Ik heb maar 3 broodjes op en 2 bekertje drinknquote:
Vind je jezelf niet een beetje te streng voor haar?????quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er hoort maar één vraagteken achter je zin.
Ik denk dat ze daar wel van houdt..quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vind je jezelf niet een beetje te streng voor haar?????
Ik nog minder.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 broodjes op en 2 bekertje drinken
En de inputjack van mn iphone maakt niet lekker contactmet mn oordopjes
Mag ik meedoen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel van houdt..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik haar fobo en UI mag geloven dan is ze al heel wat gewend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sure, ik voer d'r wel dronken (dat zal niet heel moeilijk zijn).
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Onorgineel het volgende:
Hoi, iemand suggesties voor een nieuwe UI?
Dezelfde maar dan met Bill Kaulitz.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Onorgineel het volgende:
Hoi, iemand suggesties voor een nieuwe UI?
Oja, dan wordt het natuurlijk moeilijker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik haar fobo en UI mag geloven dan is ze al heel wat gewend.
Oh naisquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:36 schreef Noortje. het volgende:
Mijn niet zo heel verkeerde buurjongen staat voor mijn raam met alleen zwemshorts aan.
Bohhh sopsopsopsopquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Noortje. het volgende:
Mijn niet zo heel verkeerde buurjongen staat voor mijn raam met alleen zwemshorts aan.
Ik help wel even mee als het niet lukt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oja, dan wordt het natuurlijk moeilijker.
Nou ja, een uitdaging, daar houd ik wel van.
Ga weg boomquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt, hij mag alleen wel iets opschuiven aangezien er nu een boom voor staat.
Ik juist niet. En ik moet nog 7 dingen afmakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:40 schreef Onorgineel het volgende:
Door dit warme weer krijg ik zin om te tekenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |