En een negerquote:
Precies. Viel me sowieso al op dat er vrij weinig tijd werd gerekt, normaal gesproken ligt zo'n wedstrijd om de paar minuten stil.quote:
Liverkutquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef iRobin het volgende:
Rot op, gast kreeg duidelijk een tik, moet die knuppel van liverkut z'n poten bij zich houden.
Ik heb gewoon verstand van voetbal hoor, zelfs buitenspel kan ik uitleggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja het is een homo.
Maarreh TS, jij hebt verstand van voetbal of doe je gewoon na wat je vriendje vieze ouwe buurman net allemaal zat te roepen en jij hem oraal mocht bevredigen?
MEID TOCH.quote:
Tip: Wederkeer naar je keuken. Je bent een vrouw in godsnaam.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef Mchelle het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verstand van voetbal hoor, zelfs buitenspel kan ik uitleggen
En het was zeker een mooie wedstrijd, maar zulke acties verpesten het altijd weer. Ik dacht eindelijk naar een leuke wedstrijd zonder gedoe te krijgen, krijg je Drogba weer met zn grafkop![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:
Liverkut.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef iRobin het volgende:
Rot op, gast kreeg duidelijk een tik, moet die knuppel van liverkut z'n poten bij zich houden.
Verstand van de regels is iets anders dan verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef Mchelle het volgende:
Ik heb gewoon verstand van voetbal hoor, zelfs buitenspel kan ik uitleggen
Ik ben allang blij dat ik even uit de kelder mocht komen johquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Tip: Wederkeer naar je keuken. Je bent een vrouw in godsnaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |