Oh, is dat ff vreemd. Ik dacht dat ik twee posts terug nog had gezegd dat élke computer problemen heeft. Zal wel aan mij liggen he!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut, ik was ever vergeten dat ik op FOK! zat, dan kom je namelijk met een aantal argumenten en dan gaan mensen je meteen voor nerd uitschelden als ze echt geen idee meer hebben.....
je moet gewoon niet zo eng fanatiek doen alsof OSX feilloos is, dat is het namelijk niet, en dat weet jij net zo goed, maar je vertikt het om toe te geven.
Ehh.. wanneer heb ik dat precies gezegd?quote:En nee, je argument dat ik geen Apple heb gaat OOK nog eens niet op, ik heb er zelfs 2.
Daar dus, en dat andere heb jij misschien (nog) niet gezegd maar een andere macfreak die zei dat kritiek op Apple afkomt van mensen die er niet een hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:56 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een mac is per definitie een oplossing voor een groot aantal pc-problemen omdat die problemen bij een mac helemaal niet spelen. Júist omdat het een ander os, het windows-gezeik is geheel geëlimineerd.
Zo er is er eentje op zijn teentjes getraptquote:Op donderdag 16 april 2009 13:30 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Oh, en ik heb me erin verdiept hoor.. en ik ben inmiddels in het stadium beland waarin het me aan me kont kan roesten wat jij of andere mensen van een mac vinden.. ik vind ze geweldig en ik zou nooit, lees:nooit meer terug willen naar een pc, en wat jij of andere mensen neerplempen in gefrustreerde topics als deze gaat daar echt niks aan veranderen.
Ook leuk trouwens, de mensen die het hardst bitchen over een mac zijn de mensen die er geen hebben, terwijl de mensen die er wél een hebben zijn er laaiend enthousiast over.. do the math..
En argumenten? Gast, alsjeblieft zeg.. ik zie dat je over problemen ntfs, externe hardware etc begint dus ik vraag me af of jouw laatste ontmoeting met een mac in het laatste decennium heeft plaatsgevonden, ik denk het niet anders was je wel beter op de hoogte geweest.
[..]
Hiermee bewijs je mijn punt.. ik probeer hier niet mee te patsen maar ik heb een bovengemiddeld opleidingsniveau en als ik dan niet met vista om kan gaan kan je, zoals jij doet, mij daar de schuld van geven, maar je kan ook je ogen openen en inzien dat het gewoon een keiharde failure van vista is op het gebied van gebruiksgemak.
Het ligt er namelijk niet aan dat ik te "dom" ben voor vista, ik heb simpelweg geen TIJD om met vista "te leren omgaan". Fuck, ik heb wel wat beters te doen man! Met m'n mac heb ik vanaf dag 1 kunnen werken zonder problemen of frustraties.. dus doe mij die mac maar!
Waar precies zeg ik dat macs feilloos zijn? Of maak je dat ervan om je stereotiepe beeld dat mac-users hun systeem feilloos achten, te kunnen bevestigen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar dus, en dat andere heb jij misschien (nog) niet gezegd maar een andere macfreak die zei dat kritiek op Apple afkomt van mensen die er niet een hebben.
Maar goed, Mac lekker verder.
Eerder aan een budget vrijmaken en zelf aanschaffen. Dan nog blijf ik het erg vinden dat zo'n grote IT-dienstverlener een Windows-tunnelvisie heeft.quote:
Of dat "digitale rijbewijs" wat een tijdje terug verplichte kost was voor alle ambtenaren. Dat was gewoon een cursus Windows, Internet Explorer, Outlook, Word en Excelquote:Op donderdag 16 april 2009 15:48 schreef Jarno het volgende:
Hey, op MBO's worden gewoon MCSE cursussen gegeven. Ik kijk nergens meer vanop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30 september 2009....
zal de geschiedenisboekjes ingaan als,
de dag dat de beste game ooit gemaakt is uitgekomen,
Tekken 6!!!
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:57 schreef Jin_Kazama het volgende:
Heeft er iemand btw een linkje naar die aflevering over Apple van de Simpsons?
Of een linkje waar ik die aflevering kan downloaden?
dat is maar een klein stukje ; ik wil de hele aflevering zienquote:
Resultaten 1 - 10 van circa 70.300.000 voor vista problemquote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook moslim?.
Nee, PC problemen zullen idd niet op de Apple spelen, en Apple problemen weer niet op een PC, like dhhuuh. Je bent echt weer zo'n apple jehova....
Resultaten 1 - 10 van circa 24.900.000 voor OSX problems (0,19 seconden)
Maar 25 miljoen hits, maar verder is OSX probleemloos hoor.
Resultaten 1 - 10 van circa 53.000.000 voor asian people problemsquote:Op donderdag 16 april 2009 19:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 70.300.000 voor vista problem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |