True that. Veel lui kennen de term tactiek niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Verstand van de regels is iets anders dan verstand van voetbal.
DAT DIT KAN IN LIVERPOOL!quote:
Ik ben al Chelsea fan voordat abramovich overnamquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:54 schreef Penisbaard het volgende:
Als Nederlander doen alsof je fan bent van een Engelse club
Ik vind het mooi. Toch één van de weinige sporten waar het kan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:58 schreef Mchelle het volgende:
Maar die acties verneuken de wedstrijd wel. Jammer dat het dan toch nog zover moest komen dat Chelsea bij de cornervlag probeerde tijd te rekken, tactiek of niet, ik vind het maar zwak.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:04 schreef Mr_DG het volgende:
Hij snapt tenminste wat er nodig is om een wedstrijd te winnen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:59 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ik ben al Chelsea fan voordat abramovich overnam
Het is beter dan die fans die alleen fan zijn van ajax/manchester united/barcelona
Ook gewoon Drogba in het algemeen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef afcajos het volgende:
Eén van de spectaculaire wedstrijden van dit CL seizoen, maar er is alweer iemand die loopt te zeiken over iemand die 3 seconden tijd rekt
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef Mchelle het volgende:
[..]
Ook gewoon Drogba in het algemeen hoor
Vrouwen zonder enig klasse.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef Mchelle het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verstand van voetbal hoor, zelfs buitenspel kan ik uitleggen
En het was zeker een mooie wedstrijd, maar zulke acties verpesten het altijd weer. Ik dacht eindelijk naar een leuke wedstrijd zonder gedoe te krijgen, krijg je Drogba weer met zn grafkop![]()
Nicoquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef Skylark. het volgende:
Mag ik dat zo zeggen?
Ja dat mag ik zo zeggen.
Misschien vind ze dat wel lekkerquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:17 schreef Scorpie het volgende:
TS kan er niet mee omgaan. Dikke faalhaas die TS. Pwned in je kontje, dat ben je. Ga maar huilie doen met je Liverpool shirtje, dikke Red.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |