Moet het nog een beetje warmer worden wel. Het is nu maar aan de frisse kant, maar het ziet er veelbelovend uit.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef beequeen het volgende:
Nou, geniet maar van het zonnetje CarO, ga ik ook doen.![]()
Buuv, ga jij ook de tuin in?
In dat geval ga ik na de Teletubbies nog even naar de speeltuin, mét de kids voor de goede orde.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef beequeen het volgende: De rest van de weer is het weer een stuk minder......tijd voor de tuin.
Gooi gewoon een bal op die voetsporen.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou niet weten hoe, eigenlijk.
Ik denk dat ik gewoon de kids de schuld geef![]()
Nee hoor, ik denk dat hij het wel kan herstellen, maar hij zal niet staan te juichen.
Lomp
Gewoon doorlopen in een leuk patroontje.quote:
Teletubbies, weer iets wat ik écht niet mis.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval ga ik na de Teletubbies nog even naar de speeltuin, mét de kids voor de goede orde.
Hahaha jaaa ik maak er een groot hart vanquote:Op woensdag 15 april 2009 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon doorlopen in een leuk patroontje.En dan zeggen dat het voor bloembollen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |