de bontkraagjes??quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:16 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh, ik zou voor de blingblingkraagjes gaan
Ik zie dit nu pasquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat dus tussen deze:
[ afbeelding ]
Maar dan met niks er onder en overdreven bling halsbanden er bij.
En deze:
[ afbeelding ]
De tweede zijn veel meer glam maar ik denk dat het toch de eerste worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh...en vanmorgen ging ik voor de gein es op de weegschaal; BMI van 22,4!![]()
U heeft een gezond gewicht![]()
En nu m'n buikje er nog af sporten
Duh...dat ligt natuurlijk niet aan de weegschaalquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ik wil ook wel zo'n weegschaal!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Gisteravond voordat ik op bedje ging kwam op VH1 een clip van Lisa Stansfield voor bij met All around the world (kutnummer) en ik moest direct aan Nok denken
Neeheeee....ze deed me qua uiterlijk aan je denken schatquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Leuk dat je bij een kutnummer aan mij moet denken.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:53 schreef nokwanda het volgende:
Hoe was jouw uitje? Zag het die avond ook nog ergens op tv voorbij komen. heb nog naar je uitgekeken.
Wat goed van Ziggy!quote:Op maandag 20 april 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
Hey Cat22, succes ermee! Hopelijk vindt Siets dit wel lekker! Zo vervelend als ze zo moeilijk eten
Trouwens, ik heb Ziggy gisteren de nieuwe smaak (tuna) van Royal Canin gegeven en na een week van amper eten heeft ze meer op dan ooit!(Een heel zakje, das echt veel voor haar). Misschien lust Siets dat ook.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat tof dat het leuk was! Heb je nog meer pics?
Wat hadden de nakies nou uiteindelijk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |