abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:54:37 #201
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68013063
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:46 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Waarom geef je eerst antwoord op een vraag en haal je het daarna weg?

Waarom speel je altijd op de man als je geen antwoord hebt?
ik kheb wel antwoord maar als je dom praat heb ik weer de dwang om je persoonlijk aan te vallen.
en hoe kunnen hypotheken betaald worden met geld dat niet bestaat? omdat het systeem dat toelaat... geld dat niet bestaat heeft ook waarde maarja dat gaat soms fout zoals de crisis weer aangeeft, de crisis balanceert gewoon wat er in de voorgaande jaren is foutgegaan
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:55:24 #202
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68013083
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je moet toch wat doen om geld te verdienen als je..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

grote schoenen online moet je gewoon naar de site van het merk gaan wat je nodig hebt O_o
mijn 48.5 zijn ook niet echt winkelhaalbaar meestal
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
pi_68013132
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

ik kheb wel antwoord maar als je dom praat heb ik weer de dwang om je persoonlijk aan te vallen.
Want je bent te intelligent om in te gaan op "domme reacties"?

pi_68013140
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

en hoe kunnen hypotheken betaald worden met geld dat niet bestaat? omdat het systeem dat toelaat... geld dat niet bestaat heeft ook waarde maarja dat gaat soms fout zoals de crisis weer aangeeft, de crisis balanceert gewoon wat er in de voorgaande jaren is foutgegaan
Uhm, nee hoor. Geld dat niet bestaat heeft geen enkele waarde. Sterker nog, als je naar de winkel toegaat en probeert om een paar Nike Air Max te kopen en probeert te betalen met niet bestaand geld, dan sta je weer heel snel buiten of mag je een ritje maken in blauw-wit-oranje circusauto met de blauwe lampen op het dak.

En ja, zo werkt het ook met hypotheken. Niet bestaand geld (ik licht hier even een tipje van de sluier op) bestaat namelijk niet en is volgens mij ook geen wettig betaalmiddel.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_68013165
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Want je bent te intelligent om in te gaan op "domme reacties"?

Nou...
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:55 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

grote schoenen online moet je gewoon naar de site van het merk gaan wat je nodig hebt O_o
mijn 48.5 zijn ook niet echt winkelhaalbaar meestal
op sociale intelligentie scoort hij in ieder geval niet zo hoog
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_68013196
Is nu trouwens serieus de crisis een argument om WEL of NIET mee te doen met MLM?
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_68013202
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]
Niet bestaand geld (ik licht hier even een tipje van de sluier op) bestaat namelijk niet.
Maar je vergeet één ding: banken kunnen het wel maken
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:59:43 #208
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68013224
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Uhm, nee hoor. Geld dat niet bestaat heeft geen enkele waarde. Sterker nog, als je naar de winkel toegaat en probeert om een paar Nike Air Max te kopen en probeert te betalen met niet bestaand geld, dan sta je weer heel snel buiten of mag je een ritje maken in blauw-wit-oranje circusauto met de blauwe lampen op het dak.

En ja, zo werkt het ook met hypotheken. Niet bestaand geld (ik licht hier even een tipje van de sluier op) bestaat namelijk niet en is volgens mij ook geen wettelijk betaalmiddel.
nee hoor, sinds de banken het uit het niks hebben gecreeerd en er waarde aan hebben gegeven bestaat het voor ons wel, alleen het kom tuit het niks en daarom noem ik het niet bestaand geld
pi_68013244
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Maar je vergeet één ding: banken kunnen het wel maken

Maar is het dan nog steeds niet bestaand geld? (we stappen over van economie voor gevorderden naar filosofie)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_68013245
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

nee hoor, sinds de banken het uit het niks hebben gecreeerd en er waarde aan hebben gegeven bestaat het voor ons wel, alleen het kom tuit het niks en daarom noem ik het niet bestaand geld
Kan ik je ook boeken voor een seminar?
pi_68013259
quote:

[..]

Dus iets wat uit het niets gemaakt is bestaat niet?
pi_68013275
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Kan ik je ook boeken voor een seminar?
"Lachen voor beginners"?
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:01:40 #213
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68013288
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:00 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Maar is het dan nog steeds niet bestaand geld? (we stappen over van gevorderde economie naar filosofie)
het bestaat wel, maar het zal geen waarde horen te hebben, maar dat heeft het wel, en dat is niet zo goed lijkt mij
pi_68013313
Zinloze post
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:03:40 #215
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68013339
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dus iets wat uit het niets gemaakt is bestaat niet?
ja sinds het volgens vele slimme natuurkundige en scheikundige wetten niet mogelijk is om iets uit niets te creëren,

maar sinds het geld in principe bijna geen tastbare waarde heeft licht het daarbij anders...
pi_68013358
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

"Lachen voor beginners"?
Economie voor gevorderden toch?

Maar ik snap nog steeds het verhaal niet

Als ik de posts van Leppie lees dan zegt hij MLM is net zo slecht als het huidig economisch systeem waar hij nu weer tegenaan loopt te schoppen toch?
pi_68013360
Goed topic!

Niet alleen om de originele TS, maar ook vanwege de mensen die de oorzaak van de crisis niet snappen
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_68013368
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:03 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

ja sinds het volgens vele slimme natuurkundige en scheikundige wetten niet mogelijk is om iets uit niets te creëren,
Geen zin om daar op in te gaan.
quote:
maar sinds het geld in principe bijna geen tastbare waarde heeft licht het daarbij anders...
Wat is "tastbare waarde" dan?
pi_68013371
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zinloze post
welke niet dan?
pi_68013379
quote:

[..]

Nee hoor, ze hebben het niet uit het niets gecreeerd en ze hebben er ook geen waarde aan gegeven.

Niets komt uit het niets, tegenover elke actie die banken uit moeten voeren om "Niet bestaand geld" te creeeren, staan consequenties die de waarde van het geld beinvloeden.

Als er namelijk geen geld gecreeerd kan worden, kan er niemand een loonsverhoging krijgen, kunnen er nooit prijsstijgingen plaatsvinden, kan er geen inflatie plaatsvinden, kunnen mensen geen huizen kopen en kan de bevolking niet groeien omdat er een vaste hoeveelheid geld over een steeds groter wordende hoeveelheid mensen verdeeld worden. Dus als de hoeveelheid geld hetzelfde zou blijven, dan zou de economie er heel beroerd voorstaan.
pi_68013401
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

welke niet dan?
Zinloos in die zin dat er geen lol aan te beleven viel.
pi_68013425
Is scientology niets voor jou?
pi_68013430
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Nee hoor, ze hebben het niet uit het niets gecreeerd en ze hebben er ook geen waarde aan gegeven.

Niets komt uit het niets, tegenover elke actie die banken uit moeten voeren om "Niet bestaand geld" te creeeren, staan consequenties die de waarde van het geld beinvloeden.

Kom je weleens in [AEX]?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_68013456
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:03 schreef Leppie7 het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over scheikunde of natuurkunde, blijf je er wel een beetje bij?
quote:
Heeft geld bijna geen tastbare waarde? Ik denk dat er wel FOK!kers zijn die je geld in bezit willen hebben.
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:08:30 #225
209655 Leppie7
Mr.Perfect
pi_68013467
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Geen zin om daar op in te gaan.
[..]

Wat is "tastbare waarde" dan?
het papiertje waar 50 euro opstaat is in principe niks waard totdat de banken er waarde aan geven, als de jij morgen met een briefje waar 1000 euro opstaat aankomt bij de winkel heeft het geen waarde, maar als de banken dat briefje gaan drukken en zeggen dat het 1000 euro waard is dan is het ook 1000 euro waard...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')