abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68014660
Goedenavond,

Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een probleem met mijn Nokia 6300. Het probleem ligt in het feit dat mijn toestel niet meer aan gaat. Ik wilde mijn toestel resetten omdat ik geen foto kon maken, maar als ik hem nu weer aan wil zetten dan knipperen de blauwe lampjes 1 x en verder doet hij niks meer. Als ik de power knop ingedrukt blijf houden dan blijven de blauwe lampjes wel branden, nadat ze 1 x geknipperd hebben. Voor de rest helemaal geen reactie op het scherm. De accu is niet leeg dus daar ligt het niet aan.

Nu las ik op de site hieronder hetzelfde verhaal, alleen er staat niet bij hoe het verholpen is. Heeft iemand misschien enig idee? Het is namelijk best lastig, en het toestel beviel me prima! Ik hoop op een reactie van iemand die me kan helpen.

Gr. Paul

http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=14596
pi_68014902
Probeer het is met je adapter erin.

Anders accu eruit laten voor een paar minuten
"The quieter you become, the more you are able to hear."
pi_68015301
Ja, dat moet je proberen en als dat niet lukt;

Accu er even uithalen, en dan de accu even in je handen wrijven. Klinkt raar maar heb dat ooit ergens gelezen dat dat kan werken, en bij mijn oude Nokia 5210 was zo ook ooit een probleem verholpen
pi_68016367
Wat Neophyte010 zegt.

Ik hoop voor je dat hij het zo weer doet, want het is veruit de fijnste Nokia die tot nu toe is gemaakt.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:24:05 #5
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_68017980
Je kan ook even langs een NSP, deze kunnen hem ook als hij 'dood' is flashen.
Ik wil dit ook wel voor je doen, woon in Lelystad.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:26:15 #6
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_68018059
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef P-aul het volgende:
Nu las ik op de site hieronder hetzelfde verhaal, alleen er staat niet bij hoe het verholpen is. Heeft iemand misschien enig idee? Het is namelijk best lastig, en het toestel beviel me prima! Ik hoop op een reactie van iemand die me kan helpen.
http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=14596
quote:
De oplossing is simple

Opladen met de stekker in het stopcontact gaat veel beter

Nee ik ben niet blond, alleen verstrooid
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_68098959
Ooit eens gehoord dat het ook wel is wil helpen om een accu in de vriezer te leggen. Zo gezegd, zo ge diggi-daan. Daarna m'n accu in m'n telefoon gestopt, oplader erin en hij doet het weer!!! Bedankt voor het meedenken
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:56:00 #8
212768 salmz0hr
Zure Room met harde brokken!
pi_76734684
Wauw ik hoop dat dit bij mij werkt.. Heb hetzelfde probleem...
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:44:54 #9
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84351792
Same here nu. Bij het aanzetten knipperen de blauwe lampjes even en daarna niets meer. Heb de hele nacht en dag de batterij en SIM eruit gehaald, nog steeds hetzelfde.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_94466696
Bij mijn nokia het zelfde. Hij start niet meer op. Als ik hem aan wil doen, knipper het lampje even en blijft dan blauw. Verder gebeurd er niks.

Accu een tijdje eruit laten helpt ook niet. Maar betekend het knipper van het lampje iets? Net zoals met een computer?

Alvast bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')