Zou best kunnen dat hij het hier ook gedaan zou hebben zonder de update hoor. Maar kwam teveel verwijzingen naar crashes tegen, en die heb ik in het begon (zonder dlc's) genoeg gehadquote:Op zondag 10 mei 2009 14:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, dat hij naar 30 is verhoogd zonder naar 1.5 geupdate (maar wel Broken Steel erop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat toch best veel is, tel daarbij ook nog de beloning die je krijgt en plotseling gaat het wel heel makkelijk allemaal. Ik heb nu dus maar alles in mijn huisje gestopt en ga steeds naakt naar buiten, op een mes, simpacks en mijn getinte leesbril na en keer pas terug naar huis als mijn inv weer vol is![]()
Ik ook!quote:
Ik heb die perk nog nooit gekozen, maar ik heb nu wel 6 luck gedaan, heb je misschien een indicatie hoevaak die gast dan komt? Wil hem ook weleens zien, vandaar de 6 luck deze keerquote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef OMG het volgende:
Ik liep door ergens in het westen van het wasteland waar ook nog ergens een meertje met mirelurks te vinden is... mik ik op 1 mirelurk die nog onderwater zwemt, mis ik, duikt de mysterious stranger ineens onderwater op.. Hij schoot ook niet eens.
.
Voor zover ik hem heb meegemaakt komt hij redelijk willekeurig langs. Ik heb hem wel eens meerdere keren tijdens een quest gezien en zo speel je weer een paar quests uit (of loop je uren doelloos rond te wandelen en vijanden neer te schieten) zonder hem ook maar 1 keer te zien. Ook nadat ik die perk had gekozen duurde het even voordat hij langs kwam. Iedere keer moet ik toch weer lachen als ik z'n western geluidje hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:10 schreef Wappie78 het volgende:
[..]
Ik heb die perk nog nooit gekozen, maar ik heb nu wel 6 luck gedaan, heb je misschien een indicatie hoevaak die gast dan komt? Wil hem ook weleens zien, vandaar de 6 luck deze keer
Jup.. Op een bepaald moment (als je de quest van the pitt volgt) wordt je uitgenodigd om een paar rondes te vechten in de arena. Als je ze allemaal wint krijg je op het einde je volledige gear terug.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb die Mysterious stranger perk ook net gekozen (op level 22). Ben nu net The Pitt in gegaan. Mooi gedaan met die brug op het begin. Die Trogg vind ik maar vervelend: snel en lelijk. Zal me nog wel een paar keer te pletter schrikken voordat ik die quest uit heb..
-edit-
Klopt het eigenlijk dat je de spullen die je in de Wasteland bij je had (je standaard gear) terug krijgt in the pitt? Ik heb namelijk alles thuisgelaten (alleen een assault rifle, wat geld en stimpacks) naar the pitt. Krijg ik die terug?
Als je op het dak van het direct naastgelegen gebouw komt (door via de cliffs aan de achterkant erop te springen) kun je de generator naast de ingang met 1 schot opblazen. Behemoth is vrij, enjoy the killing frenzy..quote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef SkyChat het volgende:Die Behemoth in Evergreen Mills
![]()
Na 30 minuten toch nog plat gekregen met een melee attack![]()
![]()
Fawkes laat ik voortaan thuis, die jat al m'n XP's
Dat is nu precies de reden waarom ik Three Dog heb afgeknalt. Dat voelde lekker.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef SkyChat het volgende:
Na 100 ben ik toch echt doodziek aan het worden van Galaxy Radio.
Schijnbaar was het te moeilijk om een paar extra nummers in BS te stoppen.
Ghoul maskquote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als je op het dak van het direct naastgelegen gebouw komt (door via de cliffs aan de achterkant erop te springen) kun je de generator naast de ingang met 1 schot opblazen. Behemoth is vrij, enjoy the killing frenzy..
Overigens, wat zijn de ferals in die metro tunnel (broken steel) fucking pittig! Mijn plasma rifle kon net zo goed een proppeschieter zijn
Agreed, maar om de optional te halen moet je ervoor zorgen dat de hele metro schoongeveegd is... En laten die robots nu behoorlijk kansloos zijn tegen die ferals, ze gooien zelfs met shit!quote:
Vanmiddag uitgespeeld... Vond em zeker de moeite waard, al is het wel meer een all-out oorlog met al die enclave troepen.. Basis van enclave is mooi vormgegeven, en de strijd die op de achtergrond verder gaat terwijl jij op het hoofddoel afgaat past goed bij de sfeer van het spel. De levelcap is uiteraard ook praktisch, leuke perks erbijquote:Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef Lyzio het volgende:
Heb een paar bladzijdes gemist, maar hoe is Broken Steel?
Eindelijk een add-on die de moeite waard is dus?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vanmiddag uitgespeeld... Vond em zeker de moeite waard, al is het wel meer een all-out oorlog met al die enclave troepen.. Basis van enclave is mooi vormgegeven, en de strijd die op de achtergrond verder gaat terwijl jij op het hoofddoel afgaat past goed bij de sfeer van het spel. De levelcap is uiteraard ook praktisch, leuke perks erbij
Ik vind persoonlijk van wel.. Komt misschien ook vanwege de vergelijking met oblivion (ja, ik blijf erover bezigquote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eindelijk een add-on die de moeite waard is dus?
PC?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef Lyzio het volgende:
Dan moet ik hem toch maar eens gaan binnen halen
Ook relaxed, al waren daar momenteel nog wat probleempjes met de achievements meen ik...quote:
Ik had er last van. Ik zou zeggen, maak voordat je een quest van Broken Steel beëindigd even een save game aan (dus op je weg terug of iets dergelijks) voor het geval de achievement niet tevoorschijn komt. Bij een eventuele gamertag recover actie kun je dan alsnog snel die quest(s) opnieuw halen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:
Oh, is daar al meer van bekend of die gefixed zijn al dan niet?
Of gewoon wachten met downloaden tot het gefixed isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik had er last van. Ik zou zeggen, maak voordat je een quest van Broken Steel beëindigd even een save game aan (dus op je weg terug of iets dergelijks) voor het geval de achievement niet tevoorschijn komt. Bij een eventuele gamertag recover actie kun je dan alsnog snel die quest(s) opnieuw halen.
Als je zo lang KAN wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Of gewoon wachten met downloaden tot het gefixed is
Ik had ergens gelezen dat het gefixed was? Ik heb BS iig gedownload en ga er aan beginnen zodra ik de Fable DLC gedaan hebquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Of gewoon wachten met downloaden tot het gefixed is
Jawel hoor. Moet The Pitt ook nog spelenquote:
Als het goed is kom je een vrouw tegen in die bar (Muddy Rudder geloof ik) en die legt het allemaal uit. Ten minste, dat deed ze bij mijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Leonos het volgende:
Ben nu net vanmiddag in die stad aangekomen op die boot.
Maar wie is die domme android? Het kan iedereen wezen
Thanks, check het morgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Als het goed is kom je een vrouw tegen in die bar (Muddy Rudder geloof ik) en die legt het allemaal uit. Ten minste, dat deed ze bij mij
Of kijk anders even in de Science Lab
Android 1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Leonos het volgende:
Gaandeweg het spel vind je meer informatie over wie het is en waar hij zich bevind.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Leonos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
Ik liet per ongeluk Fawkes de purifier aanzetten, kreeg ik het filmpje en belandde ik weer in het menu. Ik was even vergeten wat ik ook alweer moest doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb de Purifier geactiveerd en ik ga dood, krijg een dom filmpje te zien. Broken Steel laadt dus niet?Weet iemand wat ik moet doen?
Behalve de addon de laatste patch ook geinstalleerd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:39 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb de Purifier geactiveerd en ik ga dood, krijg een dom filmpje te zien. Broken Steel laadt dus niet?Weet iemand wat ik moet doen?
Ja, ook geïnstalleerd. Videofiles op de goede plek gezet en de esm aangeklikt. Als het filmpje is afgelopen krijg ik een error.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Behalve de addon de laatste patch ook geinstalleerd?
Ik kon er zelf inlopen, Fawkes of Charon er in laten gaan etc, verhaal gaat gewoon naderhand door.
(Yep, zelfs als je hem zelf aanzet.)
Je kan Fawkes toch helemaal niet die Purifier aan laten zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik liet per ongeluk Fawkes de purifier aanzetten, kreeg ik het filmpje en belandde ik weer in het menu. Ik was even vergeten wat ik ook alweer moest doen.. Vervolgens laadde m'n autosave vanaf het punt vlak voor waar je de purifier moet aanzetten en vervolgens heb ik zelf de code in getoetst. Na dit gedaan te hebben kreeg ik weer het filmpje en vervolgens liep het spel weer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |