Honden zijn dan volgens mij toch makkelijker, minder geregel om ze mee te nemen dan om iemand in je huis te zoeken en zo volgens mij. Ik kan met gemak met 4 honden in het OV uit de voeten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga weleens weg, maar laat de katten dan achter bij EW. Dit team heb ik een keer voor 4 dagen bij een oppas achtergelaten. Dat was heel okay want het oppaskoppel kwam hier logeren. Maar zelfs dan mis ik ze best wel en zij mij. Als ik eens echt lang op vakantie zou gaan zou ik dat wel erg goed moeten regelen. Echt wel iemand in huis laten logeren of zo.
Joh!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
En als ie echt wild wordt slaat ie er gewoon op los he![]()
Karel, de held, heeft de hele tijd bij jou in de keuken rondgehangen of onder de bank gezeten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar toen mepte hij niet volgens mij?
En Karel zat ieg onder de bank, dat weet ik wel zeker, die komt niet koekeloeren bij vreemden
Poezekittens of mensenkittens?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Haha, ik had gedroomd dat Ziggy en Spider allebei zwanger warenEn Ziggy moest dus geopereerd worden want ze was er al te oud voor. En we dachten dat Lucky de dader was
En later in mn droom bedacht ik me dat Spider een mannetje was en dus niet zwanger kon zijn, maar kennelijk gewoon dik. Dus
Ik wil kittens denk ik
Dan was het Billy. De aandachtshoer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Als ie mepte als je niet aaide moet het Billy geweest zijn ja![]()
quote:Misssss, kittens genoeg in het asiel he!
Poezekittensquote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Poezekittens of mensenkittens?![]()
Leuke foto's/filpmjes weer...entertainend genoeg voor m'n pauze
Jaaa, ik zit er weer over te denkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Als ie mepte als je niet aaide moet het Billy geweest zijn ja![]()
Misssss, kittens genoeg in het asiel he!
maar MM zegt dat Londen handiger is omdat we die taal spreken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef MissBliss het volgende:
Ja, allebei geweest, allebei leuk
Kan je je geen buil aan vallen. Parijs is misschien wat romantischer! En Disney natuurlijk!
Vliegen is eng ja [ afbeelding ] Vind ik. Maar de meningen zijn daarover verdeeld.
Tis allebei wel heel kort vliegen, dus dat valt dan weer mee. Of je gaat met de trein.
Wat is er zo leuk aan Londen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Vliegen is net zo eng als de straat over steken.
Ik vind zelf niks aan Parijs en helemaaaaaaaal niks aan die Fransen ( en dan spreek ik nog wel redelijk goed Frans dus dat is het probleem niet ).
Ik ben gek op Londen![]()
Maar dat is echt puur persoonlijk.
Disney vond ik ook niet echt de moeite, twas dat mn broertje het toendertijd echt leuk vond dat ik dr ook van kon genieten.
Die was 8 of zo toen
nergensquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Naja Londen is een wereldstad en New Castle niet![]()
Wat vinden jullie leuk om te doen?
Waar zijn jullie al eens geweest waar jullie het leuk vonden?
Nee! Linkje?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:44 schreef Cat22 het volgende:
Londen.![]()
Rondwandelen, mensen kijken, The Tube, Hyde Park, London Walks, ice cones with a flake,musicals
, The Globe, St. Pauls cathedral, Camden lock etc... etc.. etc...
Parijs vind ik niks aan, al is Disney wel weer erg leuk. Daar moet je je gewoon onderdompelen in de Disney mania. Als je dat niet kunt is er weinig aan waarschijnlijk.
Vliegen stelt echt niks voor, in Londen ben je binnen een uur. En je kunt tickets kopen voor een prikkie bij Raynair of Easyjet. Heb je al eens rondgekeken in de Londen topics in TRA?
Maar dat duurt weer zo lang.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Naar Londen met de boot is trouwens ook erg leuk, als trip an sich vind ik hoor.
Ik denk niet dat MM boten een succes vindtquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat hangt dr dus van af.
Als je met je lief romantisch op pad gaat en schijnbaar nooit ergens komt is het mss wel veel leuker dan een beetje op eigen houtje door grote vreemde steden je eigen verloren lopen
Oh platenzaken shoppen in Londenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
nergensMM gaat niet zo heel graag van huis
![]()
Maar ehm, ik vind shoppen leuk. Uit eten gaan. MM mag ook wel graag shoppen. Comics shoppen, LP's shoppen, ect.
Hehequote:Op dinsdag 21 april 2009 @ 14:31 schreef Greys het volgende:
MissBliss, gewoon weer meegaan met de uitreiking straks, dan komt het goed!
Oh nee wacht, als het Dierenthuis woont kan je daar niet adopteren, dammit![]()
Ik spreek vloeiend engels, MM ook. In het frans kom ik niet verder dan "ik hou van je" en " mijn naam is Denise"quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh platenzaken shoppen in Londen![]()
Dat deed ik als puber al zo graag.
Dan gingen we naar Londen met mn oom en tante, werden mn zusje en ik gedropt bij HMV of Virgin en uuuuuuuuuren later weer opgehaald![]()
Kan ook in Parijs hoor, maar in Londen is het leuker en qua taal is het voor jullie denk ik echt wel prettiger
wil? je moet. Je hebt niet eens wat te willenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Naja, ik wil sowieso mee met de uitreiking! Dat vond ik keitof
London #17quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |