abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68228422
Leuk zeg!

Ik kan prima zonder de katten en zij ook wel zonder mij, geloof ik. Maar als ik weer thuis ben moet er wel extra geknuffeld worden natuurlijk. Met honden is het gewoon makkelijker, ook om ze mee te nemen. Ik zou volgens mij alleen maar in de stress zitten dat er eentje zou ontsnappen, en aan een lijn lopen hebben ze nooit geleerd, niet echt praktisch dus.
M'n bezoek wordt er nu af en toe al gek van dat ik alle buitendeuren meteen achter ze dichtgooi en minimaal 1 tussendeur dicht wil hebben als ik de voordeur open doe.

Gelukkig heb ik twee heel lieve vriendinnen die vlak in de buurt wonen en graag twee keer per dag binnen lopen. En andes kunnen mijn ouders ook nog inspringen. Ik merk wel dat ik minder vaak wegga, zeker nu Siets ziek is. Je wilt anderen toch niet te vaak met de zorg opzadelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 april 2009 @ 09:32:57 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68228498
Mijn honden vinden het echt heerlijk om op pad te gaan met zn allen.
Lekker met de bus en met de trein en zo, alleen het reizen vinden ze al genieten, echt leuk is dat.
We gaan in juni ook weer een dagje dierentuin met ze doen, dat was vorig jaar een huge hit, op de uil die Billy op wilde eten na
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68229138
Leuke foto's. Die ene van Frits naast de kartonnen filmsterren
Die laatste is weer echt mooi.
Die kersenjasjes stonden wel stoer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68229174
Ik ga weleens weg, maar laat de katten dan achter bij EW. Dit team heb ik een keer voor 4 dagen bij een oppas achtergelaten. Dat was heel okay want het oppaskoppel kwam hier logeren. Maar zelfs dan mis ik ze best wel en zij mij. Als ik eens echt lang op vakantie zou gaan zou ik dat wel erg goed moeten regelen. Echt wel iemand in huis laten logeren of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:03:50 #205
176471 oh-oh
pi_68229191
Thnx Nok.
Oh deze wil ik ook nog laten zien, mijn kleine kindervriend

Echt, ik had kinderlokker moeten worden met die hond.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:05:57 #206
176471 oh-oh
pi_68229249
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga weleens weg, maar laat de katten dan achter bij EW. Dit team heb ik een keer voor 4 dagen bij een oppas achtergelaten. Dat was heel okay want het oppaskoppel kwam hier logeren. Maar zelfs dan mis ik ze best wel en zij mij. Als ik eens echt lang op vakantie zou gaan zou ik dat wel erg goed moeten regelen. Echt wel iemand in huis laten logeren of zo.
Honden zijn dan volgens mij toch makkelijker, minder geregel om ze mee te nemen dan om iemand in je huis te zoeken en zo volgens mij. Ik kan met gemak met 4 honden in het OV uit de voeten.
Maar daarom blijft het wel echt bij 4.
( Groucho Marx )
pi_68229466
Alleen moet je je hond dan altijd meenemen en kun je niet overal komen met je hond. Jij hebt kleine hondjes. Dat maakt, denk ik, wel verschil.
Trouwens, Juup doet het ook met zijn kat Gijs Ziet er gaaf uit, maar ik zou dat met mijn katten echt niet kunnen doen.
Merlijn zou ik wel kunnen meenemen in een draagzak waar zijn hoofd uitkomt, denk ik. Maar dan nog... hij is mij iets te schrikkerig.

Leuk si dat altijd.. kindjes die lief met dieren zijn. Laatst was hier in de stad een dierenstal met allerlei dieren. Het was warm en op de grond lag een ezelveulen naast zijn moeder. het diertje lag zo stil dat het er gewoon eng uitzag. Ik was op zoek naar wat water en opeens was er een jochie van een jaar op 9 dat niets of niemand meer zag behalve dat ezeltje. Hij zocht ook water en zag de wereld pas weer toen het ezeltje ging drinken bij zijn moeder. Zo lief dat ik er helemaal snotterig van werd. maar goed.... ik ben ook wel een heel erge huillie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:22:11 #208
176471 oh-oh
pi_68229680
Frits was vroeger echt een kinderhater, tegenwoordig is hij dol op kindjes
Ik heb bewust voor kleine hondjes gekozen zodat ze altijd overal mee kunnen.
Maar vroeger deed ik dat al zo met mn konijn
Die ging los overal met me heen, in mn tas, ook in de trein en zo, en die kon ik overal laten lopen, ze liep niet weg. Ik heb zelfs een tamme eend gehad waarmee ik op de fiets naar het park ging.
( Groucho Marx )
pi_68230212
Eend achterop?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:44:35 #210
176471 oh-oh
pi_68230355
Yeps!
Dan fietste ik met haar naar het park, scharrelde ze daar wat rond, en als ze klaar was kwam ze terug, wilde ze weer in dr doos onder mn snelbinders en fietste ik weer naar huus
Twas een hele lelijke dikke eend, zo een zwarte met van die goren rode brobbels.
Maar ze was echt zo cool!
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:37:42 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68232176
ik ben clicker fan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:40:00 #212
176471 oh-oh
pi_68232271
Ik heb ooit es een filmpje gemaakt van Billy die helemaal uit zn plaat gaat als ik de clicker pak maar dat kan ik nergens meer vinden
Zonder clicker wordt ie al ADHD genoeg als ie kunsten mag doen.
Check m afgelopen zaterdag na een enerverende dag in de trein:

Ik wacht nog steeds tot die knakker iets meer kan focussen zodat ik behendigheid of doggy dance met m kan gaan doen.
Denk als ie een jaar of zes is dat ie dr mss es aan toe is
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:43:04 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68232394
Die high five
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:45:05 #214
176471 oh-oh
pi_68232475
Als een kip zonder kop doet ie alles.
Maar hij deed t nu ook niet voor mij maar voor een ander en dan gaat ie helemaal sloven als een idioot.
Tis echt nog steeds een onbehouwen pupje die Billy
( Groucho Marx )
pi_68232604
Wehehehe, het begin was prachtig maar daarna stortte de show in. Die vingertjes van jullie!
'Zit! ZIT! Zitten op de billen!' En Billy ADHT lekker door.

Hij is wel een stuk beter afgericht dan mijn katten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:51:33 #216
176471 oh-oh
pi_68232688
En als ie echt wild wordt slaat ie er gewoon op los he
Ik was m al een tijdje bezig aan het houden met kunstjes en toen wilde Diego ook nog even.
Zit op een gewone vloer is toch al geen hobby van m, maar luisteren zal ie hoor
Normaal gaat ie al "zit" op alleen het handgebaar, als ie een heel klein beetje bij de les is.
Maar dat was nu ff niet het geval
( Groucho Marx )
pi_68232936
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
En als ie echt wild wordt slaat ie er gewoon op los he

Joh!

* denkt terug aan haar bezoekje aan oh-oh toen ze overspoeld werd door vier hondjes*
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:59:49 #218
176471 oh-oh
pi_68232966
Maar toen mepte hij niet volgens mij?
En Karel zat ieg onder de bank, dat weet ik wel zeker, die komt niet koekeloeren bij vreemden
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 12:50:55 #219
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68234518
Hoi!

Haha, ik had gedroomd dat Ziggy en Spider allebei zwanger waren En Ziggy moest dus geopereerd worden want ze was er al te oud voor. En we dachten dat Lucky de dader was
En later in mn droom bedacht ik me dat Spider een mannetje was en dus niet zwanger kon zijn, maar kennelijk gewoon dik. Dus

Ik wil kittens denk ik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_68234652
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar toen mepte hij niet volgens mij?
En Karel zat ieg onder de bank, dat weet ik wel zeker, die komt niet koekeloeren bij vreemden
Karel, de held, heeft de hele tijd bij jou in de keuken rondgehangen of onder de bank gezeten.

Was Billy niet degene die na verloop van tijd bij me op de bank kwam liggen? Als ik ophield met kriebelen werd er echt wel gemept hoor! En niet voor high fives!

Wehehe, MissBliss, wat kan een mens toch rare dingen dromen he?
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:06:52 #221
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_68234959
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:50 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!

Haha, ik had gedroomd dat Ziggy en Spider allebei zwanger waren En Ziggy moest dus geopereerd worden want ze was er al te oud voor. En we dachten dat Lucky de dader was
En later in mn droom bedacht ik me dat Spider een mannetje was en dus niet zwanger kon zijn, maar kennelijk gewoon dik. Dus

Ik wil kittens denk ik
Poezekittens of mensenkittens?

Leuke foto's/filpmjes weer...entertainend genoeg voor m'n pauze
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:40:37 #222
176471 oh-oh
pi_68236043
Als ie mepte als je niet aaide moet het Billy geweest zijn ja
Misssss, kittens genoeg in het asiel he !
( Groucho Marx )
pi_68236145
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Dan was het Billy. De aandachtshoer.
quote:

Ik kan je zo wat adresjes geven MB.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:45:48 #224
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68236196
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 @ 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Poezekittens of mensenkittens?

Leuke foto's/filpmjes weer...entertainend genoeg voor m'n pauze
Poezekittens
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 @ 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Jaaa, ik zit er weer over te denken Een nieuwe. het is weer de tijd van het jaar ofzo
Maar dan denk ik dus eerst: kán er überhaupt een kat bij in dit minihuisje? En zo ja, wat voor 1? Een oude of een jonge? Een oude zou leuker zijn voor Ziggy, die zijn niet zo druk, maar Ziggy is sowieso niet zo'n kattenvriend, dus vriendjes worden ze nooit. Dan misschien een jonge, om met Spider te spelen Hij verveelt zich soms wel met die saaie Ziggy. Maar gaan ze dan niet met zn 2-en samenspannen tegen Ziggy? Dat kan dat oudje echt niet aan
En met vakanties is het ook onhandig. Hoewel we nu wel al 2 adresjes hebben voor Spider (en een vaste voor Ziggy) dus een derde katje zouden we ook wel ergens onder kunnen brengen..

Nou ja, twijfels twijfels! Misschien moet ik maar gewoon eens naar het asiel gaan en hopeloos verliefd worden op een beestje, dan is er geen weg meer terug
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_68236515
Ik herken je twijfels MissBliis. Ik zou er ook graag een derde bij willen. Maar nu ik heb gezien hoe Siets reageert op tijdelijke nieuwkomers heb ik haar beloofd dat er, zolang zij leeft, geen vreemde katten in huis bij komen.
Hooguit een tijdelijke opvangkat van Redcat die op de tweede etage in een eigen kamertje mag wonen en tijdelijk extra zorg nodig heeft.

Als zij er niet meer zou zijn (ervanuitgaand dat zij als eerste gaat natuurlijk) dan ga ik in het asiel kijken naar een setje. Die zijn vaak lastiger te plaatsen en het lijkt me zo leuk om katten te hebben die aan elkaar verknocht zijn. En met z'n tweetjes zouden ze Naartjie ook aan moeten kunnen.

En, als er geen setje zit, dan wil ik een stumpertje. Drie poten, één oog (net als ik ) noem maar op. Hoeft niet allemaal in één kat te zitten natuurlijk . Alleen geen ziekte als diabetes, dat zou moeilijk te combineren zijn met mijn levensstijl.

Hoezo, wishlist?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:00:09 #226
176471 oh-oh
pi_68236732
Ik had gisteren zomaar op 1 dag twee potentiële nummers vijf.
Ze hadden alles tegen maar oh ik zou ze echt zo nemen
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:15:09 #227
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68237244
Oooh, een setje is ook leuk idd Maar daar is écht geen plaats voor hier.
Een kneusje zat ik ook aan te denken, die blijven anders zo zielig achter in het asiel
Nou ja, ik denk er nog even over na dus
Ziggy played guitar
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:24:44 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68237524
Hoi.

We zijn volgend jaar 5 jaar samen. En dat wilden we eigenlijk wel vieren met een lang weekend (4 dagen?) weg. Alleen, waarheen. Ik dacht aan london of parijs.

MM gaat dan liever naar London. Iemand van jullie al in beide steden geweest?

Ooh, en is vliegen eng?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:29:00 #229
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68237658
Ja, allebei geweest, allebei leuk
Kan je je geen buil aan vallen. Parijs is misschien wat romantischer! En Disney natuurlijk!

Vliegen is eng ja Vind ik. Maar de meningen zijn daarover verdeeld.

Tis allebei wel heel kort vliegen, dus dat valt dan weer mee. Of je gaat met de trein.
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 april 2009 @ 14:31:48 #230
163650 Greys
pi_68237725
MissBliss, gewoon weer meegaan met de uitreiking straks, dan komt het goed!
Oh nee wacht, als het Dierenthuis woont kan je daar niet adopteren, dammit

Q, vliegen is niet eng.
Behalve als je naar Madeira gaat (want daar is de landingsbaan superkort met aan de ene kant de zee en voor en achter ook de zee (de baan is op palen in zee gebouwd ) en aan de andere kant een berg
Ik ga dit jaar voor de derde keer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:35:11 #231
176471 oh-oh
pi_68237815
Vliegen is net zo eng als de straat over steken.
Ik vind zelf niks aan Parijs en helemaaaaaaaal niks aan die Fransen ( en dan spreek ik nog wel redelijk goed Frans dus dat is het probleem niet ).
Ik ben gek op Londen
Maar dat is echt puur persoonlijk.
Disney vond ik ook niet echt de moeite, twas dat mn broertje het toendertijd echt leuk vond dat ik dr ook van kon genieten.
Die was 8 of zo toen
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:36:40 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68237862
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef MissBliss het volgende:
Ja, allebei geweest, allebei leuk
Kan je je geen buil aan vallen. Parijs is misschien wat romantischer! En Disney natuurlijk!

Vliegen is eng ja [ afbeelding ] Vind ik. Maar de meningen zijn daarover verdeeld.

Tis allebei wel heel kort vliegen, dus dat valt dan weer mee. Of je gaat met de trein.
maar MM zegt dat Londen handiger is omdat we die taal spreken.

Maar wat is leuker dan? Ik denk parijs he? Omdat disney er is.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:37:04 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68237878
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Vliegen is net zo eng als de straat over steken.
Ik vind zelf niks aan Parijs en helemaaaaaaaal niks aan die Fransen ( en dan spreek ik nog wel redelijk goed Frans dus dat is het probleem niet ).
Ik ben gek op Londen
Maar dat is echt puur persoonlijk.
Disney vond ik ook niet echt de moeite, twas dat mn broertje het toendertijd echt leuk vond dat ik dr ook van kon genieten.
Die was 8 of zo toen
Wat is er zo leuk aan Londen dan?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:37:29 #234
176471 oh-oh
pi_68237890
Ja nou als of in Londen niks te doen is
Musical is ook erg romantisch hoor!
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:38:15 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68237902
Ik ben er nog nooit geweest dus vandaar de vragen. En MM haat musicals

Ik zag ook al new castle staan. Maar volgens mij is Londen leuker?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:40:45 #236
176471 oh-oh
pi_68237980
Naja Londen is een wereldstad en New Castle niet
Wat vinden jullie leuk om te doen?
Waar zijn jullie al eens geweest waar jullie het leuk vonden?
( Groucho Marx )
pi_68238085
Londen.

Rondwandelen, mensen kijken, The Tube, Hyde Park, London Walks, ice cones with a flake, musicals , The Globe, St. Pauls cathedral, Camden lock etc... etc.. etc...

Parijs vind ik niks aan, al is Disney wel weer erg leuk. Daar moet je je gewoon onderdompelen in de Disney mania. Als je dat niet kunt is er weinig aan waarschijnlijk.

Vliegen stelt echt niks voor, in Londen ben je binnen een uur. En je kunt tickets kopen voor een prikkie bij Raynair of Easyjet. Heb je al eens rondgekeken in de Londen topics in TRA?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:45:42 #238
176471 oh-oh
pi_68238129
Naar Londen met de boot is trouwens ook erg leuk, als trip an sich vind ik hoor.
( Groucho Marx )
pi_68238131
Londen en Newcastle zijn niet te vergelijken.

Je hebt zeker iets gezien van zo'n driedaagse trip naar Newcastle.
2 dagen op een boot (vind ik veel erger dan in een vliegtuig), één dagje daar rondwandelen. Die tijd kun je beter spenderen in een echte werelstad.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:47:02 #240
176471 oh-oh
pi_68238178
Nou dat hangt dr dus van af.
Als je met je lief romantisch op pad gaat en schijnbaar nooit ergens komt is het mss wel veel leuker dan een beetje op eigen houtje door grote vreemde steden je eigen verloren lopen
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:50:07 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68238291
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Naja Londen is een wereldstad en New Castle niet
Wat vinden jullie leuk om te doen?
Waar zijn jullie al eens geweest waar jullie het leuk vonden?
nergens MM gaat niet zo heel graag van huis

Maar ehm, ik vind shoppen leuk. Uit eten gaan. MM mag ook wel graag shoppen. Comics shoppen, LP's shoppen, ect.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:50:37 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68238305
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:44 schreef Cat22 het volgende:
Londen.

Rondwandelen, mensen kijken, The Tube, Hyde Park, London Walks, ice cones with a flake, musicals , The Globe, St. Pauls cathedral, Camden lock etc... etc.. etc...

Parijs vind ik niks aan, al is Disney wel weer erg leuk. Daar moet je je gewoon onderdompelen in de Disney mania. Als je dat niet kunt is er weinig aan waarschijnlijk.

Vliegen stelt echt niks voor, in Londen ben je binnen een uur. En je kunt tickets kopen voor een prikkie bij Raynair of Easyjet. Heb je al eens rondgekeken in de Londen topics in TRA?
Nee! Linkje?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:51:01 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68238320
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Naar Londen met de boot is trouwens ook erg leuk, als trip an sich vind ik hoor.
Maar dat duurt weer zo lang.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:52:18 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68238373
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat hangt dr dus van af.
Als je met je lief romantisch op pad gaat en schijnbaar nooit ergens komt is het mss wel veel leuker dan een beetje op eigen houtje door grote vreemde steden je eigen verloren lopen
Ik denk niet dat MM boten een succes vindt

Maar zelf door Londen lopen lijkt me ook veel leuker. Big ben bekijken enzo

En was dat nou in Londen waar ze een winkel centrum hebben met een glazen vloer, waaronder gewoon de straat loopt?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:54:20 #245
176471 oh-oh
pi_68238440
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

nergens MM gaat niet zo heel graag van huis

Maar ehm, ik vind shoppen leuk. Uit eten gaan. MM mag ook wel graag shoppen. Comics shoppen, LP's shoppen, ect.
Oh platenzaken shoppen in Londen
Dat deed ik als puber al zo graag.
Dan gingen we naar Londen met mn oom en tante, werden mn zusje en ik gedropt bij HMV of Virgin en uuuuuuuuuren later weer opgehaald
Kan ook in Parijs hoor, maar in Londen is het leuker en qua taal is het voor jullie denk ik echt wel prettiger
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:56:19 #246
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68238509
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 @ 14:31 schreef Greys het volgende:
MissBliss, gewoon weer meegaan met de uitreiking straks, dan komt het goed!
Oh nee wacht, als het Dierenthuis woont kan je daar niet adopteren, dammit
Hehe
Naja, ik wil sowieso mee met de uitreiking! Dat vond ik keitof
Ziggy played guitar
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:56:57 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68238525
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh platenzaken shoppen in Londen
Dat deed ik als puber al zo graag.
Dan gingen we naar Londen met mn oom en tante, werden mn zusje en ik gedropt bij HMV of Virgin en uuuuuuuuuren later weer opgehaald
Kan ook in Parijs hoor, maar in Londen is het leuker en qua taal is het voor jullie denk ik echt wel prettiger
Ik spreek vloeiend engels, MM ook. In het frans kom ik niet verder dan "ik hou van je" en " mijn naam is Denise"
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:57:23 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68238537
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:56 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Hehe
Naja, ik wil sowieso mee met de uitreiking! Dat vond ik keitof
wil? je moet. Je hebt niet eens wat te willen
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:58:53 #249
176471 oh-oh
pi_68238579
Naja als jullie niet echt veel reis ervaring hebben is het dan wellicht wel prettiger om naar Londen te gaan.
Een lekkere sightseeing tour doen met zo een bus, wat rondwandelen, platenzaken doen, donuts eten etc etc, je hoeft je daar echt niet te vervelen ( musea zijn denk ik ook niet julli pakkie an denk ik?).
( Groucho Marx )
pi_68238605
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee! Linkje?
London #17

Mag ik trouwens ook mee naar de uitreiking van het resultaat van de asielactie die nog niet eens begonnen is? Ik zal heel braaf zijn en goed mijn best doen voor de actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')