Toch wel een stuk langzamer of niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nu ook zo'n dart gun maar dat ding is helemaal nutteloos.
Ik schiet er altijd mee maar die raiders lopen gewoon door
Pre War Money wegschieten is sowieso zonde. Een Super Mutant nakken met Teddy Bears is wel ultiem ruig hoor. Ik hou van dat dingquote:Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef seetjai het volgende:
Rock-It Launcher.. die is pas nutteloos
Enige wat ik ermee kon schieten was pre-war money![]()
![]()
Was nog lang bezig om het laatste item te vinden
Alles kan ermee afgeschoten worden, alles wat een "junk" icoontje heeft dan. Ook hamers, teddy beren, schaakborden, koffiekopjes, enz.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik las ergens dat mutilated lichaamsdelen goed zijn voor in de rockit launcher
Jep, en om caps in te vinden.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik las ergens dat mutilated lichaamsdelen goed zijn voor in de rockit launcher
Nou zonder de dart gun ben je hopeloos tegen deathclaws!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nu ook zo'n dart gun maar dat ding is helemaal nutteloos.
Ik schiet er altijd mee maar die raiders lopen gewoon door
Dat valt ook reuze mee hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:12 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Nou zonder de dart gun ben je hopeloos tegen deathclaws!
Die heb ik dus net gehaald waar kan ik me huisje vinden danquote:Disarm the Bomb and talk to the SHERIFF again to receive your house.
Je hebt een "local map" wist je dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
Die heb ik dus net gehaald waar kan ik me huisje vinden dan
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt een "local map" wist je dat?
Nee? Dacht hier wel player home ofzoiets. Iniedergeval, je komt megaton in, loopt de bult af, voor dat je beneden ben kan je links weer een trap op lopen. Bovenaan hoekje om naar rechts, et volia.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Slappy het volgende:
[..]
Staat niks over eigen huis.En die debiele mislukte cowboy gaf mij alleen en sleutel zonder aanwijzing
stuk onbeschoft dat het is
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:41 schreef Cheiron het volgende:
In Old Olney (?) liepen er opeens 6 ofzo.. dat is dan wel weer minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |