Hier moet je echt even op de Wiki van Fallout kijken omdat het zo uitgebreid is dat het nutteloos zou zijn om dat hier allemaal te gaan uitleggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef seetjai het volgende:
Ik zie net pas bij m'n Stats, S.P.E.C.I.A.L, dat ik het maximaal 'luck' heb
Alleen kan me niks herinneren wat voor luck ik nou heb gekregen
Zijn er voorbeelden van wat je kan/kon verwachten
http://fallout.wikia.com/wiki/Luckquote:Op woensdag 15 april 2009 15:44 schreef seetjai het volgende:
Ik zie net pas bij m'n Stats, S.P.E.C.I.A.L, dat ik het maximaal 'luck' heb
Alleen kan me niks herinneren wat voor luck ik nou heb gekregen
Zijn er voorbeelden van wat je kan/kon verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar DC gegaan waar het stikt van de Mutants.. wat een geweld!live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef Lyzio het volgende:
Experimentel M.I.R.V gevonden. Kon het niet laten om er een keer mee te schietenIk ga deze vnv ook maar eens opzoeken, eens kijken in de vault waar dat ding te vinden is... Volgens mij ook het enige wapen wat ik nog niet heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar DC gegaan waar het stikt van de Mutants.. wat een geweld!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Boeit niet, nieuwe gun is altijd leukquote:
Goddamned, ik wil dlc waar ik wat tijd in kwijt kan!quote:Pete Hines, vice president van Bethesda, heeft laten weten dat de ontwikkelaar de downloadbare content voor hun games liever ‘klein en behapbaar’ houdt. Dit omdat de ontwikkelingsperiode volgens hem anders veel te lang wordt.
Grote uitbreidingen als Shivering Isles voor Oblivion wil Hines in de toekomst dan ook liever niet meer maken. “Die dingen kosten gewoon echt te veel tijd om te produceren”, aldus de vice president. Volgens Hines hebben ze er daarom voor gekozen om de downloadbare content voor Fallout 3 een stuk kleiner te houden.
Voor deze content heeft de ontwikkelaar de Knight of the Nine-uitbreiding van Oblivion als voorbeeld genomen. “Dit model staat op zichzelf en voegt enkele uren aan gameplay en nieuwe items toe. Maar we kunnen het toch in een tijdsbestek realiseren zonder dat we eeuwig moeten wachten totdat het klaar is”, aldus Hines.
Begrijpelijk ja, maar daarom niet minder kut. Het zijn om te beginnen briljante games, waar duizenden manuren in gestoken worden. Dan vind ik het niet minder normaal dan dat de uitbreidingen zeker de moeite waard zijn ipv een 2 uurtjes spelen en dat was het dan...quote:
Dat bedoel ik inderdaad...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef Cheiron het volgende:
Het doet af aan de originele experience als de DLC's voelen als hapsnapwerk, geplakt aan het (geweldige) origineel.
Dat is natuurlijk een waarheid als een koe, maar we kunnen met z'n allen niet zeggen dat de add-ons die nu verschenen zijn grof 'hapsnapwerk' geweest zijn. Dat doet ook afbreuk aan de DLC's, vind ik dan.quote:
Die van lincoln?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:51 schreef Lyzio het volgende:
Toch blijf ik die Repeater het fijnste wapen vinden. Schiet zo lekker weg. Al is Sydneys Ultra SMG ook goed te doen, zeker omdat je daar tonnen aan ammo voor hebt
Yep. Lincolns Repeater. Ik vind hem heel steady qua aim eigenlijk. Veel damage ook. En die Experimental M.I.R.V is geen wapen, dat is de hel op je rug.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die van lincoln?
Weet niet, is niet helemaal zuiver qua schot heb ik het idee, beste handling blijft voor mij toch old painless, jammer dat hij zo weinig damage doet (30 in max condition)
Ow, en die experimental mirv: mijn god
Kan aan mij liggen, ook qua percentage in Vats kom ik hoger uit met painless dan met de repeater... Het doorladen van de repeater ziet er dan wel weer bruut uit.. Maar wtf is met de reload functie bij dat wapen?? Alsof ie loodkorreltjes erin laat vallen terwijl je toch echt met .44'ers aan t knallen bentquote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Yep. Lincolns Repeater. Ik vind hem heel steady qua aim eigenlijk. Veel damage ook. En die Experimental M.I.R.V is geen wapen, dat is de hel op je rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |