quote:"The Xbox Live servers don't seem to be fully synced yet with the additional Achievements. Microsoft is looking into it right now so that the Achievements folks have gotten will show up properly on Live (the game awards them, they just aren't showing up right on Live for some reason). People won't lose any Achievements"
Geniaalquote:
Fucked up is overdreven. Gewoon niet echt de moeite waard om er daadwerkelijk geld voor neer te leggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Dus elke DLC tot nu toe is fucked up geweest in het begin?
Die winkel opent pas om 8u of 9u in de ochtend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die zit op slot sinds ik iets probeerde te stelen en werd aangevallen door die kerel die ik uit zelfverdediging dood heb gemaakt, dus ik moet eerst lockpick skill 100 hebben![]()
(of ik doe iets gruwelijk fout)
Ondertussen Who Dares Wins gewonnen met de gamerscore erbij: 30G.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:38 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ondertussen Who Dares Wins gewonnen met de gamerscore erbij: 30G.
Maar de 2 voorgaande missies zijn niet gecorrigeerd dus mag ik ze nu zeker in m'n anus steken omdat microshit in 2 weken tijd geen data kan invoeren (ze hadden het kunnen testen want de achievo's waren 2 weken voor release al in de database. tering companyen met Bethesda ben ik ook klaar.
Operation Anchorage was echt slechte shit en totaal buiten het FO3 contrast (auto savepoints, health/ammo stations) en dan heb ik het nog niet eens over The Pitt waarbij je een paar uur mag gaan zoeken naar 100 klompjes metaalwat een gare dlc's alles bij elkaar (mijn mening) grijs saai tyfus spel en totaal ongeinspireerde developers. kijk zelf maar naar de nieuwe perks.
Ben je nu puur en alleen over de dlc aan t bitchen of heb je het over de totale game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Had ik vanmiddag even gedaan, zonder succes. Die 2 achievements van de 2 quests heb ik nog steeds niet. Ook geen savegame meer om het opnieuw te doen. Fuckers...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:29 schreef OMG het volgende:
Over dat de achievements niet zichtbaar werden meldde Major Nelson het volgende: klik. Blijkbaar moet je gamertag gerecovered worden.
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_DLCquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:58 schreef Wappie78 het volgende:
Heej wist niet dat er hier ook fans waren... Ik speel fallout ook alweer een poosje, maar wil opnieuw starten. Alleen ik weet nou niet zo goed welke DLC ik erbij moet nemen. Ik heb er nu nog geen. Ik zie dat bijna iedereen negatief is over o:a, maar hoe zit het met the pitt en die nieuwe? Weet misschien iemand een site ofzo waar je ook nieuwe goodies kunt zien die erin zitten? Want ik weet echt niet welke ik moet kiezen
Ik had gisteren dus toch O:A gekozen. Daarna mijn 52 uur+ savegame weggemieterd en opnieuw begonnen, maar ben dus meteen naar O:A gegaan. Redelijk snel doorheen, dus toen heb ik de andere 2 alsnog gedownloadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:27 schreef SevD het volgende:
Er zijn redenen te bedenken om ze gewoon allemaal te halen;
O:A - De equipment
Pitt - De geweldige sfeer
BS - Vervolg op de MQ
Wat bedoel je met dat laatste? Kan je nu level 40 worden ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:16 schreef Cheiron het volgende:
Vreemd, zonder enige update werken O:A en the Pitt hier gewoon? En ook de levelcap van Broken Steel is opgehoogd
Nee, dat hij naar 30 is verhoogd zonder naar 1.5 geupdate (maar wel Broken Steel erop)quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste? Kan je nu level 40 worden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |