En het is niet kort door de bocht door te stellen dat het OS altijd maar onschuldig is en dat het altijd aan de gebruiker, het programma of de driver ligt?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
sorry hoor dat vindt ik dus echt veel te kort door de bocht...
Op de één of andere manier is het sinds Vista naar mijn idee zo dat het fanatisme onder de Microsoft fanboys het fanatisme van de rest aan het overstijgen is. Echt alles wordt uit de kast gehaald om maar te bewijzen dat Vista zo geweldig product is (ook voor SP1). Alle schuld wordt afgeschoven op de gebruikers of hard-/software leveranciers.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En het is niet kort door de bocht door te stellen dat het OS altijd maar onschuldig is en dat het altijd aan de gebruiker, het programma of de driver ligt?
ik zeg helemaal niet dat het OS altijd onschuldig is..quote:Op donderdag 16 april 2009 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En het is niet kort door de bocht door te stellen dat het OS altijd maar onschuldig is en dat het altijd aan de gebruiker, het programma of de driver ligt?
Vista fanboys? Zijn die erger dan de Apple idioten?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier is het sinds Vista naar mijn idee zo dat het fanatisme onder de Microsoft fanboys het fanatisme van de rest aan het overstijgen is. Echt alles wordt uit de kast gehaald om maar te bewijzen dat Vista zo geweldig product is (ook voor SP1). Alle schuld wordt afgeschoven op de gebruikers of hard-/software leveranciers.
Vrij beschamend imo.
Vista fanboys? Die zie ik hier echt niet hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier is het sinds Vista naar mijn idee zo dat het fanatisme onder de Microsoft fanboys het fanatisme van de rest aan het overstijgen is. Echt alles wordt uit de kast gehaald om maar te bewijzen dat Vista zo geweldig product is (ook voor SP1). Alle schuld wordt afgeschoven op de gebruikers of hard-/software leveranciers.
Vrij beschamend imo.
Jij bent er nu toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vista fanboys? Die zie ik hier echt niet hoor.
Zijn die er überhaupt?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Vista fanboys? Die zie ik hier echt niet hoor.
Ja maar ik zie mezelf niet, ofzo, weet ik hetquote:
Stiekem ben je een Apple fanboy. Ik wist het wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar ik zie mezelf niet, ofzo, weet ik het.
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stiekem ben je een Apple fanboy. Ik wist het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |