abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3780127
Ja, ik heb er ook last van. Mijn moeder had het ook dus ik heb het van haar geërft. En ik heb het nu wel een beetje geaccepteerd... wat anderen ervan denken maakt me niet zoveel uit, maar toch is het niet leuk om te horen hoe 'eng' iemand het vindt (heb nog nooit iets gebroken dus val echt niet zomaar uit elkaar ofzo) of als ik 'anorexia' achter me hoor. Maar goed, hun probleem. Maar eerlijk gezegd zie ik er toch een beetje op om deze zomer weer in rokjes en bikini rond te lopen... ik wil er ook gewoon leuk uitzien dan...
Waar ik wel veel mee zit is dat kleding heel vaak niet past...Zie ik weer wat leuks hangen, is het weer te ruim.

Toch altijd fijn om te horen dat ik niet de enige ben (al lijkt dat er wel op soms)

woensdag 10 april 2002 @ 08:16:39 #27
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_3782103
Ik denk dat je moet proberen om aan te komen in spieren en niet in vet (zoals iemand hier al zei). Je spieren zul je niet zo snel kwijtraken. Je gaat pas na 3 weken (niks doens/weinig eten) je spiermassa verliezen, en spieren zijn idd zwaarder dan vet. Dus trek je eigen conclusie hier maar uit zou ik zeggen.. Dus veel krachtsport en veel vreten...

succes!

It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_3783270
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 22:55 schreef Miro het volgende:
Wat is nou eigenlijk zo'n beetje het normale gewicht t.o.v. je lengte?
lichaamsgewicht in kg / lengte (meters) in het kwadraat.
Moet je tussen de 20 en 25 uitkomen, eronder is te weinig, erboven te veel.

vb: 80 kilo / 1.90 * 1.90 = 22,16 ---> Zit goed op gewicht dus.

woensdag 10 april 2002 @ 12:09:00 #29
18629 Counselor
www.underdomain.com
pi_3783701
Denk is aan SHAKES.... die gebruikt men bij fittness ook... WEIGHTGAINERS!! Ongevaarlijk...geen groeihormonen spull... Maar je komt er wel van aan.
Millions of sperm and YOU were the fastest?
  donderdag 11 april 2002 @ 00:20:12 #30
19289 dnutpops
Liefiepiefie
pi_3792467
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 02:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

same here
180
52/55 kg (wisselt altijd een beetje, maar boven de 55 kom ik niet uit)

precies hetzelfde hier!
pi_3793477
Tyler heeft helemaal gelijk......probeer via een gericht fitness-programma wat spiermassa te kweken. Als je naar een goede sportschool gaat zullen ze je helpen door een persoonlijk programma op te stellen, dat er op gericht is om wat zwaarder te worden.

Suc6

That's amazing ! I have the same combination for my lugage.
pi_3811980
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 00:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik wil aankomen help me!
Dit vraagt om een frituur-kuur
zo kan die wel weer...
pi_3812062
Vreemd is dat/.. ik eet veel ik heb bijv. vandaag op:
1,5 bak chocoladekoekjes, 4 boterhammen, 4 cakejes, 2 ijsjes, 2 chocoladerepen, halve zak chips, ik ga zo avondeten nemen...

Ik wordt geen gram zwaarder.. ja tijdelijk ja als ik 1 kilo eet duh.. 1 kilo zwaarder maar niet dat ik zwaar blijf..
Handug toch

Ben 1.78 en weeg iets van 65 kilo... precies goed denk ik..

vrijdag 12 april 2002 @ 19:23:53 #34
26225 ejteidneW
Live your Life to the max :)
pi_3812585
Er zijn 2 dingen die ik kan bedenken wat de reden kan zijn dat je zo dun bent/onder normaal gewicht zit:

1 Je hebt last van stress..... Ik heb zelf dat probleem namelijk ik ben 1.70 m en weeg rond of onder de 55 kilo... Als ik eningzins last krijg van stress vliegen de kilo's er weer af :/

2 je hebt een een schildklierafwijking... Raadpleeg gewoon een keer de dokter als je er heen moet. Mocht je idd last hebben van je schildklieren weet je dat tenminste

hmmmmz laat ik die maar es gaan verzinnen ;)
pi_3812651
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 18:11 schreef JAMsper het volgende:
Vreemd is dat/.. ik eet veel ik heb bijv. vandaag op:
1,5 bak chocoladekoekjes, 4 boterhammen, 4 cakejes, 2 ijsjes, 2 chocoladerepen, halve zak chips, ik ga zo avondeten nemen...

Ik wordt geen gram zwaarder.. ja tijdelijk ja als ik 1 kilo eet duh.. 1 kilo zwaarder maar niet dat ik zwaar blijf..
Handug toch

Ben 1.78 en weeg iets van 65 kilo... precies goed denk ik..

Je word dan niet dik qua uiterlijk, maar van binnen wel!

Je mag wel IETSJES opletten hoor, ookal ben je slank,
Dat je slank bent heeft niks te maken met je cholesterol gehalte enzovoorts, dus voor hetzelfde geld zijn jouw bloedvaatjes nu helemaal aan het dicht slibben....

The captain of your brainship is drunk.
  vrijdag 12 april 2002 @ 22:28:53 #36
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_3814361
Lengte : 1.85 M
Gewicht : 62-68 KG

mogen er van mij wel bij tot en met 75 ofzo..

maarja, hoe eet je 13 kilo er bij als jongen..

ik vreet de hele dag..

een normale schooldag:

Ontbijt > 4 boterhammen met kaas of jam + beker melk (of 2)
1e Pauze School > 2 boterhammen + Pakje appelsap + wafel oid
2e Pauze School > 2 boterhammen + pakje appelsap
3e Pauze School > Pakje appelsap + wafel oid
Bij thuiskomst > 2 glazen cola + 2 roze koeken oid..
tussendoor > 2 appels (iig iets van fruit)
Dinner > 2 Volle borden met rijst/aardappels + veel groente en vlees + 2 glazen wate/multivit
tussendoor > paar glazen taksi/cola/multivit oid + wat boterhammetjes en tussendoortjes (mars oid).

meer kan je toch gewoon niet eten?

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_3834877
Reem...no worries. Mannenlichamen worden tussen je 18e en 20 zwaarder omdat je dan niet meer in de lengete groeit, maar vanzelf in de breedte. Je lichmaan houdt wat meer energie over om spiermassa op te bouwen (en spieren zijn zwaarder als vet) dus dat komt vanzelf.

Ik woog op mijn 17/18e 70 kg. Weeg nu 75 en heb geen extra vetjes...

That's amazing ! I have the same combination for my lugage.
pi_3836843
Die QI geeft het globaal wel weer maar of iemand een 'gezond' gewicht heeft is helemaal afhankelijk van hoe persoon in elkaar zit.
Als je hele familie aan de dunne kant is zit het gewoon in je genen en gaat die QI niet op.
Sommige mensen kunnen eten wat ze willen en vervolgens de hele dag niks doen en voor de tv hangen (dan verbrand je dus echt niet veel) en dan komen ze nog niks aan. Zelfs niet na een week.

Zelf heb ik hetzelfde probleem. Men vraagt ook wel eens 'Goh Leigh, ben je ziek ofzo?'
En anderen zeggen: 'Was ik maar zo dun als jij. Dan kon ik alles aan!'
Voor diegenen.. dat is een luchtspiegeling, want de meeste kleren zijn voor dunne mensen veel te wijd.

Eet gezond en accepteer hoe je bent. Dat is het beste advies wat ik kan geven.
Als dat niet lukt ga dan naar een voedingsdeskundige of dietist. Wie weet kunnen zij je helpen om wat kilo's aan te komen.
Succes!

Leigh

Liej
pi_3836986
ik ben 1.72m en ik weeg 61kg vin ik nog te weinig
Ik ben een jaartje geleden op fitness gegaan en ben in een korte tijd 10 kg aangekomen
Ik gebruik sinds kort creatine dat zou ook helpen.
(Creatine is een lichaamseigenstof)
pi_3841625
Na dit allemaal gelezen te hebben heb ik nog wel wat tips!

Ik ga zelf 3x per week naar de sportschool en eet ook zo gezond mogelijk!

Maar als je zwaarder wilt worden is het belangrijk voor je slapen gaan even zwaar te bikken, maak bijvoorbeeld 250 gram macaroni klaar + een lekker sausje! Dit is zeker genoeg en je komt er ook gegarandeerd van aan!

Ik heb zelf ook wel eens een weightgainer in huis gehad maar als je die elke dag neemt ben je handen vol geld kwijt! Dus ik raad aan gewoon sochtend een kilo brinta/havermout klaar te maken! Als je dit niet op kan pak dan de blender erbij en doe 400ml melk 200ml yoghurt 1 banaan en 60gram havermout in een bak, ff blenderen en hoppa!

Als je wilt aankomen moet je ipv veel kleine maaltijden op een dag minder grote maaltijden eten! Als je veel kleine maaltijden op een dag eet word je stofwisseling hoger waardoor je meer verbrand! Probeer gewoon echt een zwaar ontbijt (wel gezond) en middag en avondeten idem!

Ik drink zelf zelden frisdranken, bijna alleen maar melk (en bier als ik uit ga)

Ik ben zelf nu 84kg en op weg naar de 90! En ik kan broeken met taille 30 nog wel aan! =)

ok, hopelijk weet je nu genoeg!

pi_3842911
quote:
Op maandag 15 april 2002 17:00 schreef McGilles het volgende:

Maar als je zwaarder wilt worden is het belangrijk voor je slapen gaan even zwaar te bikken, maak bijvoorbeeld 250 gram macaroni klaar + een lekker sausje! Dit is zeker genoeg en je komt er ook gegarandeerd van aan!

idd het fabeltje dat dit slecht zou zijn is bullcrap
  vrijdag 19 april 2002 @ 13:34:35 #42
25976 Toastje
Nu ook met rijbewijs!
pi_3888602
Lekker gaan fitnessen en koolhydratenshakes nemen. En geduld...
Ask and you will know
pi_3888878
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 00:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
ja das weer eens heel wat anders:)

Ik heb namelijk het volgende probleem dat ik 1.78 ben en maar 50kg weeg... ik heb zeker geen anorexia (kots nooit ook) ben gezond en eet (vind ik) genoeg.

Pas had ik 4 boterhammen, genoeg cola, kitkats, gebakken aardappels. bier, chips en hapjes op en was ik die dag 1.5 kilo aangekomen.. maar na 10 uur slapen was het er weer af ook..

Ik eet gemiddeld wel dit:

3 boterhammen sochtends, 2 in lunchpauze + wat kopen in supermarkt

2 kitkats ofzo bij 2 glazen cola smiddags

vlees, bord vol eten en toetje.. (soms 2 borden vol, komkommer erbij dus bijna 2x zovele dan normaal)

en savonds weer zelfde als smiddags en in weekend hapjes en bier.

Is dit noch te weinig? is er bepaald soort eten dat ik meer moet eten? dus eten waarvan je eerder aankomt en ook niet al te ongezond is?

want ik heb dan wel een snelle vertering maar lijkt me toch niet dat het niet hoger kan dan dit.

Nou jou verhaal had het mijne kunnen zijn, ik wordt nu langzamerhand zwaarder dus hier wat adviezen!

Ik ben een maand of 3 geleden met fitness begonnen, nu ben ik ongeveer 5 kilo aangekomen. Dus ik denk dat de beste tip voor je is gaan fitnessen. En niet 1 keer in de week even nee echt 3 keer in de week!! Je wordt er zwaarder van en nog een pluspunt je gaat er beter uitzien. Je krijgt wat meer lichaam om naar te kijken zal ik maar zeggen. Als je dit gaat doen heb ik nog een paar tips voor je.......

Ga je fitnessen eet dan goed!
Pas op met dingen zoals chips enzo. Vette hap moet je toch rustig aan meedoen, ten eerste kom je er gewoon niet van aan en ten tweede kweek je op die manier gezondheids problemen! Het is makkelijk om te denken dat als andere mensen dingen als chips moeten laten staan omdat ze er dik van worden jij ze juist moet eten maar doe dus niet.

Eet vooral pasta gerechten zoals macaroni en spaghetti. Aardappels zijn ook heel goed! Als je gaat fitnessen is het wellicht een heel goed idee om daarbij een eiwitten shake te gebruiken. Ga maar eens naar www.vitamins.nl daar vind je die dingen..... heb je tussendoor honger eet dan koolhydraat rijke dingen..... Bananen is een goed voorbeeld, als je er tegen kan eet er daar een paar van per dag. Kwark is ook heel goed voor je!

Kortom ga fitnessen en eet daarbij goed das heel belangrijk. Niet VEEL maar GOED!!

P.s. voordat je gaat slapen iets zoals kwark eten is ook verstandig......

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_3889015
quote:
Na dit allemaal gelezen te hebben heb ik nog wel wat tips!

Ik ga zelf 3x per week naar de sportschool en eet ook zo gezond mogelijk!

Ik heb zelf ook wel eens een weightgainer in huis gehad maar als je die elke dag neemt ben je handen vol geld kwijt! Dus ik raad aan gewoon sochtend een kilo brinta/havermout klaar te maken! Als je dit niet op kan pak dan de blender erbij en doe 400ml melk 200ml yoghurt 1 banaan en 60gram havermout in een bak, ff blenderen en hoppa!

Als je wilt aankomen moet je ipv veel kleine maaltijden op een dag minder grote maaltijden eten! Als je veel kleine maaltijden op een dag eet word je stofwisseling hoger waardoor je meer verbrand! Probeer gewoon echt een zwaar ontbijt (wel gezond) en middag en avondeten idem!

Ik drink zelf zelden frisdranken, bijna alleen maar melk (en bier als ik uit ga)

Ik ben zelf nu 84kg en op weg naar de 90! En ik kan broeken met taille 30 nog wel aan! =)

ok, hopelijk weet je nu genoeg!

He McGilles!!

Had je niet zien staan kerel!! Ook toevallig! C ya at the gym!

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_3894319
Eet iedere dag 2 keer frituur op de maneir zoals ik dat eens in de drie weken doe...
pi_3895853
ik ben 16 en weeg 60 denk ik, ik wil ook aankomen maar das onmogelijk voor me

er zijn meiden op mij school die een moord zouden plegen voor wat ik heb Maar ik wil je juist van af

ik eet ook veel, me hele levan al, maar ik kan gewoon niet aankomen

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_3896483
quote:
Op woensdag 10 april 2002 12:09 schreef Counselor het volgende:
Denk is aan SHAKES.... die gebruikt men bij fittness ook... WEIGHTGAINERS!! Ongevaarlijk...geen groeihormonen spull... Maar je komt er wel van aan.
je kent die aflevering van south park toch wel??
weightgrain 2000 met cartmen

nee ff zonder dollen:
koop een pot eiwitten/proteine (gewoon bij de drogist verkrijgbaar)
Doe je ff een weekje 3 x daags en bouw dat langzaam af naar 1 shake per dag. Ga daarbij ook ff 2x per week naar de sportschool om niet helemaal dicht te groeien...

veel succes !!!

Zeg, ben jij wel sApDriNkenDewiJs goed bezig ???!
pi_3897851
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 23:19 schreef Trance4Ever het volgende:
ik ben 16 en weeg 60 denk ik, ik wil ook aankomen maar das onmogelijk voor me

er zijn meiden op mij school die een moord zouden plegen voor wat ik heb Maar ik wil je juist van af

ik eet ook veel, me hele levan al, maar ik kan gewoon niet aankomen

Dit zeggen zoveel mensen maar das gewoon rare praat!
Als je meer calorien eet dan dat je verbrand kom je aan, iedereen!! jij dus ook!
Ga een keer iets eten waar veel calorien inzitten, bijvoorbeeld pasta! En eet grote maaltijden, dus niet de hele tijd snacks zoals mars kitkat etc! Voor je slapen dan ook een eiwit + koolhydraten rijke maaltijd en alles komt goed!

Ik ben zelf 20 kilo aangekomen in 2 jaar en heb zelf heel weinig vet! Dus sportschool is ook een aanrader

woensdag 5 maart 2003 @ 21:23:04 #49
49248 Dutchbodybuilding
moderator/admin DBB
pi_8895911
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 08:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dit zeggen zoveel mensen maar das gewoon rare praat!
Als je meer calorien eet dan dat je verbrand kom je aan, iedereen!! jij dus ook!
Ga een keer iets eten waar veel calorien inzitten, bijvoorbeeld pasta! En eet grote maaltijden, dus niet de hele tijd snacks zoals mars kitkat etc! Voor je slapen dan ook een eiwit + koolhydraten rijke maaltijd en alles komt goed!

Ik ben zelf 20 kilo aangekomen in 2 jaar en heb zelf heel weinig vet! Dus sportschool is ook een aanrader

Ja, alleen dat klinkt makkelijker dan het is. Als je echt ecto bent, dan ligt die grens namelijk extreem hoog. Ik denk dat de meeste die hier in deze tpic zitten echt problemen hebben met aankomen, en dan kon een tikkeltje complexer zijn dan jij hier doet voorkomen...
www.dutchbodybuilding.com
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:31:50 #50
49248 Dutchbodybuilding
moderator/admin DBB
pi_8896113
quote:

Ja, maar wat kom je dan aan? Geen vet vrije massa...waar je meestal toch wel naar op uit bent. Je vergeet hier het meest cruciale bij te vermelden, en dat is een stapel eiwitten voor je je koffer in duikt.
quote:
Ik heb zelf ook wel eens een weightgainer in huis gehad maar als je die elke dag neemt ben je handen vol geld kwijt!
Een weightgainer duur? Denk het niet...dan heb jij destijds óf een domme keuze gemaakt, of je weet niet waar je het over hebt. Probeer met je voeding eens een gelijkende hoeveelheid voedingsstoffen binnen te krijgen als met een WG, en kijk dan eens wat je wkijt bent.
quote:
Je moet gewoon zorgen dat al je maaltijden groot zijn, en dat je WEL meerdere keren per dag eet. Hierdoor behoud je een positieve NO2 zodat je je lichaam aanzet om spiermassa te bouwen (mits je dus wel voldoende eet en traint).
www.dutchbodybuilding.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')