Jaaaah vond ik mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef miss-piggy het volgende:
ooooohhhh![]()
met steentjes?
ik hoef nog maar 6 weken te wachten
Oooohh zo! Hahahahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:12 schreef miss-piggy het volgende:
haha, 18 was paar jaar geleden![]()
over 5 weken mag mijn linkearm uit de mitella, vorige week geopereerd aan mijn schouder, dus als kadootje voor mezelf zeg maar![]()
dan kan ik mijn tragus met 2 handen verzorgen, best wel makkelijk
en steentjes![]()
hoe vond je het zetten? was 2e x al toch?
En dat had je niet kunnen uitzoeken voordat je een piercing liet zetten? En nee, gedurende de gehele genezing mag je niet zwemmen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef Batsiaan het volgende:
Hallo iedereen.
Heb me wenkbrauw piercing nu 9 dagen, en over 3 weken ga ik naar madnes.
Vroeg me af of ik tegen die tijd al mag zwemmen in zout water? Aangezien ik van plan ben te gaan surfen daar.
Cheers!
Tuurlijk had ik dat best kunnen uitzoeken, maar denk jij altijd aan alles dan? Ik dacht zelf dat het festival pas later was. Snap het zoiezo niet helemaal, want je mag wel douchen. Je kunt gelijk na het zwemmen toch gewoon douchen/je piercing schoonmaken? Maarja vraag het tegen die tijd wel aan m'n piercer.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dat had je niet kunnen uitzoeken voordat je een piercing liet zetten? En nee, gedurende de gehele genezing mag je niet zwemmen.
Op het moment dat ik m'n lijf laat doorboren met een stuk metaal en nog van plan ben 's zomers iets te gaan doen wat de eventuele genezing kan beïnvloeden, zoek ik dat wel uit ja. Bij het douchen week je het niet langdurig in vervuild water.. en je mag ook niet in bad bijvoorbeeld met een verse piercing.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:12 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik dat best kunnen uitzoeken, maar denk jij altijd aan alles dan? Ik dacht zelf dat het festival pas later was. Snap het zoiezo niet helemaal, want je mag wel douchen. Je kunt gelijk na het zwemmen toch gewoon douchen/je piercing schoonmaken? Maarja vraag het tegen die tijd wel aan m'n piercer.
En anders boeiend, dan ga ik wel gewoon chillen/feesten/skaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |