miro het volgende:
Wat is nou eigenlijk zo'n beetje het normale gewicht t.o.v. je lengte?
vb: 80 kilo / 1.90 * 1.90 = 22,16 ---> Zit goed op gewicht dus.
quote:precies hetzelfde hier!
Op dinsdag 09 april 2002 02:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
same here
180
52/55 kg (wisselt altijd een beetje, maar boven de 55 kom ik niet uit)
Suc6
quote:Dit vraagt om een frituur-kuur
Op dinsdag 09 april 2002 00:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik wil aankomen help me!
Ik wordt geen gram zwaarder.. ja tijdelijk ja als ik 1 kilo eet duh.. 1 kilo zwaarder maar niet dat ik zwaar blijf..
Handug toch
Ben 1.78 en weeg iets van 65 kilo... precies goed denk ik..
1 Je hebt last van stress..... Ik heb zelf dat probleem namelijk ik ben 1.70 m en weeg rond of onder de 55 kilo... Als ik eningzins last krijg van stress vliegen de kilo's er weer af :/
2 je hebt een een schildklierafwijking... Raadpleeg gewoon een keer de dokter als je er heen moet. Mocht je idd last hebben van je schildklieren weet je dat tenminste
quote:Je word dan niet dik qua uiterlijk, maar van binnen wel!
Op vrijdag 12 april 2002 18:11 schreef JAMsper het volgende:
Vreemd is dat/.. ik eet veel ik heb bijv. vandaag op:
1,5 bak chocoladekoekjes, 4 boterhammen, 4 cakejes, 2 ijsjes, 2 chocoladerepen, halve zak chips, ik ga zo avondeten nemen...Ik wordt geen gram zwaarder.. ja tijdelijk ja als ik 1 kilo eet duh.. 1 kilo zwaarder maar niet dat ik zwaar blijf..
Handug tochBen 1.78 en weeg iets van 65 kilo... precies goed denk ik..
Je mag wel IETSJES opletten hoor, ookal ben je slank,
Dat je slank bent heeft niks te maken met je cholesterol gehalte enzovoorts, dus voor hetzelfde geld zijn jouw bloedvaatjes nu helemaal aan het dicht slibben....
mogen er van mij wel bij tot en met 75 ofzo..
maarja, hoe eet je 13 kilo er bij als jongen..
ik vreet de hele dag..
een normale schooldag:
Ontbijt > 4 boterhammen met kaas of jam + beker melk (of 2)
1e Pauze School > 2 boterhammen + Pakje appelsap + wafel oid
2e Pauze School > 2 boterhammen + pakje appelsap
3e Pauze School > Pakje appelsap + wafel oid
Bij thuiskomst > 2 glazen cola + 2 roze koeken oid..
tussendoor > 2 appels (iig iets van fruit)
Dinner > 2 Volle borden met rijst/aardappels + veel groente en vlees + 2 glazen wate/multivit
tussendoor > paar glazen taksi/cola/multivit oid + wat boterhammetjes en tussendoortjes (mars oid).
meer kan je toch gewoon niet eten?
Ik woog op mijn 17/18e 70 kg. Weeg nu 75 en heb geen extra vetjes...
Zelf heb ik hetzelfde probleem. Men vraagt ook wel eens 'Goh Leigh, ben je ziek ofzo?'
En anderen zeggen: 'Was ik maar zo dun als jij. Dan kon ik alles aan!'
Voor diegenen.. dat is een luchtspiegeling, want de meeste kleren zijn voor dunne mensen veel te wijd.
Eet gezond en accepteer hoe je bent. Dat is het beste advies wat ik kan geven.
Als dat niet lukt ga dan naar een voedingsdeskundige of dietist. Wie weet kunnen zij je helpen om wat kilo's aan te komen.
Succes!
Leigh
Ik ga zelf 3x per week naar de sportschool en eet ook zo gezond mogelijk!
Maar als je zwaarder wilt worden is het belangrijk voor je slapen gaan even zwaar te bikken, maak bijvoorbeeld 250 gram macaroni klaar + een lekker sausje! Dit is zeker genoeg en je komt er ook gegarandeerd van aan!
Ik heb zelf ook wel eens een weightgainer in huis gehad maar als je die elke dag neemt ben je handen vol geld kwijt! Dus ik raad aan gewoon sochtend een kilo brinta/havermout klaar te maken! Als je dit niet op kan pak dan de blender erbij en doe 400ml melk 200ml yoghurt 1 banaan en 60gram havermout in een bak, ff blenderen en hoppa!
Als je wilt aankomen moet je ipv veel kleine maaltijden op een dag minder grote maaltijden eten! Als je veel kleine maaltijden op een dag eet word je stofwisseling hoger waardoor je meer verbrand! Probeer gewoon echt een zwaar ontbijt (wel gezond) en middag en avondeten idem!
Ik drink zelf zelden frisdranken, bijna alleen maar melk (en bier als ik uit ga)
Ik ben zelf nu 84kg en op weg naar de 90! En ik kan broeken met taille 30 nog wel aan! =)
ok, hopelijk weet je nu genoeg!
quote:idd het fabeltje dat dit slecht zou zijn is bullcrap
Op maandag 15 april 2002 17:00 schreef McGilles het volgende:Maar als je zwaarder wilt worden is het belangrijk voor je slapen gaan even zwaar te bikken, maak bijvoorbeeld 250 gram macaroni klaar + een lekker sausje! Dit is zeker genoeg en je komt er ook gegarandeerd van aan!
quote:Nou jou verhaal had het mijne kunnen zijn, ik wordt nu langzamerhand zwaarder dus hier wat adviezen!
Op dinsdag 09 april 2002 00:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja das weer eens heel wat anders:)Ik heb namelijk het volgende probleem dat ik 1.78 ben en maar 50kg weeg... ik heb zeker geen anorexia (kots nooit ook) ben gezond en eet (vind ik) genoeg.
Pas had ik 4 boterhammen, genoeg cola, kitkats, gebakken aardappels. bier, chips en hapjes op en was ik die dag 1.5 kilo aangekomen.. maar na 10 uur slapen was het er weer af ook..
Ik eet gemiddeld wel dit:
3 boterhammen sochtends, 2 in lunchpauze + wat kopen in supermarkt
2 kitkats ofzo bij 2 glazen cola smiddags
vlees, bord vol eten en toetje.. (soms 2 borden vol, komkommer erbij dus bijna 2x zovele dan normaal)
en savonds weer zelfde als smiddags en in weekend hapjes en bier.
Is dit noch te weinig? is er bepaald soort eten dat ik meer moet eten? dus eten waarvan je eerder aankomt en ook niet al te ongezond is?
want ik heb dan wel een snelle vertering maar lijkt me toch niet dat het niet hoger kan dan dit.
Ik ben een maand of 3 geleden met fitness begonnen, nu ben ik ongeveer 5 kilo aangekomen. Dus ik denk dat de beste tip voor je is gaan fitnessen. En niet 1 keer in de week even nee echt 3 keer in de week!! Je wordt er zwaarder van en nog een pluspunt je gaat er beter uitzien. Je krijgt wat meer lichaam om naar te kijken zal ik maar zeggen. Als je dit gaat doen heb ik nog een paar tips voor je.......
Ga je fitnessen eet dan goed!
Pas op met dingen zoals chips enzo. Vette hap moet je toch rustig aan meedoen, ten eerste kom je er gewoon niet van aan en ten tweede kweek je op die manier gezondheids problemen! Het is makkelijk om te denken dat als andere mensen dingen als chips moeten laten staan omdat ze er dik van worden jij ze juist moet eten maar doe dus niet.
Eet vooral pasta gerechten zoals macaroni en spaghetti. Aardappels zijn ook heel goed! Als je gaat fitnessen is het wellicht een heel goed idee om daarbij een eiwitten shake te gebruiken. Ga maar eens naar www.vitamins.nl daar vind je die dingen..... heb je tussendoor honger eet dan koolhydraat rijke dingen..... Bananen is een goed voorbeeld, als je er tegen kan eet er daar een paar van per dag. Kwark is ook heel goed voor je!
Kortom ga fitnessen en eet daarbij goed das heel belangrijk. Niet VEEL maar GOED!!
P.s. voordat je gaat slapen iets zoals kwark eten is ook verstandig......
quote:He McGilles!!
Op maandag 15 april 2002 17:00 schreef McGilles het volgende:
Na dit allemaal gelezen te hebben heb ik nog wel wat tips!Ik ga zelf 3x per week naar de sportschool en eet ook zo gezond mogelijk!
Maar als je zwaarder wilt worden is het belangrijk voor je slapen gaan even zwaar te bikken, maak bijvoorbeeld 250 gram macaroni klaar + een lekker sausje! Dit is zeker genoeg en je komt er ook gegarandeerd van aan!
Ik heb zelf ook wel eens een weightgainer in huis gehad maar als je die elke dag neemt ben je handen vol geld kwijt! Dus ik raad aan gewoon sochtend een kilo brinta/havermout klaar te maken! Als je dit niet op kan pak dan de blender erbij en doe 400ml melk 200ml yoghurt 1 banaan en 60gram havermout in een bak, ff blenderen en hoppa!
Als je wilt aankomen moet je ipv veel kleine maaltijden op een dag minder grote maaltijden eten! Als je veel kleine maaltijden op een dag eet word je stofwisseling hoger waardoor je meer verbrand! Probeer gewoon echt een zwaar ontbijt (wel gezond) en middag en avondeten idem!
Ik drink zelf zelden frisdranken, bijna alleen maar melk (en bier als ik uit ga)
Ik ben zelf nu 84kg en op weg naar de 90! En ik kan broeken met taille 30 nog wel aan! =)
ok, hopelijk weet je nu genoeg!
Had je niet zien staan kerel!! Ook toevallig! C ya at the gym!
er zijn meiden op mij school die een moord zouden plegen voor wat ik heb Maar ik wil je juist van af
ik eet ook veel, me hele levan al, maar ik kan gewoon niet aankomen
quote:je kent die aflevering van south park toch wel??
Op woensdag 10 april 2002 12:09 schreef Counselor het volgende:
Denk is aan SHAKES.... die gebruikt men bij fittness ook... WEIGHTGAINERS!! Ongevaarlijk...geen groeihormonen spull... Maar je komt er wel van aan.
nee ff zonder dollen:
koop een pot eiwitten/proteine (gewoon bij de drogist verkrijgbaar)
Doe je ff een weekje 3 x daags en bouw dat langzaam af naar 1 shake per dag. Ga daarbij ook ff 2x per week naar de sportschool om niet helemaal dicht te groeien...
veel succes !!!
quote:Dit zeggen zoveel mensen maar das gewoon rare praat!
Op vrijdag 19 april 2002 23:19 schreef Trance4Ever het volgende:
ik ben 16 en weeg 60 denk ik, ik wil ook aankomen maar das onmogelijk voor meer zijn meiden op mij school die een moord zouden plegen voor wat ik heb
Maar ik wil je juist van af
ik eet ook veel, me hele levan al, maar ik kan gewoon niet aankomen
Ik ben zelf 20 kilo aangekomen in 2 jaar en heb zelf heel weinig vet! Dus sportschool is ook een aanrader
quote:Ja, alleen dat klinkt makkelijker dan het is. Als je echt ecto bent, dan ligt die grens namelijk extreem hoog. Ik denk dat de meeste die hier in deze tpic zitten echt problemen hebben met aankomen, en dan kon een tikkeltje complexer zijn dan jij hier doet voorkomen...
Op zaterdag 20 april 2002 08:00 schreef McGilles het volgende:[..]
Dit zeggen zoveel mensen maar das gewoon rare praat!
Als je meer calorien eet dan dat je verbrand kom je aan, iedereen!! jij dus ook!
Ga een keer iets eten waar veel calorien inzitten, bijvoorbeeld pasta! En eet grote maaltijden, dus niet de hele tijd snacks zoals mars kitkat etc! Voor je slapen dan ook een eiwit + koolhydraten rijke maaltijd en alles komt goed!Ik ben zelf 20 kilo aangekomen in 2 jaar en heb zelf heel weinig vet! Dus sportschool is ook een aanrader
quote:Ja, maar wat kom je dan aan? Geen vet vrije massa...waar je meestal toch wel naar op uit bent. Je vergeet hier het meest cruciale bij te vermelden, en dat is een stapel eiwitten voor je je koffer in duikt.
Op maandag 15 april 2002 17:00 schreef McGilles het volgende:
quote:Een weightgainer duur? Denk het niet...dan heb jij destijds óf een domme keuze gemaakt, of je weet niet waar je het over hebt. Probeer met je voeding eens een gelijkende hoeveelheid voedingsstoffen binnen te krijgen als met een WG, en kijk dan eens wat je wkijt bent.
Ik heb zelf ook wel eens een weightgainer in huis gehad maar als je die elke dag neemt ben je handen vol geld kwijt!
quote:Je moet gewoon zorgen dat al je maaltijden groot zijn, en dat je WEL meerdere keren per dag eet. Hierdoor behoud je een positieve NO2 zodat je je lichaam aanzet om spiermassa te bouwen (mits je dus wel voldoende eet en traint).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |