quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef nokwanda het volgende:Heb net mijn haar heel kort geknipt (stekeltjes) en er blondeermeuk ingedaan. Heb wel nog een pakje rood en bruin staan, dus ik kan nog alle kanten op.
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb Snwot\y naar de DA gebracht. Het gaat helemaal niet goed met hem. Hopelijk mogen we hem vanavond weer ophalen.
Dat "wijven met korte kapsels houden niet van sex" topic is zo'n bullshitquote:Op woensdag 15 april 2009 16:21 schreef nokwanda het volgende:
Dat blond werd dus niks. peentjeskleur. Nu zit er weer knalrood in. Volgens een ander topic in NWS ben ik nu een sexloos mormel
Ik vind jouw lef hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef nokwanda het volgende:Mooi shit FR. Heeft ie ook last van de warmte of zo? Kan dat bijdragen aan zijn toch al niet lekker zijn?
Q, ik knip mijn haar al jaren zelf. Ga heel af en toe eens naar de kapper en tussendoor doe ik het zelf. Als het een paar keer scheef gegaan is maak ik die fout gewoon niet meer. ik gebruik een spiegel voor de achterkant en ik kan met beide handen knippen.
En als het eens mis gaat...ach, met dit warme weer groeit het bijna harder dan gras. Hey... groen is ook wel een leuk idee
Jaaaa, dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef nokwanda het volgende:
En ik menstrueer. En wel NU
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:22 schreef nokwanda het volgende:
Als jij nou een foto post van je nieuwe bikini dan bewijs ik dat ik..... nah... lama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |