Maar je hebt vooraf wel flink moeten persen om dat glas vol te krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef wyccie het volgende:![]()
Nou ja.
LB, het ging dus om een virtuele massage waarbij ik ook nog eens min of meer door Etcie voor hond werd uitgemaakt. Zie je, als jij er niet bent loopt het hier helemaal uit de hand.
Nietusquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef wyccie het volgende:
![]()
Nou ja.
LB, het ging dus om een virtuele massage waarbij ik ook nog eens min of meer door Etcie voor hond werd uitgemaakt. Zie je, als jij er niet bent loopt het hier helemaal uit de hand.
Nee, dat zie je vekeerd. Als LB niets gevraagd had, dan hadden er ook geen slapende honden wakker gemaakt geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef wyccie het volgende:![]()
Nou ja.
Door jullie!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Het is juist uit de hand gelopen toen LB terug kwam.
Jij vatte het zo opquote:
Dat is toch het eerste waar je aan denkt; een hond met sloffen en een krant in zijn bek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Jij vatte het zo opDat is jouw manier van denken, niet de mijne
Pak jij het bier? Pak ik de cameraquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, oh. Girlfight!!!!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pak jij het bier? Pak ik de camera
Oh, ok. Dat is dan wel aardiger dan een hond.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk eerder aan een liefhebbend type die wat over heeft voor iemand anders![]()
Je hebt gewoon een veel te negatief beeld van mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat is dan wel aardiger dan een hond.
Als stel ik me er dan weer een slaafs huisvrouwtje bij voor.
Not my cup of tea.
Zoete gaarnequote:
Die geef ik tegenwoordig zelf (ja, ik moet eerst op mezelf oefenen)quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Voortaan geen massages meer voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |