abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2009 @ 17:12:51 #76
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68625755
Mijn oor doet al 3 dagen pijn nu, word er echt gek van. Als ik heel zachtjes aan zit doet het al pijn, maar het is niet rood/dik oid. dacht eerst dat het misschien door m'n stretch zou kunnen komen, maar daar heb ik geen pijn, en aan m'n andre oor heb ik ook nergens last van, het is daar bij je tragus ofzo zeg maar en een beetje er onder, maar dus net niet bij m'n stretch .. Oh, en mijn lippiercing moet ik er weer even in doen, had hem uitgelaten, maar geloof dat die dicht is
pi_68626077
Owja. Net voor het eerst schoongemaakt.
Hoort het zoveel pijn te doen en een beetje te bloeden?
pi_68626173
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn oor doet al 3 dagen pijn nu, word er echt gek van. Als ik heel zachtjes aan zit doet het al pijn, maar het is niet rood/dik oid. dacht eerst dat het misschien door m'n stretch zou kunnen komen, maar daar heb ik geen pijn, en aan m'n andre oor heb ik ook nergens last van, het is daar bij je tragus ofzo zeg maar en een beetje er onder, maar dus net niet bij m'n stretch .. Oh, en mijn lippiercing moet ik er weer even in doen, had hem uitgelaten, maar geloof dat die dicht is
een soort tinteling gevoel, en als je eraan zit doet het pijn? dan heeft het wel te maken met je tragus, ik heb weleens dat het balletjes van me BCR (tragus) verkeerd drukt op mn tragus en dan word ik ineens wakker met een pijnlijk irriterend gevoel bij mn oor.
  zondag 3 mei 2009 @ 17:33:55 #79
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68626509
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

een soort tinteling gevoel, en als je eraan zit doet het pijn? dan heeft het wel te maken met je tragus, ik heb weleens dat het balletjes van me BCR (tragus) verkeerd drukt op mn tragus en dan word ik ineens wakker met een pijnlijk irriterend gevoel bij mn oor.
Nouja ik heb geen piercing daar, daarom vind ik het zo raar dat het daar zo'n onwijze pijn doet! Weet niet hoe het heet, dacht gewoon tragus, of is dat alleen de piercingplek ;P Nja, ik dacht misschien dat toen ik geslapen had dat m'n oorlel met m'n tunnel zo naar binnengeklapt is zeg maar, en daar tegenaan kwam, maarja dat het 3 dagen aanhoud die pijn ....
pi_68629769
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Nouja ik heb geen piercing daar, daarom vind ik het zo raar dat het daar zo'n onwijze pijn doet! Weet niet hoe het heet, dacht gewoon tragus, of is dat alleen de piercingplek ;P Nja, ik dacht misschien dat toen ik geslapen had dat m'n oorlel met m'n tunnel zo naar binnengeklapt is zeg maar, en daar tegenaan kwam, maarja dat het 3 dagen aanhoud die pijn ....
ja dat kan ik heb het ook met mn helix hoor, ook soms dat pijnlijke gevoel omdat het te lang gedrukt heeft..
pi_68664493
Kraakbeen wat van slag is kan echt heel lang nazeuren hoor. Als ik bijvoorbeeld met mijn oor op mijn hand+ring heb geslapen of met mijn oor dubbel of weet ik veel wat, dan voel ik dat echt nog dágen.
pi_68667012
Jeeuj! Ringetje was toch te klein
Nu een grotere dus.
pi_69029074
Ik ga binnenkort weer denk ik
pi_69167348
Ik wil echt graag een VCH. Ik heb al wat informatie gezocht erover en ik heb zelfs al een mailtje naar de shop gestuurd omdat ik verhalen had gelezen over dat je niet te zwaar mocht zijn omdat dit op je piercing kon gaan drukken, maar dit blijkt dus klinkklare onzin te zijn. Nu zit ik er alleen een beetje mee of het niet te strak zou zijn (alhoewel er bij mij vrij veel ruimte is) en ik ben een beetje bang voor de pijn. Ik heb al een wenkbrauwpiercing gehad en heb ook een offcentre labret laten zetten, maar daar heb ik beide niet echt pijn aan gehad, alleen bij mijn labret voelde ik het wel steken. Is het hiermee te vergelijken of?
pi_69168217
Mijn Micro Dermal mag er bijna weer in
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:46:48 #86
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_69179767
Ik ga denk ik nu echt binnenkort mn rook laten zetten
an urge to help mankind overcomes me
pi_69188536
Woohoo, maandag met het vliegtuig naar San Francisco naar Farik Musafar! Daarna zal ik hier denk ik wel wat vaker posten.
pi_69188588
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef hdmedewerker het volgende:
Mijn Micro Dermal mag er bijna weer in
Waarom moest hij eruit dan? en waar plaats je hem?
pi_69191442
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Waarom moest hij eruit dan? en waar plaats je hem?
Hij was eruit gevallen, ik zet hem weer in het midden van mij ster als dat kan, daar zat ie de vorige keer ook
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:38:06 #90
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69193494
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef hdmedewerker het volgende:

[..]

Hij was eruit gevallen, ik zet hem weer in het midden van mij ster als dat kan, daar zat ie de vorige keer ook
auw?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69193670
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef hdmedewerker het volgende:

[..]

Met je ster bedoel je een tatoeage...?
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:12:28 #92
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69194770
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Met je ster bedoel je een tatoeage...?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_69195032

over week of 7 eindelijk weer een neuspiercing! en kort daarop een tragus
pi_69198640
Ja, een tatoeage
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:57:07 #95
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_69223191
Ik zit toch te denken om mn oor een beetje te laten stretchen omdat ik er een tunnel(tje) in wil planten (eentje van 3mm om mee te beginnen) weet iemand in hoeveel sessies je gemiddeld de 3mm bereikt hebt?
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:12:54 #96
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_69223650
Als je een gewoon oorbel gaatje hebt is de beste stap om er voorzichtig een piercing in te doen [dus 1.6 mm]. Meestal gaat dat vrij makkelijk. Daarna kun je een 2mm en dan 3 mm taper gebruiken. Met steeds 2 weken ertussen [of meer, als het nog tijd nodig heeft te genezen].
Dus dan zou je uit kunnen gaan van een week of 6. Dan zit je op 3mm en kan je er een klein tunneltje in doen.

Als je het laat doen bij een piercer weet ik niet precies hoe de procedure is.
an urge to help mankind overcomes me
pi_69227284
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil echt graag een VCH. Ik heb al wat informatie gezocht erover en ik heb zelfs al een mailtje naar de shop gestuurd omdat ik verhalen had gelezen over dat je niet te zwaar mocht zijn omdat dit op je piercing kon gaan drukken, maar dit blijkt dus klinkklare onzin te zijn. Nu zit ik er alleen een beetje mee of het niet te strak zou zijn (alhoewel er bij mij vrij veel ruimte is) en ik ben een beetje bang voor de pijn. Ik heb al een wenkbrauwpiercing gehad en heb ook een offcentre labret laten zetten, maar daar heb ik beide niet echt pijn aan gehad, alleen bij mijn labret voelde ik het wel steken. Is het hiermee te vergelijken of?
Voor de pijn hoef je het niet te laten ik heb een HCH laten zetten en ik zou willen dat alle piercings zo makkelijk gingen... je voelt één seconde een scherpe steek en daarna voel je er ook gewoon helemaal niks meer van. Even een paar dagen niet aan zitten (behalve om voorzichtig schoon te maken) en tadaa, genezen. En wat betreft dat te strak zijn... ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die 'm niet kon laten zetten.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:08:07 #98
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_69254332
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Het komt volgens mij wel eens voor dat een VCH niet gezet kan worden omdat het kapje te strak of te klein is. Om daarachter te komen kun je denk het beste even naar je piercer gaan.

Wat betreft de pijn, die vond ik hels! Pluspuntje, zodra ik de deur uitliep had ik nergens last meer van. Bijvoorbeeld de pijn van een tepelpiercing was bij het zetten minder maar zeurde veel langer door.

Ik ga denk van die gem pluggen bestellen bij AOP, heeft iemand die, pics?
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_69290176
Ik ga dit weekend navelpiercing laten zetten
In het verleden al eens gehad..maar moest er een keertje uit (rontgenfoto) en toen kreeg ik hem er niet meer in Dus nu weer nieuwe

Mijn traguspiercing is eindelijk na 7 maanden (pas) helemaal rustig!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Starr_003 op 22-05-2009 13:48:28 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:46:40 #100
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_69306377
Na 6 weken dragen kan eindelijk de tijdelijke oorpiercing eruit en vervangen worden voor mijn zirkonia oorbellen. Alleen speelt er nu een probleem op. Het ''staafje'' met daarop een bal gemonteerd is gewoon niet los van elkaar te krijgen. Het zit nu vast in mijn rechter oorlel en ik krijg het er gewoon niet uit. Je kunt er aan draaien maar het lijkt net of het geen effect heeft. Zijn er tips.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')