www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 16 april 2009 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuurlijk zijn wij het eens...kan tochnieandershe?
Bleeegh...moet zo koken, zou spinazie worden...maar daar heb ik dus echt geen zin in.
Heb uberhaupt geen zin in koken![]()
afijn, ing eet vanaaf patatquote:Op donderdag 16 april 2009 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing wil afvallen, want Ing heeft een nieuwe bikini![]()
Ik denk dat ik maar ff wacht tot mannetje thuis is en dan de beslissing aan hem overlaat
2 of 5quote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan iets bruiner graag!!!! met iets langer haar, hoge hakjes in een leuk kleurtje en sierraden of zoiets
Neuj...ben niet zo'n patatfan.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef Maes het volgende:
Optie 3 Nok, ik ben het ermee eens!
Wat een geweldige NokjurkSchoenen moeten hoog (hak) en dramatisch
![]()
Hoorde ik iets over Tupperware? Ik heb een kapot deksel, levenslange garantie toch??
Oi, daar zou ik ook echt pissig om wordenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:03 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes had het lef om een half uur geleden te bellen om te zeggen dat hij niet komt eten. Hij gaat uit eten met zakenrelatie. Op zich vind ik dat niet erg maar de afspraak is dat dit soort dingen besproken worden en niet gemeld. Weet hij veel of ik voor vanavond plannen had. (Heb ik niet maar dat is niet de issue).![]()
Ik ga wel mee a.s. maandag, kunnen we lachen. Oja en dat meld ik dan ook een half uur van te voren
Gelukkig. Maar weet je nu wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
nou nok dat wordt zonnebanken. staat je wel goed de jurk.
snowy is thuisga hem zo maar weer ors geven
Nee hijs nog nie op kantoor geweestquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik ben wel donders nieuwsgierig of je al weet of dat geld eventueel van je baas was ofnie
OMGquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:14 schreef hannaah het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 april 2009 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Wat een problemen heb ik in mijn leven he
[weet je dat er donderdag avond a.s. een verslag er van op de t.v.komt bij RTL 5 om 23.45 uur.mt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |