ja jij gebruikt hem een keer en is die meteen lekquote:
heul niet, we hebben niet eens een contract besprokenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in ons mondelinge contract is afgesproken dat dat niet gaat gebeuren
we hebben een mondelinge overeenkomstquote:Op woensdag 15 april 2009 12:14 schreef Runx het volgende:
[..]
heul niet, we hebben niet eens een contract besproken
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ja jij gebruikt hem een keer en is die meteen lek
klinkt best fout ''mondeling''quote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
we hebben een mondelinge overeenkomst
jaquote:
Dat zijn wel de beste overeenkomstenquote:
alleen homo's vinden soap series leukquote:
hoezo schat hebben die beter papierenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
Goede TT, goede OP
Ow en inkopen boeken is ook al saai
En ik zie sollicitaties voor secretaresse vacature hier binnenkomen.. dat ik denk: hoe durf je zo´n brief met zo veel taalvauden erin te versturen
Ben benieuwd wie die functie gaat vervullen, als het een van de kandidaten uit mn klapper is dan zie ik het donker in
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alleen homo's vinden soaps leuk
tenzij jij een andere soap bedoeld
[ afbeelding ]
quote:
huur een neger inquote:Op woensdag 15 april 2009 12:32 schreef Runx het volgende:
ik heb honger zeg, het probleem is ik wil ei met spek, alleen heb ik geen zin om dat te maken
iemand een oplossing
?
uhuquote:
Juist nietquote:Op woensdag 15 april 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoezo schat hebben die beter papieren
oj goedemorgen
of een bananen plukkerquote:Op woensdag 15 april 2009 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
uhu... laat em meteen wat katoen meenemen..lekker goedkoop
serieus...ik zou gewoon met 1888 bellen.. of nee.. 1850, die hebben lekkere wijven..zelf gezien op tvquote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef Runx het volgende:
[..]
of een bananen plukker? kan die meteen bananen meenemen hebben we meer aan dan katoen
maar eerst moet ik even reviews opzoeken op internet wie het beste ei met spek kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |