abonnement Unibet Coolblue
pi_68027747
Dat zie ik vaak in mijn omgeving gebeuren en laatst sprak ik met een hele mooie vriendin van mij daarover.
Ze vertelde me dat ze in haar leven zo vaak gedumpt is voor een lelijk exemplaar....of dat veel jongens niet serieus met haar wilden worden en haar meer als een scharreltje zagen en wél een relatie aangingen met een middelmatige meid...

Wie heeft zoiets ook vaker in zijn/haar omgeving gezien en waar komt dat door?
Wij dachten dat het kwam doordat veel mannen denken dat ze zo'n mooi meisje (persoonlijkheid laten we even achterwege) toch nooit alleen voor zichzelf zullen hebben, aangezien ze veel aandacht van andere mannen krijgt en liever genoegen nemen met een wat middelmatiger exemplaar, met wie ze zich wat "veiliger" voelen en een minder grotere kans hebben om zelf gedumpt te worden.
  woensdag 15 april 2009 @ 00:39:41 #2
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_68027828
Je zegt het zelf al.

Je kan alleen een relatie hebben met een echt pracht exemplaar zolang ze het zelf niet weet.
pi_68027892
Je wil de persoonlijkheid achterwege laten, maar dat zou best eens belangrijk kunnen zijn in deze. Je vriendin vindt der zelf mooier dan de nieuwe vriendin van haar ex. Dat lijkt een beetje op arrogantie, wat dan weer heel goed een rede kan zijn om er geen serieuze relatie mee te beginnen.
pi_68027912
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Je wil de persoonlijkheid achterwege laten, maar dat zou best eens belangrijk kunnen zijn in deze. Je vriendin vindt der zelf mooier dan de nieuwe vriendin van haar ex. Dat lijkt een beetje op arrogantie, wat dan weer heel goed een rede kan zijn om er geen serieuze relatie mee te beginnen.
Dat dus
Noot noot.
pi_68027943


In Nederland ook bekend door de cover van Max Woiski jr.
quote:
Je bent nog niet gelukkig met een mooie vrouw
Je vraagt je steeds af: is zij me wel trouw
En als ze eindelijk in je armen rust
Dan zijn er weer kapers op de kust

Wees verstandig en trouw niet gauw (he)
Maar nooit met zo'n mooie vrouw (he)
Anders heb je een reuze last (he)
Ben je in je eigen huis te gast (he)
Trouw je toch met zo'n mooie juf (he)
Prakkizeer je je steeds weer suf (he)
Heb ik dit nu wel goed gedaan (he)
Hoe zal dit nu verder gaan (he)

Want je bent nog niet gelukkig met een mooie vrouw
Je vraagt je steeds af: is zij me wel trouw
En als ze eindelijk in je armen rust
Dan zijn er weer kapers op de kust

En als ze zeggen: je hebt geen smaak (he)
Want dat gebeurt toch maar al zo vaak (he)
Nou zeg dan: "Ik heb geen mooie vrouw (he)
Maar zij blijft mij voor altijd trouw" (he)

Want je bent nog niet gelukkig met een mooie vrouw
Je vraagt je steeds af: is zij me wel trouw
En als ze eindelijk in je armen rust
Dan zijn er weer kapers op de kust

Hahahahaha, he man, moet je horen
Ik zag je vrouw gisteren
Met wie, Hahahahaha
Nee ik zeg het je lekker niet

Want je bent nog niet gelukkig met een mooie vrouw
Je vraagt je steeds af: is zij me wel trouw
En als ze eindelijk in je armen rust
Dan zijn er weer kapers op de kust
pi_68027959
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Je zegt het zelf al.

Je kan alleen een relatie hebben met een echt pracht exemplaar zolang ze het zelf niet weet.
Het gaat hier niet om het wel of niet weten van je schoonheid....maar om 2 meiden, die wanneer je ze naast elkaar zet, de een duidelijk veel mooier is dan de ander en laat dat nou net degene zijn die geneukt en gedumpt is.
pi_68028038
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Je wil de persoonlijkheid achterwege laten, maar dat zou best eens belangrijk kunnen zijn in deze. Je vriendin vindt der zelf mooier dan de nieuwe vriendin van haar ex. Dat lijkt een beetje op arrogantie, wat dan weer heel goed een rede kan zijn om er geen serieuze relatie mee te beginnen.

Toevallig weet en hoor ik ook heel vaak van anderen dat zij juist degene is die zoveel opoffert voor zo'n jongen.
Dus niks arrogantie en dergelijke...als ze zo'n jongen leuk vindt, dan gaat ze daar voor 100% voor.
pi_68028050
Mooie vrouwen zijn vaak saai en opervlakkig.
Mannen wil toch net iest meer denk/hoop ik.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  woensdag 15 april 2009 @ 00:55:35 #9
230788 n8n
Pragmatisch
pi_68028068
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:54 schreef the_witch het volgende:
Mooie vrouwen zijn vaak saai en opervlakkig.
Mannen wil toch net iest meer denk/hoop ik.
Mag het een onsje meer zijn?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_68028102
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:54 schreef the_witch het volgende:
Mooie vrouwen zijn vaak saai en opervlakkig.
Mannen wil toch net iest meer denk/hoop ik.
Is het dan niet een beetje oppervlakkig om mooie vrouwen zo over één kam te scheren?
pi_68028108
Hey, niet iedereen gaat op het buitenste plaatje af .. ik bedoel, een neukertje voor 1 nacht, a la, maar als er alleen maar gegiegel uitkomt de volgende ochtend en ze een uur voor de spiegel staat is het ook direct exit. Dan maar wat minder mooi en een fatsoenlijk gesprek tijdens het eten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68028133
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:57 schreef Catrice het volgende:

[..]

Is het dan niet een beetje oppervlakkig om mooie vrouwen zo over één kam te scheren?
Nou, vrouwen die mooi zijn moet altijd heel lang voor de spiegel staan, uren lang winkelen, nog langer bij de kapper zitten (met party en privé) en dan hebt ze geen tijd om zich te verdiepen in de wereld.

Dat is mijn mening
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_68028159
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:59 schreef the_witch het volgende:

[..]

Nou, vrouwen die mooi zijn moet altijd heel lang voor de spiegel staan, uren lang winkelen, nog langer bij de kapper zitten (met party en privé) en dan hebt ze geen tijd om zich te verdiepen in de wereld.

Dat is mijn mening
Dat is meestal wel zo, alleen mooie vrouwen hebben vaak ook net wat meer zelfvertrouwen dan minder mooie vrouwen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68028194
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is meestal wel zo, alleen mooie vrouwen hebben vaak ook net wat meer zelfvertrouwen dan minder mooie vrouwen.
Daar ben ik ook mee eens. Met een goeie man, word iedereen zelfverzekerd, gewoon veel complimentjes geven
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  woensdag 15 april 2009 @ 01:04:38 #15
230788 n8n
Pragmatisch
pi_68028195
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:59 schreef the_witch het volgende:

[..]

Nou, vrouwen die mooi zijn moet altijd heel lang voor de spiegel staan, uren lang winkelen, nog langer bij de kapper zitten (met party en privé) en dan hebt ze geen tijd om zich te verdiepen in de wereld.

Dat is mijn mening
Ik ken genoeg 'dames' die talloze uren meer aan hun uiterlijk besteden dan mijn vriendin maar er een stuk minder apetijtelijk uit zien. Ik zie niet in waarom het een het ander uit moet sluiten, ik moet wel zeggen dat het lang zoeken was naar een leuke meid waar de balans tussen uiterlijke schoonheid en innerlijke pracht goed was.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_68028246
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:04 schreef n8n het volgende:

[..]

Ik ken genoeg 'dames' die talloze uren meer aan hun uiterlijk besteden dan mijn vriendin maar er een stuk minder apetijtelijk uit zien.
Jij vind jou vriendin gewoon mooier omdat jij van haar houd.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  woensdag 15 april 2009 @ 01:09:54 #17
137556 L.no
Midlife crisis
pi_68028268
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:59 schreef the_witch het volgende:

[..]

Nou, vrouwen die mooi zijn moet altijd heel lang voor de spiegel staan, uren lang winkelen, nog langer bij de kapper zitten (met party en privé) en dan hebt ze geen tijd om zich te verdiepen in de wereld.

Dat is mijn mening
Er zijn ook meisjes die van 'naturel' mooi zijn, zelfs als ze geen plamuur hebben en de nieuwste modekleren aandoen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  woensdag 15 april 2009 @ 01:11:17 #18
230788 n8n
Pragmatisch
pi_68028287
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:08 schreef the_witch het volgende:

[..]

Jij vind jou vriendin gewoon mooier omdat jij van haar houd.
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:09 schreef L.no het volgende:

[..]

Er zijn ook meisjes die van 'naturel' mooi zijn, zelfs als ze geen plamuur hebben en de nieuwste modekleren aandoen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_68028301
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:09 schreef L.no het volgende:

[..]

Er zijn ook meisjes die van 'naturel' mooi zijn, zelfs als ze geen plamuur hebben en de nieuwste modekleren aandoen.
Die heeft dus wel tijd om zichzelf in de wereld te verdiepen
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  woensdag 15 april 2009 @ 01:17:01 #20
230788 n8n
Pragmatisch
pi_68028366
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:12 schreef the_witch het volgende:

[..]

Die heeft dus wel tijd om zichzelf in de wereld te verdiepen
quote:
Op woensdag 15 april 2009 01:04 schreef n8n het volgende:

[..]

ik moet wel zeggen dat het lang zoeken was naar een leuke meid waar de balans tussen uiterlijke schoonheid en innerlijke pracht goed was.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 07:57:57 #21
5428 crew  miss_sly
pi_68029660
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:53 schreef Catrice het volgende:

[..]

Toevallig weet en hoor ik ook heel vaak van anderen dat zij juist degene is die zoveel opoffert voor zo'n jongen.
Dus niks arrogantie en dergelijke...als ze zo'n jongen leuk vindt, dan gaat ze daar voor 100% voor.
Misschien is dat dan juist wel de reden dat de jongen het uitmaakt. Teveel opofferen, te graag willen, missschien niet voldoende persoonlijjkheid durven tonen uit angst dat haar vriendje dan weggaat.

Ik denk dat je vriendin toch iets verder moet kijken dan haar eigen uiterlijk en dat van de concurrent.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 15 april 2009 @ 08:02:29 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68029699
altijd leuk die zelfreflectie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 15 april 2009 @ 08:05:21 #23
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68029717
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Je wil de persoonlijkheid achterwege laten, maar dat zou best eens belangrijk kunnen zijn in deze. Je vriendin vindt der zelf mooier dan de nieuwe vriendin van haar ex. Dat lijkt een beetje op arrogantie, wat dan weer heel goed een rede kan zijn om er geen serieuze relatie mee te beginnen.
eensch!
vrouwen die zich mooi vinden en zich té veel met mode bezig houden
gelukkig vindt mijn vriendin zichzelf geen fotomodel ik heb daar een ander idee over maargoed, ze studeert dan ook HBO
dus ja, inhoud en uiterlijk zijn niet altijd met elkaar verbonden.

't komt idd veelvuldig voor dat écht "mooie" vrouwen niet veel inhoud/IQ hebben. maar dat hebben ze dan ook niet echt nodig aangezien ze "alles" voor elkaar krijgen met hun voorkomen.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_68029730
ws was ze wel mooi genoeg, maar simpelweg niet leuk genoeg.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:11:26 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68030571
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:54 schreef the_witch het volgende:
Mooie vrouwen zijn vaak saai en opervlakkig.
Mannen wil toch net iest meer denk/hoop ik.
Ja. En alle negers hebben grote lullen, alle Marokkanen zijn crimineel en alle homo's zijn verwijfd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')