abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68533773
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Gewoon deuren en ramen dicht houden (eventueel bovenraampjes open ter ventilatie). En hopen dat je eigen kat niet over de sproeiplekken van de vreemde kat heen blijft sproeien...
'Gewoon' jezelf opsluiten in je huis omdat andere mensen hun beesten niet onder controle hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68534206
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
'Gewoon' jezelf opsluiten in je huis omdat andere mensen hun beesten niet onder controle hebben.
Opsluiten is best een groot woord, ik vind het niet echt normaal om ramen en deuren open te laten staan als je niet in de kamer bent. Er zijn ook nog muggen, vogels en inbrekers die best naar binnen willen.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_68651545
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Opsluiten is best een groot woord, ik vind het niet echt normaal om ramen en deuren open te laten staan als je niet in de kamer bent. Er zijn ook nog muggen, vogels en inbrekers die best naar binnen willen.
ik laat toch wel vaak de ramen open staan in kamers waar ik niet ben, lekker luchten! Helemaal op de slaapkamer vind ik dat wel lekker fris!

OT:

Loslopende katten, gewoonweg asociaal! Er is hier een zandbak in de buurt bij een speeltuintje en die smerige katten doen hun behoefte in die zandbak. Lekker voor kinderen die er de volgende dag weer in zitten te spelen.
pi_68652022
Wij hebben speciaal kattenschrikdraad op de schutting om onze eigen katten in onze eigen tuin te houden. Gekocht bij Cranenbroek maar is ook verkrijgbaar bij Boerenbond/Welkoop of soortgelijke zaken.
pi_68655032
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Opsluiten is helemaal geen groot woord. Prima dat jij je huis niet wil luchten maar ik wel. Ik heb hier met mooi weer altijd de ramen en de achterdeur open.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:55:08 #81
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_68945196
train gewoon je hond dat ie wel achter katten aangaat
geloof mij de schuifdeur staat hier lekker open en de paar katten die het geprobeert hebben zijn met een paar pijnlijke billen naar hun baasje terug gegaan en heb ik nooit meer terug gezien.
en voor mensen die dit zielig vinden tis de natuur en leuk dat je een kat hebt maar hou die beesten lekker binnen of in je eigen tuin.
Life never gets darker then midnight
pi_69090804
Hi guys and girls

Hiero hetzelfde probleem.Katten in de tuin.Ik ben zelfs zover dat ik foto's maak van de katten in mijn tuin.
Iedere keer als je de politie belt over dit soort overlast zeggen ze ,ja maar het is niet verboden.

Maar volgens mij is het nog steeds verboden om jou huisdier in iemand anders zijn tuin te dumpen of ben ik nu weer stom?

Ik bedoel mijn hondje kan ik zo over de schutting leren lopen hoor no problem. maar dan krijg je wel gelijk een probleem met de wet ,en katten niet ? Ik bedoel is het niet zo als ik die beesten van een ander niet wilt op mijn grondgebied toch logisch dat die eigenaren zijn aan te pakken het is tenslotte niet mijn beest.Dus op grond van dat mensen moetwillig hun katten dumpen in andermans tuin moet dan toch aangepakt kunnen worden.Alleen is het zo dat de meeste katten niet geregistreerd staan en zit em daar de kneep.De meeste eigenaren roepen inderdaad al is mijn kat niet.Ik heb er al 2 te pakken kunnen krijgen en hun de foto van hun kat laten zien.Jammer voor hun maar ja.Ik heb ze ook gezegd alle kattepoep van hun eigen katten door de brievenbus terug te bezorgen.SIndsdien zijn die in ieder geval genezen.

Even een weetje .Zorg dat je geen lavendel in je tuin hebt de katten vinden dat juist heerlijk.

Puntje 2 zet citroengeraniums neer waar ze veel piesen of poepen helpt ook tegen muggen.lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')