Nou vooruit!quote:
Gestemd, maar ik ben NIET poepigquote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn poepig!
Dat woord heb ik net van Q geleerd
Inkoppertje: zo zie je er ook uit met je nieuwe haar?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef nokwanda het volgende:
en ik heb een rare koppijn nu. Alsof ik een te strakke badmuts op heb.
Geen echte trouwjurk. Een zijden jurkje met verschillende lagen stof die je op verschillende manieren kunt dragen. Veel kleuren en zo. Ik ga nog shoppen voor schoenen. Hakjes in een knalkleur of zo.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:30 schreef Harajuku. het volgende:Je hebt wel echt een jurk genomen?
Nou, dat is iig iets dan
nou precies. Ik dus ook niet. Al die bijproducten die erin zitten en nergens op slaan. Ik snap niet dat mensen werkelijk in zo'n reclame trappen en hun beest elke dag die troep geven.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Pedigree mogen mijn honden nog niet naar kijken, troep dat het is.
Chico krijgt een paar keer per jaar een jumbone omdat ie daar zo achterlijk dol op is, maar die is dol op alles wat slecht voor m is ( patat, chips, ijs en jumbones).
Zolang ie het allemaal kan hebben krijgt ie het met mate, maar ik zou m voor geen goud elke dag zo een vies ding geven hoor ...
Ik wil gaan slapen, maar de honden willen keten, dus ik ga nog maar even een speelkwartier houden hier
Dat heb ik ook altijd na het blonderen. Helemaal kut is dat mn haar ervan aan de achterkant helemaal naar de tering van gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben nu in nijmegen. Hoorde net van vriendje dat het daar een pestweer is, dus die gaat morgenvroeg pas rijden. Hier is het nog niet losgebarsten.
Mijn haar is idd wel zo kortHet was echt peentjeskleur. leek nergens op. ja... op peentjes.
Het kan best zijn dat mijn hoofdhuid te strak aanvoelt door eerst blondeer en daarna verf. Is niet echt super voor je huid.
En mijn poezen zijn vandaag ook opeens scheetbeesten. hebben ze al tijden geen last van gehad. Nee, ze krijgen geen ander eten. Alleen zat Mudhle straks aan mijn pina innocentia (:P Pina colada zonder alcohol).
Likken... niet normaal meer. Ze leek verdorie Lassie wel.
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Die "vriendin" is gewoon even oud als ik.
Magoe, ik ben een stuk ouder dan jij volgens mijn![]()
Tis inmiddels ook geen vriendin meer hoor, zulke dingen kunnen niet goed blijven gaan natuurlijk.
Hier is het helemaal geen mooi weer.
Bewolkt.
Ik moest net letterlijk naar de bakker hollen voor broodjes voor mijn baas die pleite moest.
Niks nie lekker buiten, en we gaan zo door het park om carnibest te halen, ik wilde mezelf nog wel op de terugweg trakteren op een ijsje, maar daar is het geen weer voor dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |