SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Als je niet van hippies houdt moet je geen regenboogjes in je avatar doen, zelfs niet een kotsregenboogquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef A-mineur het volgende:
Ach dieren hebben hun onschuld en instinct. De mens is eigenlijk gewoon een pauper ras
Ik zou waarschijnlijk eerder een mensen vermoorden dan een dier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:59 schreef MarMar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
't Is dat ik weet dat je het expres doet...quote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef Rosbief het volgende:
Ik vind het ook leuk als jagers gewond raken of beter nog: dood gaan aan hun verwondingen, gevalletje EIGEN SCHULT DIKKE BULD!!![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
't Is dat ik weet dat je het expres doet...
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef A-mineur het volgende:
Ach dieren hebben hun onschuld en instinct. De mens is eigenlijk gewoon een pauper ras
Ik zou waarschijnlijk eerder een mensen vermoorden dan een dier.Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef A-mineur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:p
TS komt dus ook nooit bij een huisarts of zoiets.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:52 schreef zagevent het volgende:
Wat een bende bosmongolen zijn dat. Mensen die geen moeite hebben met het vernietigen van andere mensen hun levenswerk, het leuk vinden dat jagers gewond raken, brandstichting toejuichen bij slagers en nertsfokkerijgen, maar wel huilie huilie doen als er iemand een mug doodslaat.![]()
Zo'n mensen beweren natuurliefhebber te zijn, maar in de natuur is het eten of gegeten worden. De mensheid zou niet zover staan als we alleen maar planten en knollen zouden gevreten hebben.
Dat dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef A-mineur het volgende:
Mijn reden is niet zozeer dat ik het zielig vind dat dieren doodgaan (wij zijn nu eenmaal het heersende ras op deze planeet). Maar eerder in de zin van:
Een dier zal alleen moorden als het echt niet anders kan bijv om voedel of machstrijd of angst of iets dergelijks.
En mensen moorden om de meest stomme redenen, die 9/10 toch niet rechtvaardig zijn.
Da's ook juist, maar het is toch gewoon walgelijk om zomaar een slagerij in brand te steken, of een nertsenfokkerij te overvallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
over een mug ga ik echt niet huillie doen ofzo, maar je hebt van die mensen die dieren gewoon mishandelen (katten met bakstenen in de sloot gooien, honden vatbinden aan een boom als mensen op vakantie gaan) zulke dingen vind ik niet kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |