Het is maar te hopen dat je aan het trollen bentquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
Hij had een autobusje van het KWF bij zich en jij geloofde niet dat hij echt voor het KWF aan het collecteren was? gast....
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat je aan het trollen bent
Ja, echt. Als je op mijn post met die autobus serieus gaat reageren dan kan ik natuurlijk niets andersquote:
Dat autobusje was natuurlijk gestolen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
Hij had een autobusje van het KWF bij zich en jij geloofde niet dat hij echt voor het KWF aan het collecteren was? gast....
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat autobusje was natuurlijk gestolen.
Oudste truc in de wereld:
-Jasje met bontkraag aantrekken.
-Busje van KWF stelen.
-Namens het KWF gaan collecteren.
-Mensen die om je ID vragen door je matties in elkaar laten staan.
-Zelf het geld houden.
Ja he?quote:
Ik reageerde toch niet serieus.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, echt. Als je op mijn post met die autobus serieus gaat reageren dan kan ik natuurlijk niets anders
Ben je op je lulletje getrapt? Oh nee, ik had mijn vergrootglas niet bij me.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik reageerde toch niet serieus.
Enkeltje basisschool voor jou? Daar krijg je begrijpend lezen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je op je lulletje getrapt? Oh nee, ik had mijn vergrootglas niet bij me.
Ik moest ook wel een beetje lolleren als ik eerlijk benquote:
Scherp hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je op je lulletje getrapt? Oh nee, ik had mijn vergrootglas niet bij me.
Het klonk toch wat ironisch. Het gebruik van smilies zou dit soort misvattingen kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef Castillion het volgende:
Ik vind het gewoon een erg scherpe opmerking
Je moet er natuurlijk wel mee kunnen omgaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:25 schreef Castillion het volgende:
Misschien was het wel ironisch.
Smileys gebruiken zorgt alleen maar dat het er ironisch uitziet, kijk maar:
Scherpe opmerking hoor![]()
Scherpe opmerking hoor
Met dit weer??? Wat een gek!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:59 schreef Stephan1237 het volgende:
Hij had gewoon zo bontkraagjasje aan,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |