maar ze waren wel op de begrafenis van de moeder van rené froger, en moesten ff voor de camera hun zegje doen (aka zichzelf promoten).quote:
Peter Beense zit met zijn café tegenover de Bolle Jan. Lijkt mij nogal logisch dat hij daar zijn gezicht laat zienquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef koemleit het volgende:
omg wat een lijkenpikkerij.
al die B-artiesten die ff moesten melden hoe mooi en zulks het was, puur alleen voor hun eigen gewin.
zonet bij rtl boulevard trouwens.
(onder b-artiesten versta ik Peter Beense en C-artiest Dries Roelvink)
en dan Jack van Gelder die zegt dat hij hoopt dat het goed gaat met renée en Natas, terwijl ze blijkbaar nog meer kinderen had.
en gelijk met z'n bakkes op de tv gaat om te vertellen hoe het was?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Peter Beense zit met zijn café tegenover de Bolle Jan. Lijkt mij nogal logisch dat hij daar zijn gezicht laat zien
RTL Boulevard/Shownieuws vraagt dat toch, lijkt mij logisch dat hij dan antwoord geeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
en gelijk met z'n bakkes op de tv gaat om te vertellen hoe het was?
ze hadden extra zo ingericht dat hij z'n zegje zou gaan doen.. niet vluchtig een vraag in het voorbij gaan. Hij was er extra voor gaan staan.. Dan zeg je toch: "nee sorry ander keertje vind het nu niet gepast". Althans dat zou ik doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
RTL Boulevard/Shownieuws vraagt dat toch, lijkt mij logisch dat hij dan antwoord geeft.
quote:
indeed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Dat pak van Dries Roelvink was ook echt gemaakt om lekker op te vallen
Van mij mogen ze dat hele showbizz gebeuren afschaffen. Dat kut volk gaat alleen maar naast hun schoenen lopen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef miodzio het volgende:
Sowieso dat ze 'BN-ers' gaan vragen wat zij vonden van een gebeurtenis, dood van iemand, nieuwe film of wat dan ook.
"Ja ik was ook geschokt." "Ja ik ben zo populair daar had ik ook last van." Echt wtf. Veel zinnigs komt er in ieder geval nooit uit en ik kan me niet voorstellen dat het ook maar iemand boeit.
Klopt, maar dan ligt de schuld bij RTL Boulevard en niet bij een Peter Beense of Dries Roelvink. Nogal logisch dat zij antwoorden, want zij leven van de publiciteit, dat is hun werk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef miodzio het volgende:
Sowieso dat ze 'BN-ers' gaan vragen wat zij vonden van een gebeurtenis, dood van iemand, nieuwe film of wat dan ook.
"Ja ik was ook geschokt." "Ja ik ben zo populair daar had ik ook last van." Echt wtf. Veel zinnigs komt er in ieder geval nooit uit en ik kan me niet voorstellen dat het ook maar iemand boeit.
inderdaad... maar laat dat "werk" dan op een begrafenis ff zitten lijkt me..quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ligt de schuld bij RTL Boulevard en niet bij een Peter Beense of Dries Roelvink. Nogal logisch dat zij antwoorden, want zij leven van de publiciteit, dat is hun werk.
Ik ga een stapje verder, ik vraag me af waarom de media aanwezig moet zijn op de begrafenis van de moeder van Rene Froger.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
inderdaad... maar laat dat "werk" dan op een begrafenis ff zitten lijkt me..
beetje respectloos dat je op een begrafenis nog aan het "werk" bent, en bezig jezelf te "promoten"
ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ga een stapje verder, ik vraag me af waarom de media aanwezig moet zijn op de begrafenis van de moeder van Rene Froger.
Doe er eens een linkje bij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:05 schreef fratsman het volgende:
Foto 24 op de site van Telegraaf...![]()
Heeft die manager van Dries nou echt geen greintje fatsoen in z'n donder?
Omgquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:05 schreef fratsman het volgende:
Foto 24 op de site van Telegraaf...![]()
Heeft die manager van Dries nou echt geen greintje fatsoen in z'n donder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |