Argue? Ik heb nog geen enkel zinnig argument gezien van je. Als je nu eens inging op de punten die sommige personen aanbrengen in plaats van verwijzen naar een link in de openingspost die er niet meer staat.....quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Leppie7 het volgende:
ik ben officieel kansloos :
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
ik heb de gouden regel verbroken
TS begint!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:00 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
als er nu iemand aanwezig was die inhoudelijk nog wat te melden had zal het anders zijnmaar helaas ongegronde hoop
idd werking van een piramide spel, en nu de werking van MLM graag?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef Phantom-Lancer het volgende:
Werkwijze van piramidespelen
De inleg varieert veelal van ongeveer ¤ 450 tot soms wel ¤ 3175. De inleg van degenen die worden geworven, komt toe aan degenen die boven hen in de piramide staan. Om ook een deel van de inleg van anderen te krijgen, moet men hoog in de piramide staan en dus reeds een groot aantal deelnemers 'onder' zich hebben. De verleiding om mee te doen is groot, omdat winsten van tienduizenden tot honderdduizenden euro's worden voorgespiegeld.
In speciale bijeenkomsten waar spelers verslag doen van de door hen bereikte winsten worden nieuwe deelnemers overgehaald om ook een overeenkomst tot deelname te tekenen en geld in te leggen. De grootste winnaars zijn steeds de organisatoren hoog in de top van de piramide. Hoe het spel werkelijk in elkaar zit is dan ook slechts bij een beperkt aantal personen bekend. Er staan veelal boetes of andere represailles op indien er uit de school wordt geklapt.
Deelnemers worden verplicht om een aantal anderen te werven, waardoor ze een rang hoger komen te staan. Die rangen heten bijvoorbeeld Platina, Goud, Zilver en Brons, of I., II., III., en IV, of Piloot, Co-Piloot, Bemanning en Passagiers. Een piramidespel zal er dan zo kunnen uitzien:
* 1 Piloot;
* 2 Co-Piloten;
* 4 Stewards;
* 8 Passagiers.
De 8 Passagiers betalen ieder 1000 aan de Piloot en moeten ieder twee nieuwe deelnemers werven. De Piloot incasseert 8.000. Wanneer de Passagiers nu nieuwelingen weten te werven worden zij Stewards, de Stewards worden Co-Piloten en de twee Co-Piloten worden ieder Piloot met een piramide onder zich. Zij worden door de nieuwelingen betaald en het spel kan opnieuw beginnen.
Zodra er geen nieuwe deelnemers meer bijkomen, stort de piramide in elkaar en zitten de meeste deelnemers (de onderste brede lagen van de piramide) met het verlies van hun inleg. In bovenstaand voorbeeld zullen van iedere 15 deelnemers er 14 hun geld kwijtraken!
Ga toch in de zandbak om de hoek spelen, kleuter.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:00 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
als er nu iemand aanwezig was die inhoudelijk nog wat te melden had zal het anders zijnmaar helaas ongegronde hoop
idd arguequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:00 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Argue? Ik heb nog geen enkel zinnig argument gezien van je. Als je nu eens inging op de punten die sommige personen aanbrengen in plaats van verwijzen naar een link in de openingspost die er niet meer staat.....
Maar als het je enigszins troost: Ik vind je ook officieel kansloos hoor.
Wat snap je niet aan de term Multi Level?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:01 schreef Leppie7 het volgende:
idd werking van een piramide spel, en nu de werking van MLM graag?
zelfdequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:01 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
de vraag is wat jij er niet aan snapt, het is namelijk iets heel anders dan een pyramide spel en dat inzicht ontbreekt jouwquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de term Multi Level?
jouw kat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
de vraag is wat jij er niet aan snapt, het is namelijk iets heel anders dan een pyramide spel en dat inzicht ontbreekt jouw
Jouw dyslexiequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
jouw kat?
jouw hond?
jouw dvd-speler?
jouw koelkast?
jouw roze sokken?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
jouw kat?
jouw hond?
jouw dvd-speler?
jouw koelkast?
jouw roze sokken?
TS zit gewoon nog in de ontkenningsfase van het feit dat hij in een pyramide spel is getrapt... alleen vreemd dat TS niet helemaal begrijpt dat als er 25 mensen het ene roepen, en TS roept het tegenovergestelde, dat de kans toch heel klein aan het worden is dat TS gelijk heeft. En TS, geloof me, je mag best slim zijn, al laat je daar maar weinig van zien, maar op Fok! zitten veel briljante mensen. Soort zoekt soort, daarom zit jij hier toch ook?quote:
Precies hetzelfde, alleen nu moeten de passagiers geld inleggen om mee te kunnen doen en dan goederen kopen van de piloot om die te verkopen aan 'onschuldige slachtoffers'.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:01 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde Phantom-Lancer..quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:01 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Waar zijn je argumenten dan? Waarom kun je niet ingaan op de vragen en aanmerkingen die andere users plaatsen?quote:
Er was eens een tijd een mooie tijd dat mensen dachten dat de wereld plat was, toen kwam er zon slim mannetje dat beweerde dat hij rond was, hij werd uitgelaggen verstoten en nog harder uitgelaggen, tot die ene dag dat men inzag dat hij gelijk had,quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:05 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
TS zit gewoon nog in de ontkenningsfase van het feit dat hij in een pyramide spel is getrapt... alleen vreemd dat TS niet helemaal begrijpt dat als er 25 mensen het ene roepen, en TS roept het tegenovergestelde, dat de kans toch heel klein aan het worden is dat TS gelijk heeft. En TS, geloof me, je mag best slim zijn, al laat je daar maar weinig van zien, maar op Fok! zitten veel briljante mensen. Soort zoekt soort, daarom zit jij hier toch ook?
Bij MLM staat het product centraal en bij pyramide spellen staat werving inruil voor niks centraal...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef jeroen25 het volgende:
In beide gevallen moet je toch meer mensen zien te strikken die jou gaan betalen?
Jawel, maar hij hoopt de schade wat kleiner te kunnen maken door een grotere idioot dan hemzelf voor zijn karretje te spannen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:06 schreef sjimz het volgende:
Heeft TS er eigenlijk geen spijt van dat hij er in getrapt is?
En wat voor geweldig product verkoop je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:08 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Bij MLM staat het product centraal en bij pyramide spellen staat werving inruil voor niks centraal...
Wat is er dan zo fundamenteel anders aan volgens jou? Behalve dat het hier producten betreft die doorgaans als 'rommel' aangemerkt kunnen worden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Leppie7 het volgende:
de vraag is wat jij er niet aan snapt, het is namelijk iets heel anders dan een pyramide spel en dat inzicht ontbreekt jouw
Ik denk gebakken luchtquote:
En toen lagte het mannetje zeker het laatste?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:08 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Er was eens een tijd een mooie tijd dat mensen dachten dat de wereld plat was, toen kwam er zon slim mannetje dat beweerde dat hij rond was, hij werd uitgelaggen verstoten en nog harder uitgelaggen, tot die ene dag dat men inzag dat hij gelijk had,
ik denk dat dit verhaal jouwn briljante argument van : DE MEERDERHEID ZEGT A DUS HET IS A wel ontkracht?
Toen was de internetverbinding ook niet zo goed, dus geen wonder dat hij last had van laggers!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:08 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Er was eens een tijd een mooie tijd dat mensen dachten dat de wereld plat was, toen kwam er zon slim mannetje dat beweerde dat hij rond was, hij werd uitgelaggen verstoten en nog harder uitgelaggen, tot die ene dag dat men inzag dat hij gelijk had,
ik denk dat dit verhaal jouwn briljante argument van : DE MEERDERHEID ZEGT A DUS HET IS A wel ontkracht?
Maar verder moet je inderdaad zoveel mogelijk andere mensen proberen te strikken die jou gaan betalen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:08 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Bij MLM staat het product centraal en bij pyramide spellen staat werving inruil voor niks centraal...
Begrijpend lezen!!!!! Want dat zei ik dus niet. Ik zei dat de kans van je gelijk heel klein wordt. En steekhoudende argumenten kun je ook niet aandragen, terwijl dat bij het al dan niet plat zijn van de aarde nogal eenvoudig was....quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:08 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
oh ja, een ruk argument, dat is waarom het een feit isquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:10 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
En toen lagte het mannetje zeker het laatste?
Wat een ruk-argument....![]()
achteraf is alles makkelijk, over een lange tijd zal men het al dan niet tijdreizen ook simpel vinden terwijl dat nu anders lichtquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Begrijpend lezen!!!!! Want dat zei ik dus niet. Ik zei dat de kans van je gelijk heel klein wordt. En steekhoudende argumenten kun je ook niet aandragen, terwijl dat bij het al dan niet plat zijn van de aarde nogal eenvoudig was....
Jezus, je bent echt een achterlijke gladiool, zeg....
Dank je, daar is het antwoord... _Arthur is de slimste!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef _Arthur het volgende:
http://www.falseprofits.com/
"Tens of billions in consumer losses are caused annually by MLM Recruitment Schemes as 99+% "fail" each year in these "business opportunity" scams."
* Leppie7 mompeld iets over idioten die met foute timing en onrealistische verwachtingen MLM instrompelenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef _Arthur het volgende:
http://www.falseprofits.com/
"Tens of billions in consumer losses are caused annually by MLM Recruitment Schemes as 99+% "fail" each year in these "business opportunity" scams."
Het is inderdaad een feit dat de wereld rond is, ik ben heel blij dat je dat feitje meegepikt hebt tijdens je HBO-opleiding, voor de rest heb ik net zoveel feiten in je betoog aangetroffen als correcte Nederlandse volzinnen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
oh ja, een ruk argument, dat is waarom het een feit is
Rijst men dan met de snelhijd van het ligt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Leppie7 het volgende:
achteraf is alles makkelijk, over een lange tijd zal men het al dan niet tijdreizen ook simpel vinden terwijl dat nu anders licht
Maar dat is wederom niet wat ik zei... kom op zeg, hou gewoon op... maar nog wel even de link van _Arthur lezen, goed?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
achteraf is alles makkelijk, over een lange tijd zal men het al dan niet tijdreizen ook simpel vinden terwijl dat nu anders licht
En jij bent die ene 1% niet idioot?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
* Leppie7 mompeld iets over idioten die met foute timing en onrealistische verwachtingen MLM instrompelen
En hoe ga jij winst maken op een product waarover x mensen boven jou al winst over maken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:08 schreef Leppie7 het volgende:
De zelfkennis siert jequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Leppie7 het volgende:
* Leppie7 mompeld iets over idioten die met foute timing en onrealistische verwachtingen MLM instrompelen
ten eerste moeten er wel juiste referenties worden gebruikt want 99% is natuurlijk pure lariekoek, en ten 2e ik behoor idd tot het precentage niet idiotenquote:
Maar als je met een verkeerde timing in een MLM-scheme stapt, dan heb je toch ook gelijk de belangrijkste overeenkomst en dus het grootste nadeel met pyramidespellen te pakken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Daar staat of valt een dergelijk kutspel mee, mafkees. En jij hoort gewoon bij die idioten, hoor.... hij bent er namelijk voor de een misschien wel op een gunstig moment in gestapt, en voor de ander weer niet. En je zegt steeds honderd procent toe dat je er dus ook door nat kan gaan, en dat je timing goed moet zijn... dus wat is het dan? Inderdaad, een vorm van oplichting....quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
warmquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
Domeinnamen! TS handelt in domeinnamen met een .WS extensie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |