'Gewoon' jezelf opsluiten in je huis omdat andere mensen hun beesten niet onder controle hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Gewoon deuren en ramen dicht houden (eventueel bovenraampjes open ter ventilatie). En hopen dat je eigen kat niet over de sproeiplekken van de vreemde kat heen blijft sproeien...
Opsluiten is best een groot woord, ik vind het niet echt normaal om ramen en deuren open te laten staan als je niet in de kamer bent. Er zijn ook nog muggen, vogels en inbrekers die best naar binnen willen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
'Gewoon' jezelf opsluiten in je huis omdat andere mensen hun beesten niet onder controle hebben.
ik laat toch wel vaak de ramen open staan in kamers waar ik niet ben, lekker luchten! Helemaal op de slaapkamer vind ik dat wel lekker fris!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Opsluiten is best een groot woord, ik vind het niet echt normaal om ramen en deuren open te laten staan als je niet in de kamer bent. Er zijn ook nog muggen, vogels en inbrekers die best naar binnen willen.
Opsluiten is helemaal geen groot woord. Prima dat jij je huis niet wil luchten maar ik wel. Ik heb hier met mooi weer altijd de ramen en de achterdeur open.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Opsluiten is best een groot woord, ik vind het niet echt normaal om ramen en deuren open te laten staan als je niet in de kamer bent. Er zijn ook nog muggen, vogels en inbrekers die best naar binnen willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |