Zeg iets in die trant ook tegen alle negers in de vsquote:Op woensdag 15 april 2009 15:02 schreef Gupje het volgende:
Was je bij de oorlog? Nee! Niet zeiken dan...
Woon ik daar? Nee! Dus dat zeg ik ook niet....quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef Dumpelke het volgende:
[..]
Zeg iets in die trant ook tegen alle negers in de vs
wtf?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Woon ik daar? Nee! Dus dat zeg ik ook niet....
Ik was er gister nog bij 1 in de frietzaakquote:Op woensdag 15 april 2009 15:02 schreef Gupje het volgende:
Was je bij de oorlog? Nee! Niet zeiken dan...
Met uitjes zekerquote:Op woensdag 15 april 2009 15:08 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik was er gister nog bij 1 in de frietzaak
Je ziet het verkeerd..quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op 4 mei herdenken we en op 5 mei vieren we onze vrijheid, elk jaar weer.
Erg mooi zo'n spotje van de staat, maar ik moet gewoon werken. Hoe kan ik mijn vrijheid vieren als ik niet vrij ben? De staat heeft zelf ingesteld dat 5 mei geen landelijke feestdag meer is, behalve 1 keer in de 5 jaar en dan gaan ze nu zeggen dat we elk jaar onze vrijheid moet vieren.
Belachelijk.
Ah, dat zeg je toch niet!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:11 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd..
Op 4 mei herdenken wij de doden aan Nederlandse zijde... Op 5 mei vieren we de doden aan Duitse zijde...
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:11 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd..
Op 4 mei herdenken wij de doden aan Nederlandse zijde... Op 5 mei vieren we de doden aan Duitse zijde...
Zo, hoeveel kilo stof kwam er van die grap?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:11 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd..
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef spijkerbroek het volgende:
De Canadees, hij vond zijn Trees, 't was in de maand van mei
Hij zei: joechei, het maakt me blij, zo'n vrijpartij met jij
Hij vrijde hier, hij vrijde daar, met elke jonge meid
En zo werd op den duur,
heel Nederland bevrijd
Herman Finkers blijft leuk!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:09 schreef spijkerbroek het volgende:
De Canadees, hij vond zijn Trees, 't was in de maand van mei
Hij zei: joechei, het maakt me blij, zo'n vrijpartij met jij
Hij vrijde hier, hij vrijde daar, met elke jonge meid
En zo werd op den duur,
heel Nederland bevrijd
Laat de staat dan kappen met die reclames.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Nadinarama het volgende:
Neem een vrije dag, als het je zo aangaat.
Ik schat zo'n 64 jaar aan stofquote:Op woensdag 15 april 2009 15:21 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zo, hoeveel kilo stof kwam er van die grap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |