abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:46:35 #201
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_69880376
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Debsterr het volgende:
Collectie overzichtje

[ afbeelding ]
V.l.n.r. v.b.n.b.:
1ste rij / Buffalo horn double flare / Acryl double flare / Diverse o-rings / Acryl single flare / Kaos silicone eyelet double flare
2de rij / Steel single flare eyelet / Acryl single flare / Pyrex single flare / Acryl double flare / Steel bullet no flare / Synthetic reconstructed turquiose

[ afbeelding ]
Acryl spirals

Dit is 6 mm (eventueel te koop bij interesse!)
[ afbeelding ]
1ste rij / Acryl double flare / Kaos silicon skin eyelet
2de rij / Steel double flare flesh tunnel / Kaos silicon skin eyelet

[ afbeelding ]
Pyrex single flare / Acryl single flare IKON plugs
En overige zooi, diverse maten (ook eventueel te koop!)

[ afbeelding ]
wauw wat een verzameling!
ik heb maar 2 plugjes [een wiite acryl spiral en een tunneltje met spiegeltje erop] en dan nog heb ik bijna altijd dezelfde in.
wissel jij wel vaak?
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:51:42 #202
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69880567
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef saaw het volgende:

[..]

wauw wat een verzameling!
ik heb maar 2 plugjes [een wiite acryl spiral en een tunneltje met spiegeltje erop] en dan nog heb ik bijna altijd dezelfde in.
wissel jij wel vaak?
Redelijk, meestal elke 2/3 dagen wat anders. Maar de hoorn en steen kan ik niet in met slapen/douchen, dus die draag ik alleen overdag.

Die spiral draag je zeker alleen maar overdag? En slaap jij met je plug in of niet?

Staan trouwens 2 setjes niet op de foto van 8 mm, namelijk zwarte Kaos silicon skin eyelets en steel flesh tunnels. Die laatste zitten nog vol met oorkaas en die eerste heb ik in .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_69882483
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou het onderste balletje zal misschien snel naar links of rechts van de clit gaan zitten. Dacht ik dan. Ik weet het ook niet precies
Ja maar logischerwijs gaat het dan natuurlijk aan de andere kant zitten. Als jij rechts duwt gaat het naar links eh. Dus dan zit het niet in de weg. Ik doe zelf van twee kanten aan de zijkant (met twee vingers zeg maar een soort V maken) en dan zit dat kogeltje er tussen en helpt mee.

Misschien een beetje teveel info maar ik weet nog dat ik daar geen info over kon vinden van te voren en me er druk over maakte. Je vindt wel een manier, echt waar
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Empathologica het volgende:
Ik lees trouwens net pas die quote van dipkip dat ze hem ook 180 graden kan draaien, dat heb ik dus ook en dat verpest het voor mij wel een beetje. Ik bedoel, tijdens bepaalde handelingen klapt of draait ie om en dan moet ik hem goed doen omdat ik schrik heb dat ie anders uitscheurd ofzo Hebben anderen daar ook last van?
Bij mij doet ie dat niet vanzelf (moet zeggen dat het ook wel redelijk strak zit bij mij), maar ik zit er wel eens aan te klooien, en met wassen enzo. Ik doe hem ook niet verticaal omklappen, dat doet zeer!! Ik bedoel hem draaien zoals aan het stuur van je auto zeg maar.

Bij mij deed het trouwens wel enorm zeer bij het zetten. Ik heb geschreeuwd. Maar daarna was het wel zo weg qua pijn. Mn piercingdame schrok wel van me bij mij was het velletje ook wel vrij dik volgens haar.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:57:14 #204
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_69882935
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Redelijk, meestal elke 2/3 dagen wat anders. Maar de hoorn en steen kan ik niet in met slapen/douchen, dus die draag ik alleen overdag.

Die spiral draag je zeker alleen maar overdag? En slaap jij met je plug in of niet?

Staan trouwens 2 setjes niet op de foto van 8 mm, namelijk zwarte Kaos silicon skin eyelets en steel flesh tunnels. Die laatste zitten nog vol met oorkaas en die eerste heb ik in .
Ik wissel ze elke maand oid en dan hou ik ze gewoon constant in [ook met slapen].
Alleen onder de douche haal ik hem dan er even uit om schoon te maken.

Misschien dat ik wel een keertje nog wat nieuwe erbij koop als ik iets leuks tegenkom.
an urge to help mankind overcomes me
pi_69888447
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Empathologica het volgende:
Ohh wat was ik blij dat ik op dat bankje kon liggen met m'n shirt tot aan m'n doos omlaag getrokken en dat Sharon de boel zelf wel uit elkaar hield. Hoefde ik tenminste niet met m'n benen in de beugels enzo

Ik lees trouwens net pas die quote van dipkip dat ze hem ook 180 graden kan draaien, dat heb ik dus ook en dat verpest het voor mij wel een beetje. Ik bedoel, tijdens bepaalde handelingen klapt of draait ie om en dan moet ik hem goed doen omdat ik schrik heb dat ie anders uitscheurd ofzo Hebben anderen daar ook last van?
ja ik en dat doet soms pijn, en dan sta ik te dansen en dan denken mensen huh?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 10 juni 2009 @ 09:45:29 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69888480
Bij wat voor handelingen dan?
Lijkt me best pijnlijk, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_69897284
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij wat voor handelingen dan?
Lijkt me best pijnlijk, .
verticaal dubbelklappen doet ie als ik al gewoon beweeg oid omdat het staafje veel te lang is, en daardoor heeft ie nogal veel bewegingsvrijheid
pi_69912703
Zelfs met passend staafje blijft ie het bij mij doen. M'n velletje -getsie dat klinkt zo mannelijk- is beetje uitgerekt ofzo. Dus ja met bepaalde handelingen is het wel lastig, vriendjelief vindt het af en toe ook maar irritant dat ie er steeds rekening mee moet houden dat ie dat ding er niet uit roetsjt
pi_69913983
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Het liggen met benen wijd lijkt me ook wel een beetje maf, maar ik heb ook al eens zo voor de dokter gelegen [al is dat een vrouw] dus ja.
Nu kan ik natuurlijk naar een vrouwelijke piercer gaan als ik er een wil, maar ik heb eigenlijk een 'vaste' piercer waar ik me heul op mn gemak voel, dus. .

edit; weten je ouders het btw, BT? Aangezien je nog thuis woont e.d. Hoewel dat niets hoeft te zeggen natuurlijk.
Nee ze deden bij de shop waar ik 'm heb laten zetten alle piercings boven de 16. Dus ik had sowieso geen toestemming nodig oid. En ik vind die piercing iets van mezelf gaat hen dus niet zoveel aan naar mijn mening.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:13:51 #210
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_69915659
Dipkip, ik ben juist blij met die info! Ook ik kon er zo snel niks over vinden en ik zat er ineens aan te denken
Bedankt voor de antwoorden dames
L'Enfer, c'est les autres.
pi_69943500
Ik heb vandaag heel impulsief een triangle laten zetten.. Wat maar goed is want als ik had geweten hóeveel pijn dat deed, had ik het niet gedaan. Godverdomme ik heb de boel bij elkaar geschreeuwd met bloedstollende kreten en gekerm.. Volgens mij schrokken die mensen beneden echt, alsof ik vermoord werd
En Sharon heeft een 6mm staafje in m'n vch gedaan, hopelijk zit ie nu steviger
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:42:40 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69943572
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb vandaag heel impulsief een triangle laten zetten.. Wat maar goed is want als ik had geweten hóeveel pijn dat deed, had ik het niet gedaan. Godverdomme ik heb de boel bij elkaar geschreeuwd met bloedstollende kreten en gekerm.. Volgens mij schrokken die mensen beneden echt, alsof ik vermoord werd
Congrats! Hopelijk geneest het een beetje soepel .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 juni 2009 @ 17:52:56 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69943993
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Empathologica het volgende:
Dat klinkt niet fijn, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_69944215
OMG triangle zou ik echt nooooooooooooit durven, dat lijkt me echt afschuwelijk pijnlijk hoe is het nu?
pi_69946164
Eh, ik moest net niezen, en dat deed zeer!
Maar zitten, traplopen, wc bezoek, benen over elkaar etc gaat gewoon goed. Gelukkig word ik morgen opgehaald voor werk, dus hoef niet te fietsen hoera D'r straks ging het heel langzaam, had papa zijn fiets bij, en die leunt voor over, en dat ging nu niet echt super.
Nu ik er eigenlijk bijna geen last van heb -beetje voorzichtig doen nog- heb ik er geen spijt van, op het moment van de prik enzo toen wel ff
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:01:29 #216
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_69946342
Ik heb me sufgezocht maar wat is een triangle precies? Hoe zit dat? De foto's die ik kan vinden impliceren een HCH maar als het zo pijnlijk was zal het vast iets anders zijn
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:05:25 #218
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_69946508
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef Empathologica het volgende:
Deze!
Oi! Dapper!
pi_69946577
quote:
Deze!
Wat gaat dat ding diep joh !
pi_69946691
Ziet er pijnlijk uit die traingle ik vond mezelf al dapper toen ik mijn clithood had laten zetten
pi_69946938
Ik weet niet of het normaal is dat ik zó'n pijn had, maar echt, ik heb zelfs m'n excuses aangeboden aan de mensen beneden
Hopelijk schrik ik hier niemand mee af hahaha
pi_69947454
Tvp
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:46:48 #223
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_69948356
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:16 schreef Empathologica het volgende:
Ik weet niet of het normaal is dat ik zó'n pijn had, maar echt, ik heb zelfs m'n excuses aangeboden aan de mensen beneden
Hopelijk schrik ik hier niemand mee af hahaha
Ik was mee toen een vriendin van me die piercing liet zetten (ook bij Sharon overigens ). En ik zakte zowat door de grond omdat ik zo meevoelde met haar pijn, je bent dus zeker niet de enige.

Wel stoer hoor, ik zou het nooooit doen!
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_69954644
wow... die zou ik nooit laten zetten, dat durf ik helemaal niet...
pi_69969865
quote:
Deze!
Alleen het plaatje zien doet me al pijn

Ik heb ook even een vraagje.
Ik heb net zitten kijken bij verschillende shops voor zo'n Micro Dermal, ik zag iemand ermee lopen gisteren en ik ben echt helemaal verliefd op die plaats waar ze hem had (tussen de borsten,bovenaan dat gleufje zeg maar)

Maar nu heb ik ook gegoogled en gezien hoe dat gedaan word.
Ik zag dat er hier mensen zijn die die dingen hebben,Het lijkt mij zo raar dat ze een sneetje maken,dat het dan erin gestopt word maar dat het zitten blijft..dus zeg maar dat die "wond"niet opengaat , aan de kant schuift etc en dat het dingetje er dan uit glipt.Kan dat of is dat iets dat ik alleen maar in mijn hoofd heb? Of zit het echt heel stevig en kan het er echt niet uit (sorry als dit een domme vraag is!)

Ik heb nu een labia-piercing, wenkbrauw,neus en tong, je zou denken dat ik geen stomme vragen meer kon verzinnen maar goed, we houden het er maar op dat dit iets anders is

Voor ik het ga doen wil ik eerst zeker weten dat ik niet de volgende dag wakker word met dat ding op mijn kussen. (en voor wie er eentje heeft, doet het erg pijn??)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')