quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:18 schreef MaJo het volgende:
Wat hou ik van mijn vader
stond op mijn voicemail dat er een filmpje op internet staat van een boerin die i dreamed a dream zingthij dacht dat ik het wel mooi zou vinden
mijn vader is cool![]()
Oeps, vergeten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik wist niet dat er mensen waren die de wiki-Op niet gebruiken.
De mijne niet! Hij is te oud.quote:
Ik vroeg me nog even af of ik meer uitleg moest gaan gevenquote:
Vind ik ookquote:
Is dat Anky van Grunven?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Dat was site 2Leuke jas, 40 euro. Dat gaat nog een keertje
[ afbeelding ]
Ik ben ook vrij nuchter but this kind of stuff scares the freaking hell outa mequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet te serieus op ingaan vandaag
[..]
Ja dat vond ik dus ook, dus ben ook wel blij. Ben erg nuchter maar dat was best eng
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik vroeg me nog even af of ik meer uitleg moest gaan geven![]()
![]()
Daarvoor is online bestellen uitgevondenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog even af of ik meer uitleg moest gaan geven![]()
![]()
[..]
Vind ik ookMaar we hebben geen H&M in de buurt
Maar nu weet je dat je weer op 2 oren kunt slapen dus vergeet de hele handelquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij nuchter but this kind of stuff scares the freaking hell outa me![]()
Ik heb niet naar het model gekekenquote:
Heb vannacht anders geen problemen gehad met slapenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar nu weet je dat je weer op 2 oren kunt slapen dus vergeet de hele handel
Waarom zou je ook?quote:
Maar dat betekend niet dat iedereen het snaptquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor
Volgens mij heeft Trade_Markie zelfs een Towelday-linkje in zijn sig staan.
Hou ik niet zo van met kleding, wil het gewoon kunnen passenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarvoor is online bestellen uitgevonden
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij heeft Trade_Markie Mark zelfs een Towelday-linkje in zijn sig staan.
Tja, laten we het een mannending noemenquote:
Dat vind ik juist het voordeel van online bestellenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat iedereen het snapt
[..]
Hou ik niet zo van met kleding, wil het gewoon kunnen passen
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Maar dat betekend niet dat iedereen het snapt
Oh, ja we hebben hier zoveel Marksquote:
Ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebbenquote:
Dat klopt, want The Hitch Hikers Guide to the Galaxy heb jij nog niet gelezenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben
Dat scheelt wel 3 uur winkelen en treinenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef wyccie het volgende:
Het terugsturen kost 1 euro.
Is helemaal geen gedoe hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
Dat terugsturen lijkt me zo'n gedoe.
Net als met die senseo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |