Dat gaat automatisch toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:12 schreef MarMar het volgende:
eh
je kan gewoon ergens een optie aanvinken dat je mensen moet accepteren voordat ze jou kunnen toevoegen...
zelfs ik als ontzettende noob heb dat uitgevonden, dus daar moet jij dan toch ook achter zien te komen niewaar?
Post die adressen eens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:13 schreef stievun1234 het volgende:
Misschien is t iemand die ik ken die me wil toevoegen.
opties en dan privacy en dan heb je twee vensters, die met de adressen die je wel geaccepteerd hebt en die met de addressen die je eraf gegooid hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef stievun1234 het volgende:
Heb ze meteen verwijderd waar kan ik de adressen dan vinden?
Ik heb ze gewoon helemaal eraf gepleurd en dan met blokken en alle gegevens eraf gooien, ik zoek ff de adressen wel effe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
opties en dan privacy en dan heb je twee vensters, die met de adressen die je wel geaccepteerd hebt en die met de addressen die je eraf gegooid hebt.
btw, heb je ze wel geblockt ook?
quote:
Idd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:11 schreef behangplakker het volgende:
Dit kan trouwens prachtig worden, post die email-adressen eens hier.
tvpquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon helemaal eraf gepleurd en dan met blokken en alle gegevens eraf gooien, ik zoek ff de adressen wel effe.
Terug Vind Pauper?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |