Ik denk dat ik de enige ben met die banner want volgens mij is de tekst in het finsquote:
Betalen voor een forum!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een mooie collage gemaakt voor dit topic.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden want ik heb er flink mijn best op gedaan!!!!!
Hier is hij dan:
[ afbeelding ]
Daag!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
Betalen om banners uit te kunnen zetten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een mooie collage gemaakt voor dit topic.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden want ik heb er flink mijn best op gedaan!!!!!
Hier is hij dan:
[ afbeelding ]
Daag!!
Rijden is begrijpen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:54 schreef Titus-Pullo het volgende:
Hier heb ik hem, die vuillak!
[ afbeelding ]
Je moet er ook niet met je cursor over heen gaan. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:36 schreef Titus-Pullo het volgende:
Fok! heeft nu zo'n smerige tyfusbanner die keihard muziek uit mijn speakertjes begint te pompen als ik er per ongeluk met mijn muiscursor overheen ga.
En als ik er dan vanaf ga blijft die kankerherrie gewoon doorgaan totdat ik van pagina wissel![]()
Klacht: vervelende kut geluidsbanners
Dat gebeurt gewoon tijdens het scrollen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef Lort het volgende:
[..]
Je moet er ook niet met je cursor over heen gaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Ja die ken ik dus niet aangezien ik al een halfjaar niet meer in nederland ben geweestquote:
Het is dus te moeilijk voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Dat gebeurt gewoon tijdens het scrollen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |