quote:
en je club supporten kan niet met een petje (wat overigens beter bij de doelgroep past) of een sticker? dat moet met een kopie van het originele shirt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
Er is niks mis mee als mensen hun club op deze manier willen supporten, maar sommige mensen ergeren zich overal aan.
Ohh nu snap ik jequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
Er is niks mis mee als mensen hun club op deze manier willen supporten, maar sommige mensen ergeren zich overal aan.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik je [ afbeelding ]
Iedereen support de club op een eigen manier, wanneer mensen zonodig voor een veel te hoog bedrag zo'n shirt willen aanschaffen moeten ze dat zelf weten lijkt me.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en je club supporten kan niet met een petje (wat overigens beter bij de doelgroep past) of een sticker? dat moet met een kopie van het originele shirt?![]()
waarbij gezegd kan worden dat de helft van die shirts in een ver land worden gemaakt door kinderen en dus aangemerkt kunnen worden als nep omdat men het anders te duur vindt.
hetzelfde als al die mensen die in turkije lacoste shirts gaan kopen voor 5 euro en dan denken dat het echt is en ze een koopje hebben gedaan.
Ja, zo'n mailadres betekent inderdaad dat ik de elke dag met een voetbalshirt door het leven gaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik je [ afbeelding ]
ja, de meeste mensen vinden de originele shirts dus te duur en kopen de fake versie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Iedereen support de club op een eigen manier, wanneer mensen zonodig voor een veel te hoog bedrag zo'n shirt willen aanschaffen moeten ze dat zelf weten lijkt me.
Nee ik loop echter nooit in mn vrije tijd in voetbalshirts enkel als ik aan het sporten ben maar ik zie er het probleem niet van inquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
iemand van het domme voetbalvolkje voelt zich aangsproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |