Mijn wederhelftquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:18 schreef sinadO het volgende:
Mensen die zeggen 'mijn partner'... JEUK!!!
gezien je gekakel; kippengaas een idee voor jouw en je vriend. Veel makkelijker te monteren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef xxjosjex het volgende:
Wij vorige week een schuifhordeur gekocht aangezien het lekker weer begon te worden!
De lokale gamma had verschillende modellen van 75 euro tot zo'n 150 euro ofzo. Wij dus de eigen merk hordeur van Gamma genomen voor 80 euro.....Niet niks iig, verwacht je wel wat voor....
Nou zijn mijn partner en ik echt wel goed in klussen maar deze schuifdeur bezorgt ons nog nachtmerries....Precies zoals het plaatje dat ding erin gezet, maar heus niet dat dat ding goed werkt. Bovenkant en onderkant waterpas, maar denk maar niet dat dat gaas recht blijft zitten. En terug oprollen doet ie al helemaal niet goed....Hij is toch echt strak aangedraaid hoor!
Klacht 1: goedkope eigen-merkzooi van de Gamma!!
Klacht 2: goedkoop word dus toch duurkoop!!
Topidee!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef wise het volgende:
[..]
gezien je gekakel; kippengaas een idee voor jouw en je vriend. Veel makkelijker te monteren.
Jaloezie op jouw partner? Of op je hordeur?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef xxjosjex het volgende:
Bespeur enig jaloezie, maargoed daar gaat het topic niet over he....
Maar aangezien het ding op maat gemaakt is door ons zelf denk ik niet dat ik nog terug kan met dat ding....
Dan nemen we de goedkoopste (wat nog veel geld is) en dan verwacht ik ook geen goude randje, maar wel dat het functioneel is......Gooi die shit anders niet op de markt, pffffff.....
Ga ff bij vara-kassa ofzo kijken of er al eens een schuifhordeurentest is geweest in het verleden...
quote:
Wat heeft de naam van je hond met je verhaal te maken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:35 schreef MrDrako het volgende:
mijn hond heet bagger, en wij hadden ook hordeuren, en die heeft ie gesloopt
zie topic titelquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heeft de naam van je hond met je verhaal te maken?
En wie is nu het mannetje dan?quote:
Heb je nou allemaal overbodige gaten in je deur zitten TS?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, terug de doos in en omruilen die bende.
goeie tip!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef purmernoord het volgende:
er is maar een goeie hordeur voor schuifdeuren en dat is de plisséhordeur van unilux of hamstra. En, tja, het kost wel wat. Maar geen nachtmerries en opnieuw moeten monteren en zo..
De deur waterpas monteren werkt alleen goed als je deur(kozijn) óók waterpas zit!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef xxjosjex het volgende:
Bovenkant en onderkant waterpas, maar denk maar niet dat dat gaas recht blijft zitten. En terug oprollen doet ie al helemaal niet goed....Hij is toch echt strak aangedraaid hoor!
Daar is beter mee te leven dan met een half TV signaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je nou allemaal overbodige gaten in je deur zitten TS?
Beetje welquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je nou allemaal overbodige gaten in je deur zitten TS?
Wat klaag je dan? Dat ventileert toch ook?quote:
Edit:quote:Ontmoet leuke lesbiennes
Vind nu leuke lesbiennes online op gay-PARSHIP. Vind je geliefde hier.
www.gay-PARSHIP.nl
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:19 schreef xxjosjex het volgende:
jaja dus zodra iemand "partner" zegt ipv mijn man/vriend/dude/homie/homeboy/mattie/toekomstige exvriend/neuker/devadervanmijntoekomstigekinderen/verloofde dan ben ik gelijk een lesbo??
Klopt!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:19 schreef xxjosjex het volgende:
jaja dus zodra iemand "partner" zegt ipv mijn man/vriend/dude/homie/homeboy/mattie/toekomstige exvriend/neuker/devadervanmijntoekomstigekinderen/verloofde dan ben ik gelijk een lesbo??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |