En "Baas heb je 50 euro in mn ding gedropt" is geen optie?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:Normaal heeft ie alleen groene briefjes, maar ja, heel netjes, als het echt zo is, ik weet het 98 % zeker hoor.
Ik zit nu de hele tijd te denken wanneer ik voor het laatst gepind heb en wat ik allemaal nog gekocht heb deze week, maar ik smijt zo met geld tegenwoordig dat ik t echt niet meer weet
-Neequote:Op donderdag 16 april 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar wat als ie t dan niet gedaan heeft?
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lief oh oh...kun je weer wat leuks van doen zaterdag![]()
Bij mijn vorige werkgever deden ze altijd heel overdreven met secretaresse-dag...ik was niet eens secretaresse, maar altijd buitensporige en leuke cadeaus en een spietsj van de directeur over onze onmisbaarheid en bla bla enzo...
En dan een half jaar later op 1 ochtend 18 van m'n collega's ontslaan, omdat het financieel wat minder ging
Al iets wijzer over wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb laatst wel iets gekocht op een tupperwareparty. En ik ben nog jonger dan jullie gok ik. Ik was ook echt opzoek naar bekers die absoluut niet zouden lekken in mijn tas en ik weet dat die van de tupperware echt niet lekken.
En Snowy mag straks naar huis![]()
![]()
![]()
En Nokwanda ben benieuwd naar je jurk
Awembawé! Ja he?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Wow Nok! Gaaaaaaf!
Past ook echt heel goed bij je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |